Сабақтың тақырыбы: Б. Емелянов . Бүркіт\r\n\r\nАна тілі 3 сынып\r\n\r\n Байтенова Гүлмира Мухамедиқызы,\r\n\r\n К. Байшығанұлы атындағы орта метеп мектепке дейінгі шағын орталығымен\r\n\r\nмемлекеттік мекемесінің бастауыш сынып мұғалімі,\r\n\r\nАлматы облысы, Райымбек ауданы\r\n\r\nСабақтың мақсаты: \r\n\r\nБілімділік: Оқушыларды мәтін мазмұнымен таныстыру, шығарманың\r\n\r\nмағынасын ашу.\r\n\r\nДамытушылық: Оқушының ой өрісін, танымын, пайымдау қабілеттерін\r\n\r\nдамытып,сөздік қорын молайту, тіл байлығын арттыру.\r\n\r\nШығармашылық белсенділіктерін дамыту.\r\n\r\nТәрбиелік: Адамгершілікке баулу.\r\n\r\nСабақтың типі : Аралас сабақ\r\n\r\nСабақтың әдісі: (СТО) \r\n\r\nКөрнекілігі: Слайд, кестелер, суреттер.\r\n\r\nСабақтың барысы:\r\n\r\nҰйымдастыру кезеңі: Психологиялық ахуал\r\n\r\nМақсатымыз — білім алу,\r\n\r\nМіндетіміз еңбектену.\r\n\r\nЕңбек етіп жұмыла\r\n\r\n« 5» ке қолды жеткізу.\r\n\r\nҮй тапсырмасын сұрау\r\n\r\nС. Сейфуллин « Ақсақ киік» өлеңін мазмұнын әңгімелету.\r\n\r\nТоптық жұмыс\r\n\r\n1-топ. Шығарма кестесі бойынша Киіктің айласы мәтіні мен Ақсақ киік өлеңін салыстыра отырып әңгімелету.\r\n\r\n2- топ « Әр қилы жазулар » стратагиясы Мәтін желісі бойынша сұрақтарға жауап жазу.\r\n\r\n1 Не?\r\n
- \r\n
- Қандай?
- Қайда?
- Не болды?
- Адамдардың іс әрекеті
\r\n
\r\n
\r\n
\r\n
\r\nЖаңа сабақ Қызығушылықты ояту\r\n\r\n1-слайд. Жұмбақты шешу. \r\n\r\nБиік қия жартастарда ұя салатын құс.( Бүркіт)\r\n\r\nБүгінгі сабақта Б. Емеляновтың «Бүркіт» мәтінімен танысамыз.\r\n\r\nМағынаны тану\r\n\r\nМәтінмен жұмыс. Мәтінді ЖИКСО ( жанұялық оқу) арқылы бөліктерге бөліп топтарға оқыту. Әр топ өз бөліктері бойынша түсініктерін ұжымға түсіндіреді.\r\n\r\n2-слайд.Сөздік жұмысы\r\n\r\nТомаға- бүркіттің көзін жауып тұру үшін басына кигізетін қап.\r\n\r\nОба- аса қауіпті жұқпалы ауру\r\n\r\n3-слайд « Галлереяға саяхат» стратагиясы бойынша мәтін мазмұнына сәйкес суреттерді орналастырып, сурет бойынша мәтін мазмұнын әңгімелету.\r\n\r\n4-слайд « Мен де қызықты деректер білімін»\r\n\r\nОқушылар үйден осы тақырыпқа байланысты жинақтаған деректерін ортаға салады.\r\n\r\nОй толғаныс\r\n\r\n5- слайд « Үш қадамды сұхбат» \r\n\r\n« А» — сұхбат алушы ( мәтінге байланысты сұрақтар қояды)\r\n\r\n« В» — жауап беруші ( қойылған сұрақтарға жауап береді)\r\n\r\n«С »- жинақтаушы ( мәтіндегі негізгі ой, қорытынды түйінді әңгімелейді)\r\n\r\n6-слайд Қорытындылау.\r\n\r\n-Біз осы мәтінді қандай тараудан оқып отырмыз ?\r\n\r\n- « Табиғат- менің өз үйім» тарауынан\r\n\r\n7-слайд Есіңде болсын.\r\n\r\nТабиғаттағы барлық тіршілік иелерінің өзіндік пайдасы,\r\n\r\nҚоршаған ортасына қосар үлесі болады.\r\n\r\nТабиғат- ана. Табиғат- ұлы ұстаз. Табиғатты аяла.\r\n\r\nҮйге тапсырма:\r\n
- \r\n
- Мәтінді оқып мазмұнын әңгімелеу.
- « Бүркіт» еркін жазу.
\r\n
\r\n
\r\nБілімдерін бағалау\r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n