Сабақ тақырыбы: |
Халықаралық байланыстардың дамуындағы Ұлы Жібек жолының рөлі Зерттеу сұрағы: Ұлы Жібек жолы халықаралық байланыстардың дамуына ықпал етті ме? |
|||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары | 6.4.2.2. Ұлы Жібек жолы халықаралық қатынастардың дамуындағы орнын анықтайды. | |||||||
Сабақтың мақсаты |
— Ұлы Жібек жолының халықаралық қатынастардың дамуындағы рөлінің ықпалын анықтайды -Ұлы Жібек жолының бағыттырын анықтап белгілейді |
|||||||
Бағалау критерийі |
Ұлы Жібек жолының бағыттарын анықтайды. Ұлы Жібек жолының саяси картадағы бағыттарын белгілейді. Ұлы Жібек жолының халықаралық қатынастарға ықпалына баға береді |
|||||||
Ойлау дағдыларының деңгейі | Білу, түсіну, қолдану | |||||||
Тарихи концепт | маңыздылық; | |||||||
Тілдік мақсаттар |
бейнематериал негізінде сұрақтарға жауап береді (тыңдалым және айтылым дағдылары). «Ұлы Жібек жолы халықаралық қатынастардың нығаюына әкелді» ұстанымына ой-түйін жазып ,постер арқылы сынып алдында талқылайды және қорғайды (айтылым,жазылым дағдысы). Пәндік лексика және терминология: Жібек, Ұлы Жібек жолы, Қытай, сауда, керуен жолы, айырбас сауда, елшілік, көш, тауар, Батыс және Шығыс қақпа, Батыс Еуропа-Батыс Қытай, ; Диалогқа және жазуға қажетті сөздер тізбегі: Ұлы Жібек жолының пайда болуына әсер еткен себептер… Ұлы Жібек жолы халықаралық байланыстардың күшеюіне әкелді, себебі… Ұлы Жібек жолы арқылы …. дамыды |
|||||||
Құндылықтарға баулу |
Ұлы Жібек жолының Қазақстан арқылы өткендігін мақтаныш ете алады.Қазіргі таңда бұл жолдың қайта жаңғыртылып өз игілігімізге пайдаланып отырмыз. Құндылықтар : мақтаныш ,патриотизм ,ұлттық сана сезім,тәуелсіздік. |
|||||||
Пәнаралық байланыстар |
Картамен жұмыс арқылы географиямен пәндік байланыс болады Халықаралық қатынастар арқылы дүниежүзі тарихымен байланыс жүзеге асады |
|||||||
АКТ қолдану | Интербелснді тақта,интернет | |||||||
Алдыңғы білім | Ұлы Жібек жолы тақырыбы бойынша алған білімдерін шындау | |||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар | ||||||
Сабақтың басы 5 мин |
Ұйымдастыру кезеңі: Орта ғасырлық қала атаулары бойынша 4топқа бөлемін (Түркістан,Қашғар,Жетісу, Сырдария ) Оқушылардың алдыңғы сабақта алған білімдерін пысықтау мақсатында «Kahoot» ойыны әдісі арқылы үй тапсырмасын тексеру 1. «Маңғолдардың құпия шежіресінде» деп қай тайпаға айтылған А.Наймандар Ә.Жалайыр Б.Керейттер В.Түркі тілдес 2..Найман мен Керейлердің мемлекеттік билік жүйесінде жақсы дамыған А.Сот ісін жүргізу Ә.Әскер ісі Б.Сауда В)Іс-қағаздарын жүргізу 3.Найман мемлекетінің астанасы Балықты қай өзеннің бойында орналасқан А) Ертіс С) Іле В) Шу С) Орхон ҚБ.Әр оқушы тақтадағы дұрыс жауапқа қарай отырып өзңн-өзі бағалайды. |
Телефон,интербелсенді тақта.Тест. | ||||||
Ортасы 10 мин 10мин 5 мин 7 мин |
1 тапсырма. Топтық жұмыс. «Ойлан жұптас,бөліс» әдісі арқылы Оқушыларға Ұлы Жібек жолы тарихы бойынша бейнематериял көрсетіледі. «Ойлан жұптас,бөліс» әдісі арқылы топтар тапсырманы талқылайды. І топ:Ұлы Жібек жолының қалыптасуы. ІІ топ:Ұлы Жібек жолының бағыттары. ІІІ топ: Ұлы Жібек жолының бойындағы орта ғасырлық мемлекеттер. ІVтоп: Ұлы Жібек жолыны халықаралық байланыстарды дамытудағы рөлі. Постер қорғайды. ҚБ Мұғалім тарапынан бағаланады.(тамаша керемет,жарайсың) Дискрипторлар: -Ұлы Жібек жолының қалыптасуы жайлы біледі. -Ұлы Жібек жолының бағыттарын атайды. -Ұлы Жібек жолының бойындағы мемлекттерді атайды. -Ұлы Жібек жолының халықаралық байланыстарды дамытудағы рөлін анықтайды. 2тапсырма. Жұптық жұмыс «Ашық микрафон» Ұлы Жібек жолының халықаралық қатынастардың дамуындағы ықпалы туралы жұптасып сұхбат жүргізеді. ҚБ. Әр жұп өзара бір-бірін бағалайды. Дискриптор: —Ұлы Жібек жолының халықаралық дамуындағы ықпалы туралы біледі 3 тапсырма. Жеке жұмыс. Картамен жұмыс. Оқушылар өздері картаға Ұлы Жібек жолын бағыттарын түрлі бояулармен белгілеп көрсетеді.. ҚБ: Оқушылар өзін-өзі бағалайды. Тақтадан картаның дұрыс нұсқасы көрсетіледі. Дескрипторлар: -Ұлы Жібек жолының негізгі бағыттарын белгілейді . -Ұлы Жібек жолының батыс және шығыс қақпаларын белгілейді ҚБ: Өзін –өзі бағалау . Қалыптастырушы бағалауға арналған жеке тапсырма: 1.Ұлы Жібек жолының ортағасырлық Қазақстан қалаларының дамуына әсерін анықтап кестені толтырыңыз. Бағалау критерийі: Ұлы Жібек жолының ортағасырлық Қазақстан қалаларының дамуына әсерін анықтайды.
