Сабақтың тақырыбы: Дулат Бабатайұлы «О, Ақтан жас, Ақтан жас» Мақсаты: Дулат Бабатайұлының өмірбаяны және шығармасымен танысу. 5.Т/Ж3.Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу Күтілетін нәтиже: Шығарма мазмұнын игереді, логикалық ойын жеткізуде сөйлеу мәдениетін меңгереді. Сыни тұрғыдан ойлауға машықтанады. Көрнекіліктер: «Әдебиет» оқулығы 5-сынып, республикалық «Қазақ тілі мен әдебиет» әдістемелік журн, кеспелер, т.б. Сабаққа қойылған критерийлер: Тақырыпты аша білуі, Талқылауларға белсене араласуы, Тапсырмалармен жұмыс жасау белсенділігі. Сабақ кезеңінің мазмұны:1-қадам. «Мен саған… тілеймін» кіріспе ойыны (2 мин). Оқушылар шеңбер бойына тұрып, сағат тілімен қасындағы досына тілек айтады. 2-қадам. «Топтау» Оқушылар бояу түрлері арқылы топтасады. (ОЖЕсО) (5 мин.) 3-қадам. «Сандар да сөйлейді…» Интерактивті тақтадан сандар көрсетіліп, оқушылар сабақ тақырыбын өздері ашады. 4-қадам. Мәтінмен жұмыс. «Аялдамамен оқыту» оқыта үйрету әдісі Топтарға кесте таратылып, мәтінмен танысуға уақыт беріледі. (8 мин)
5-қадам. Ашық-жабық сұрақтар (5 мин) Мадақтау арқылы бағалап отырамын.
6-қадам. Қорытынды. Рефлексия (жазбаша). 5 мин. ОүБ-5.
7-қадам. Үйге тапсырма. «О, Ақтан жас, Ақтан жас» жаттап келу. |
Сабаққа қойылатын критерийлер
Р/С | Аты-жөні | Тақырыпты аша білуі | Талқылауларға белсене араласуы | Тапсырмалармен жұмыс жасау белсенділігі. |
1 | ||||
2 | ||||
3 | ||||
4 | ||||
5 | ||||
6 | ||||
7 | ||||
8 | ||||
9 |
Бағалау парағы.
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | |
Сыни тұрғыдан ойлауды дамытуға арналған жұптық әңгіме оқушылардың бір-бірімен пікір алмасуын, идея ұсынуын, сыни тұрғыдан ойлауын қалыптастырады, вербалдандыруға көмектесу мақсатында жүргізіледі.
І аялдама. (СТОҮ- релеванттық ақпараттар жинақтау) |
|
Дулат Бабатайұлы | |
Өмірбаяны | Шығармашылығы |
І аялдама. (СТОҮ- релеванттық ақпараттар жинақтау) | |
Дулат Бабатайұлы | |
Өмірбаяны |
Шығармашылығы
|
ІІ аялдама. Топтарға кесте таратылып, оқушылар өлең мәтінімен танысады, кестеде берілген тірек сөздер бойынша өз пікірлерін білдіреді. |
||||
О, Ақтан жас, Ақтан жас | ||||
Жетімдік | Бозбала шақ, ғашықтық |
Жастық шақ
|
Батырлық, ел қорғаны | Үміт, орындалған арман |
ІІ аялдама. Топтарға кесте таратылып, оқушылар өлең мәтінімен танысады, кестеде берілген тірек сөздер бойынша өз пікірлерін білдіреді. |
||||
О, Ақтан жас, Ақтан жас | ||||
Жетімдік | Бозбала шақ, ғашықтық |
Жастық шақ
|
Батырлық, ел қорғаны | Үміт, орындалған арман |
ІІ аялдама.Топтарға кесте таратылып, оқушылар өлең мәтінімен танысады, кестеде берілген тірек сөздер бойынша өз пікірлерін білдіреді. |
||||
О, Ақтан жас, Ақтан жас | ||||
Жетімдік | Бозбала шақ, ғашықтық |
Жастық шақ
|
Батырлық, ел қорғаны | Үміт, орындалған арман |
ІІ аялдама. Топтарға кесте таратылып, оқушылар өлең мәтінімен танысады, кестеде берілген тірек сөздер бойынша өз пікірлерін білдіреді. |
||||
О, Ақтан жас, Ақтан жас | ||||
Жетімдік | Бозбала шақ, ғашықтық |
Жастық шақ
|
Батырлық, ел қорғаны | Үміт, орындалған арман |
ІІІ аялдама. (СТОҮ- ұтқырлық) ОүБ-2. (10 мин) |
|||||||
Топтарға кесте таратылып, кестеде берілген тапсырмаларды орындайды. | |||||||
Қолдану кезеңі | Талдау кезеңі | Лексикалық тапсырма | |||||
Ақтан жасқа тән сипаттар | Композициялық талдау | Синоним табу | Антоним табу | ||||
ІІІ аялдама. (СТОҮ- ұтқырлық) ОүБ-2. (10 мин) | |||||||
Топтарға кесте таратылып, кестеде берілген тапсырмаларды орындайды. | |||||||
Қолдану кезеңі | Талдау кезеңі | Лексикалық тапсырма | |||||
Ақтан жасқа тән сипаттар | Композициялық талдау | Синоним табу | Антоним табу | ||||
ІІІ аялдама. (СТОҮ- ұтқырлық) ОүБ-2. (10 мин) |
|||||||
Топтарға кесте таратылып, кестеде берілген тапсырмаларды орындайды. | |||||||
Қолдану кезеңі | Талдау кезеңі | Лексикалық тапсырма | |||||
Ақтан жасқа тән сипаттар | Композициялық талдау | Синоним табу | Антоним табу | ||||
ІІІ аялдама. (СТОҮ- ұтқырлық) ОүБ-2. (10 мин) | |||||||
Топтарға кесте таратылып, кестеде берілген тапсырмаларды орындайды. | |||||||
Қолдану кезеңі | Талдау кезеңі | Лексикалық тапсырма | |||||
Ақтан жасқа тән сипаттар | Композициялық талдау | Синоним табу | Антоним табу | ||||
ІІІ аялдама. (СТОҮ- ұтқырлық) ОүБ-2. (10 мин) | |||||||
Топтарға кесте таратылып, кестеде берілген тапсырмаларды орындайды. | |||||||
Қолдану кезеңі | Талдау кезеңі | Лексикалық тапсырма | |||||
Ақтан жасқа тән сипаттар | Композициялық талдау | Синоним табу | Антоним табу | ||||
Басқа материалдар