Сабақтың тақырыбы |
Денсаулық-зор байлық. Заттың атын білдіретін сөздер. | ||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
1.7 Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту 1.8 Берілген тақырыпқа әңгіме құрап айту 1.9 Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту |
||
Сабақтың мақсаттары |
Барлығы: Жаңа білімді меңгереді. Көбі: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды. Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады. |
||
Жетістік критерийлері |
Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады. |
||
Құндылықтарды дарыту | Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. | ||
Пәнаралық байланыс |
Өнер, ана тілі сабағы | ||
АКТ қолдану дағдылары | Аудиожазба , таныстырылым. | ||
Тілдік құзыреттілік |
Денсаулық-зор байлық. Заттың атын білдіретін сөздер. |
||
Сабақ барысы | |||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар | |
Сабақтың басы Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру 5 минут |
Балалар шеңберге тұрып бір бірінің қолдарына жіптер байлап тілек тілейді | шебері | |
Сабақтың ортасы8 минут |
1-жаттығу Мәтінді түсініп оқы. 2-жаттығу Көркем жаз. Тазалық-денсаулық кепілі. Денсаулық-байлық негізі. 3-жаттығу Өлеңді көшіріп жаз. Заттың атын білдіретін сөздерді тап. |
Таныстырылым, оқулықпен жұмыс | |
Сергіту сәті 1 минут |
Тақырыпқа байланысты бейне баян | АКТ | |
Аяқталуы 16 минут Қызықты тапсырма 8 минут |
4-жаттығу Әріптер мен сандарды пайдаланып, жасырынған сөзді тап. Сол сөздерді қатыстырып, сөйлем құра. |
Оқулық, дәптерлер. | |
Сабақтың соңы2 минут |
Рефлексия Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бет – әлпеті салынған суреттерді таңдау. Түсінбедім Сұрағым бар Түсіндім
|
смайликтер | |
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? |
Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|
Қолдау көрсету. Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. |
Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы) |
Өнер, ана тілі сабағы Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |