Гимнастикалық жаттығулар

0
7459

 \r\n\r\nСабақтың мақсаты:\r\n Білімділігі: Гимнастиканың ережелері мен әдіс-тәсілдерін тереңдетіп үйретумен қатар ағзаның жаттыққандығын қамтамасыз ететін қозғалыс қимылдарын іскерліктер мен дағдыларға және де дене мен ақыл-ой жұмыс қабілеттілігіне қажетті білімділігін қалыптастыру.\r\n Дамытушылығы: Гимнастиканың ережелері мен әдіс-тәсілдерін тереңдетіп үйрете отырып, дененің жекелеген бөліктерінің қимылын және олардың өзара үйлесімді болуын дамыту.\r\n Тәрбиелілігі: Балалардың жан-жақты өсіп жетілуі, денсаулығын нығайтуы және күш ептілік сияқты қимыл салаларын арттыру мен қатар тиянақтылық, батылдық, ептілік, жігерлілік сияқты мінез құлық салаларын қалыптаструға тәрбиелеу\r\n\r\n \r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

Сабақтың мазмұны Жаттығу мөлшері Әдістемелік нұсқаулар
I Кіріспе-дайындық бөлімі    
1 Оқушыларды бір қатарға сапқа тұрғызу   Сап ережелерін сақтауды қадағалау
2 Сәлемдесу,сабақтың тақырыбы бойынша түсініктеме беру.   Тыныштық сақтау.
3 Сап жаттығулары:оңға,солға,кері бұрылу.   Біркелкі бұрылу.
4 А-   Қол мен аяқтың қимылы үйлесімді болу керек.
5 Жеңіл жүгіріс.   Арақашықтық сақтау керек.
6 Қозғалыс кезінде орындалатын жаттығулар:\r\n\r\nА)оң,сол жақ қырымен тіркес адыммен жүгіру.\r\n б)тізені көтеріп жүгіру.\r\n В)өкшені артқа лақтырып жүгіру.\r\n Г)қарқынды жүгіріс.    \r\n Әрбір жаттығудың орындалу жиілігі жоғары болуы керек.
7 Жай жүгіріс.   Арақашықтық сақтау керек.
8 Тыныс алуды қалпына келтіру.   Барынша терең тыныс алу керек.
9 Шеңберде жасалатын жалпы дамыту жаттығулары:\r\n А)Екі қолмен мықында мойынды оңға,солға айналдыру.\r\n Б)Екі қол иықта,аяқтың арасы алшақ иықты алдыға,артқа айналдыру.\r\n В)Екі қолды алдыға созып,білекті ішке,сыртқа айналдыру.\r\n Г)Алақандарды айқастырып,оң,сол аяқты ұшына тіреп,бір мезгілде білезік пен тобық буындарын айналдыру.\r\n Д)Екі қол желкеде белді оңға,солға айналдыру.\r\n Е)Екі аяқты қосып,екі қол тізеде,тізені оңға,солға айналдыру.\r\n Ж)Ұлдар еденге саусақты тірей жатып,білек күшін сығымдау.\r\n З)қыздар екі қолды алдыға созып отырып-тұру    \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n 

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

Қозғалыс әрекеттері Қозғалыс мүмкіншіліктері Уақыт Әдістемелік нұсқаулар мен ескертулер
\r\n

    \r\n

  1. Дайындық жаттығулары:
  2. \r\n

\r\nА) бойды отырған қалыптан бүгіп жазу.\r\n Ә) алға бірнеше рет домалау.\r\n Б) артқа бірнеше рет домалау,

     
2.Акробатика жаттығуларын орындау.\r\n\r\nА)бастапқы қалып негізгі тұрыс.\r\n Ә) жүгірушінің сөредегі қалпы.      
\r\n

    \r\n

  1. Жаттығуларды орындау тәртібі.
  2. \r\n

\r\n

    Бүгіліп отырған қалыптан домалап үшін жамбасты тез қозғап аяқпен қатты серпілу қажет.1,2,3,4 сурет.\r\n\r\nЕкінші домалап түсуді орындай отырып,жаурынға домалап түсуді және арқаны дөңгелете бүгуді іске асыру қажет.7,8 сурет.\r\n\r\nЖамбасты жоғары көтеруге болмайды. 9 сурет.\r\n Жаурынға және артқа домалап түсу кезінде аяқты жазуға болмайды.10,11-сурет.
\r\n

    \r\n

  1. Бастапқы қалып негізгі тұрысқакелгеннен кейін,бүгіліп отырған қалыптан артқа домалап жаурынға тұру.
  2. \r\n

