Мұхтар Әуезов атындағы
№128 жалпы білім беретін мектеп
Жумагулова Гульнара Есенбаевна
Сабақтың тақырыбы: Дауыссыз «к» мен «г»
Сынып: 2 «Ә»
|
Қатысқан оқушылар саны: 28 | Қатыспаған оқушылар саны: 0 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
2.1.4.1 — тірек сөздерді қатыстыра отырып,берілген тақырып бойынша әңгіме құрау 2.2.5.1- дереккөздерден (сөздік, анықтамалық, энциклопедия) мәліметті табу жолын анықтап, берілген тақырып, сұрақ бойынша мәліметті іріктеп алу 2.3.5.1 — жіберілген пунктуациялық, орфографиялық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып түзету, толықтыру 2.4.1.3* — дауыссыз дыбыс түрлерін ажырату және емлесін сақтап жазу |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ нәтижесі:
|
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийі | Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ресурстар | Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Әдіс-тәсілдер | Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс | Музыка, қазақ тілі. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспары | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспарланғануақыт | Сабақ барысы : | Бағалау түрлері | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Басталуы 5 минут |
Бағалау парақшасымен таныстыру Топтарға бөлу. Бағалау парақшасымен таныстыру Топтарға бөлу. Себетпен конфет әкелу. Оқушыларға себеттен конфет алуларын сұраймын.Конфеттің түрлеріне қарай 3 топқа бөлініп отырады. 1-топ «Сары кәмпиттер» 2-топ «Көк кәмпиттер» 3-топ «Қызыл кәмпиттер» Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Аялы алақан» Мақсаты: жылылық, сенімділік деңгейін, еркіндікті дамыту. Нұсқаулық: қатысушылар шеңбер болып отырады. Қол алысып,қане біз, Достасайық бәріміз. Айтарым бар сендерге, Қандай жақсы бір тұру, Достарменен бір жүру! Қандай жақсы дос болу! Өткен сабақты еске түсіреміз Буын саны бірдей қ дыбысына аяқталатын сөздерді тауып, торкөзді толтыр. Тапқан сөздеріңе ы дыбысын қосып жаз. ——-қ ——-қ ——-қ ——-қ ——-қ |
Тапсырманы орындаған әр балаға конфеттер беріп отырамын
«Аялы алақан» Тренинг. -Балалар,бір-бірінің қолынан ұстап,алақан арқылы жылуын сезінеді.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жаңа білім 15 минут
|
Жұмбақ Тиіскенді түйреген, Киімі бар инеден Буынға бөлу: Кір – пі «Кірпі» сөзі қай әріптен басталып тұр? Кітап,кесе, көбелек сөзі қай дыбыстарда кездесіп тұр? Жидек, шелек, кілт, кітапхана сөздеріне сөйлем құрайық. Білу және түсіну Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.Оқулықпен жұмыс. 37-жаттығу. Мәтінді тыңда. Мәтінде кім жайында айтылған? Қожа туралы білесіңдер ме? Қолдану 8 минут «Интервью» әдісі Жалпыға арналған тапсырма: Оқушылар тақырып аясында сұрақтар құрастырады. Сұрақтар тақтаға ілінеді. Оқушылар бір-бірінің сұрақтарына жауап береді. Мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтарды толықтыр және жауап беріп көр. 1.Қожаның шын аты кім? 2.Тегі кім? 3.Қожа өз тегін кім деп жазып жүрді? Қолдану Дәптермен жұмыс. 1 –топ: 38- жаттығу. Көп нүктенің орнына тиісті әріпті қойып, сөйлемдерді көшіріп жаз. 2 – топ.39- жаттығу. Сөзжұмбақты шеш.Бос торкөздерге к дыбысынан басталатын сөздер тауып жаз.
3 – топ. 40 – жаттығу. Бос торкөзге әріптерді сағаттағы сан ретімен орналастырып,оны оқы.Шыққан мақалды жаз . 1-Б 2-А 3-Л 4-К 5-Ө 6-Ң 7-І 8-Д 9-Г 10-Ү 4-топ: Ережені түсіндір. 27-жаттығу. Жұптық жұмыс. «Көшбасшы және тыңдаушылар» әдісі Берілген жаңа тақырыпты түсіндіру үшін сыныптан өз еркімен бір оқушы Көшбасшы ретінде өзін ұсынады. Көшбасшының қалауынша мәтінмен жұмыс жүргізу. 36. Кестедегі сөздерді оқы. Екі бағандағы сөздерді салыстыр. Сөз соңында к дыбысы неліктен ғ дыбысына өзгеретінін айтып көр.
|
Шешуі:
Оқулық, мәтіндер.
Сыныптағы белсенді оқушы басқаларға бағыт беріп отырады. Топтық талқыға салады,ойлан «Әлемді шарлау» әдісі арқылы түсіндіріледі. «Интервью» әдісі Оқушылар өз оайларын стикерлерге жазып жабыстырады ады |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сергіту сәті 5минут |
Сергіту сәті «Күміс құмған-ай» | Оқушылар би билеп сергіп қалады. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Аяқталуы Сабақты бекіту 10 минут |
Мәтінде кім жайында айтылған? Ой қорыту Эссе парағы…… Бүгінгі сабақта туындаған сұрақтар мен алған мәліметтер, білімді меңгеру барысында кездескен сұрақтар туралы жазады. Қожа туралы тағы не білесің? |
Тақырып бойынша түйген білімдерін жазады |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау
7 минут
Кері байланыс 3 минут |
Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, ағашқа жабыстырады. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Үйге тапсырма:40. 57-бетте. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||