Ашық сабақ: Байтенова Гүлмира Мухамедиқызы-«Б.Емелянов. Бүркіт»

0
2003

Сабақтың  тақырыбы:   Б. Емелянов  . Бүркіт\r\n\r\nАна тілі  3 сынып\r\n\r\n  Байтенова Гүлмира Мухамедиқызы,\r\n\r\n К. Байшығанұлы атындағы орта метеп мектепке дейінгі шағын орталығымен\r\n\r\nмемлекеттік мекемесінің бастауыш сынып      мұғалімі,\r\n\r\nАлматы облысы, Райымбек ауданы\r\n\r\nСабақтың  мақсаты:   \r\n\r\nБілімділік:                  Оқушыларды мәтін мазмұнымен таныстыру, шығарманың\r\n\r\nмағынасын  ашу.\r\n\r\nДамытушылық:       Оқушының ой өрісін, танымын, пайымдау қабілеттерін\r\n\r\nдамытып,сөздік қорын молайту, тіл байлығын арттыру.\r\n\r\nШығармашылық белсенділіктерін  дамыту.\r\n\r\nТәрбиелік:               Адамгершілікке  баулу.\r\n\r\nСабақтың типі :       Аралас сабақ\r\n\r\nСабақтың әдісі:  (СТО) \r\n\r\nКөрнекілігі:   Слайд, кестелер, суреттер.\r\n\r\nСабақтың барысы:\r\n\r\nҰйымдастыру   кезеңі: Психологиялық  ахуал\r\n\r\nМақсатымыз —  білім алу,\r\n\r\nМіндетіміз еңбектену.\r\n\r\nЕңбек етіп жұмыла\r\n\r\n« 5» ке қолды жеткізу.\r\n\r\nҮй тапсырмасын сұрау\r\n\r\nС. Сейфуллин  « Ақсақ киік»  өлеңін мазмұнын әңгімелету.\r\n\r\nТоптық  жұмыс\r\n\r\n1-топ.  Шығарма кестесі бойынша   Киіктің айласы мәтіні мен   Ақсақ киік  өлеңін салыстыра отырып әңгімелету.\r\n\r\n2- топ  « Әр қилы жазулар » стратагиясы  Мәтін желісі бойынша  сұрақтарға жауап жазу.\r\n\r\n1 Не?\r\n

    \r\n

  1. Қандай?
  2. \r\n

  3. Қайда?
  4. \r\n

  5. Не болды?
  6. \r\n

  7. Адамдардың іс әрекеті
  8. \r\n

\r\nЖаңа  сабақ    Қызығушылықты ояту\r\n\r\n1-слайд.  Жұмбақты шешу. \r\n\r\nБиік  қия жартастарда ұя салатын  құс.( Бүркіт)\r\n\r\nБүгінгі сабақта  Б. Емеляновтың   «Бүркіт» мәтінімен танысамыз.\r\n\r\nМағынаны тану\r\n\r\nМәтінмен жұмыс. Мәтінді  ЖИКСО  ( жанұялық оқу) арқылы бөліктерге бөліп топтарға оқыту. Әр топ  өз бөліктері бойынша түсініктерін ұжымға түсіндіреді.\r\n\r\n2-слайд.Сөздік жұмысы\r\n\r\nТомаға-  бүркіттің көзін жауып тұру үшін басына кигізетін қап.\r\n\r\nОба- аса қауіпті жұқпалы ауру\r\n\r\n3-слайд  « Галлереяға саяхат» стратагиясы бойынша  мәтін мазмұнына сәйкес суреттерді орналастырып, сурет бойынша мәтін мазмұнын әңгімелету.\r\n\r\n4-слайд   « Мен де қызықты  деректер  білімін»\r\n\r\nОқушылар  үйден осы тақырыпқа байланысты жинақтаған деректерін ортаға салады.\r\n\r\nОй толғаныс\r\n\r\n5- слайд « Үш қадамды сұхбат»  \r\n\r\n« А»  —   сұхбат алушы  ( мәтінге байланысты сұрақтар қояды)\r\n\r\n« В» — жауап беруші  ( қойылған сұрақтарға жауап береді)\r\n\r\n«С »- жинақтаушы   (  мәтіндегі негізгі ой, қорытынды түйінді әңгімелейді)\r\n\r\n6-слайд  Қорытындылау.\r\n\r\n-Біз осы мәтінді қандай тараудан оқып отырмыз ?\r\n\r\n- « Табиғат- менің  өз үйім» тарауынан\r\n\r\n7-слайд  Есіңде болсын.\r\n\r\nТабиғаттағы  барлық тіршілік иелерінің  өзіндік пайдасы,\r\n\r\nҚоршаған ортасына қосар үлесі болады.\r\n\r\nТабиғат-  ана.     Табиғат- ұлы ұстаз.  Табиғатты аяла.\r\n\r\nҮйге тапсырма:\r\n

    \r\n

  1. Мәтінді оқып мазмұнын әңгімелеу.
  2. \r\n

  3. « Бүркіт»  еркін жазу.
  4. \r\n

\r\nБілімдерін бағалау\r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n 


ПІКІР ҚАЛДЫРУ