\r\n

    Домалап түсу жаттығуын орындай отырып,бүгіліп отыру жағдайына тез келу керек.Ол үшін жаурынға домалап түсу кезінде жамбастыңеденнен жеңіл көтерілуіне көмек беру мақсатында қолды белсенді қимылға көшіру керек.Жаурынға тұруға әрекет ету кезіндежаурынды гимнастикалық төсенішке қатты ұрып алудан сақтана отырып,арқаны дөңгелете бүгіп барып иыққа тұру қажет.
\r\n

    \r\n

  1. Алға аударылып түсіп,таянып отырып басқа және қолдарға тұру.
  2. \r\n

\r\n

    Үшбұрыш жасап тепе-теңдік сақтап тік тұру.
\r\n

    \r\n

  1. Жинақталып,домалап түсіп,таянып отыру.
  2. \r\n

\r\n

     
\r\n

    \r\n

  1. Алға қарай қолды жерге қойып,айналып аяқпен түсу.
  2. \r\n

\r\n

    Қол,аяқ бір сызық бойына түсу.
\r\n

    \r\n

  1. Бастапқы қалыпқа келу.
  2. \r\n

\r\n

     

\r\n \r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

Қозғалыс әрекеттері Қозғалыс мүмкін Уақыт Әдістемелік нұсқаулар мен ескетулер

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

2 Белтемір жаттығуларын орындау \r\n\r\nа-белтемірге асылып тұру\r\n\r\nә-оң немесе сол аяқты іліп,оң немесе сол аяқтысілтеп күшпен жоғары шығып оң немесе сол аяқты сілтеп мініп отыру.\r\n\r\nб-шыққанқалыппен қайта төмен түсіп, асылыа тұру\r\n\r\nв-тартылу\r\n\r\nг-асылып тұрып тербелу\r\n\r\nд-тербеліп тұрып артқа секіру     Аяқты түзу ұстап, аяқтың көмегімен серпіліп шығып, денені тік ұстап отыру.\r\n\r\nАсықпай еппен түсу\r\n\r\nАяқтардың көмегімен \r\n\r\nАяқ ұшымен түсу.                                                              

\r\n \r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

1 Арнайы дайындық жаттығуларын орындау \r\n\r\nа-қрлды жоғары созып артқа шалқаю\r\n\r\nә-тізені бүкпей алға еңкею\r\n\r\nб-қолды алға созып отыру\r\n\r\nв-отырған қалыптан қолдыжанына,еденге (қою) тигізу \r\n\r\nг-қолмен еденді тіреп,аяқты артқа созып,еденге қол аяқпен созып тұру\r\n\r\nд-қайталап (г,в.б) жаттығуларды орындап бастапқы қалыпқа келу     Аяқты сәл ашып ұстап, мүмкіндігінше шалқаю(ішті тартып).\r\n\r\nМүмкіндігінше иіліп қолды жерге тигізу,денені тік ұстап.

\r\n \r\n\r\n                               Өрмелеп шығу жаттығулары\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

Қозғалыс әрекетері Қозғалыс мүмкіндігі Уақыт Әдістемелік нұсқаулар мен ескертулер
1.Күшпен буындардың қимылын дамытуға арналған жаттығулар     А)Қабырғадан бір қадам кейін шегініп,алақанды қабырғаға тіреп тұрып,иекті қабырғаға тигізбестен қолды бүгіп жазу.
2.Арқанмен өрмелеу техникасы     А)Жерден немесе орындықта отырған бастапқы қалыптан қол мен аяқтың күшін тең мөлшерде пайдалана отырып,арқамен өрмелеу.\r\n\r\nӘ)Барынша жоғарыдан ұстауға ұмтылу керек.\r\n\r\nБ)қолменн арқанды ұстаған бетте тез тартылып,екі табанмен арқанды қысып ала қою қажет.
3.Арқанмен өрмелеу техникасы     А),ә)-қолды ауыстырып ұстау кезінде арқанды ек ітабанмен қатты алу керек.\r\n\r\nБ)Қолды ауыстырып ұстаған соң, иек қолға жету үшін барынша күш салып тартылу керек.

\r\n \r\n\r\n                                                       Қортынды бөлім\r\n\r\n \r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

       Қозғалыс әрекеттері Қозғалыс мүмкінші Уақыт Әдістемелік нұсқаулар мен ескетулер
\r\n

    \r\n

  1. Сапқа қатарға тұру
  2. \r\n

\r\n

               Түзу еркін тұру
\r\n

    \r\n

  1. Сабақтағы жіберген кешіліктер мен жеткен жетістіктерді айту
  2. \r\n

\r\n

     
\r\n

    \r\n

  1. Балаларды бағалау
  2. \r\n

\r\n

     
\r\n

    \r\n

  1. Үйге тапсырма беру
  2. \r\n

\r\n

     
\r\n

    \r\n

  1. Сергіту жаттығуларын орындау
  2. \r\n

\r\n

     

\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n 


ПІКІР ҚАЛДЫРУ