ҚБ:Мұғалім бағалауы Дискриптар:-Ұлы Жібек жолының қалалардың дамуына тигізген әсерін атайды; -Ұлы Жібек жолы бойындағы қалаларда кәсіп түрлерінің пайда болуын айтады; |
Бейнематериял сілтеме плакаттар,түрлі түсті қағаздар т.б
Бас бармақ әдісі арқылы бағалау Оқулық Карта, бояулар |
||||||
Сабақтың соңы 3мин |
Мұғалімнің кері байланысы. Рефлексия: Мен бүгін нені білдім? Мен нені үйрендім? Нені байқадым Үй тапсырмасы: Үйге тапсырма: Эссе жазу: Ұлы Жібек жолының тарихтағы орны Критерийлер: -эсседе қозғалатын тақырыптың негізгі мәселелерін білу; -эссе мазмұнының тақырыпқа сай болуы; -эсседе өзіндік көзқарас және өзекті тақырыпқа қатысты оқушының көзқарасы болуы керек; |
|||||||
Қалыптастырушы бағалау | ||||||||
Тақырып | Халықаралық байланыстардың дамуындағы Ұлы Жібек жолының рөлі | |||||||
Оқу мақсаты | 6.4.2.2. Ұлы Жібек жолы халықаралық қатынастардың дамуындағы орнын анықтайды. | |||||||
Ойлау дағдыларының деңгейі | Білу, түсіну, қолдану | |||||||
Бағалау критерийі |
-Ұлы Жібек жолының бағыттарын анықтайды. -Жібек жолының саяси картадағы бағыттарын белгілейді. -Жібек жолының халықаралық қатынастарға ықпалына баға береді |
|||||||
Қалыптастырушы бағалауға арналған жеке тапсырма: Бағалау критерийі: Ұлы Жібек жолының ортағасырлық Қазақстан қалаларының дамуына әсерін анықтайды.
ҚБ: оқушылар бірін-бірі бағалайды, Дискриптар:-Ұлы Жібек жолының қалалардың дамуына тигізген әсерін атайды; -Ұлы Жібек жолы бойындағы қалаларда кәсіп түрлерінің пайда болуын айтады; |
||||||||
Саралау –оқушыларға қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабі леті жоғары оқушыларға қандай қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау-Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау | ||||||
Топпен талдау кезінде Оқушылардың тарихи деректермен жұмыс жа- сап тақырыпты түсіну дағдысы артады. Қабілеті жоғары оқушылар Ұлы Жібек жолының халықаралық маңызын ,рөлін анықтап ықпалын анықтайды. Жұппен жұмыс- тану барысында бір-бірінің білімін толықтырады. |
Оқушылар өзара бірін-бірі бағалайды. Мұғалім тарапынан кері байланыс, мадақтау айту арқылы бағаланады. | Денсаулық сақтау технологиялары.Осы сабақта қолданылатын қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары. АКТ-мен жұмыс жасау барысында қауіпсіздік ережелерін сақтайды. | ||||||
Сабақ бойынша релексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. | |||||||
Ия, оқу мақсатары мен сабақ мақсаттары жас ерекшеліктеріне, тақырыпқа сай дұрыс қойылған деп ойлаймын. Ия, барлық оқушылар оқу мақсатына жетті, себебі сабақ барысында топтық, жұптық, жеке тапсырмалар барысында бір-бірінің білімін толықтыры деп есептеймін. Сабақ барысында қабілеті жоғары оқушылар мен деңгейі орташа оқушыларға тапсырмалар сараланып берілді. Уақытты тиімді ұйымдастырдым деп есептеймін, жоспардан ауытқу болмады, барлығы жоспар бойынша әдістерді пайдалануға уақыт жеткілікті болды. |
||||||||
Жалпы баға Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: Өткен сабақты еске түсіруде «Kahoot» ойыны әдісін пайдаланылды. 2: Жұптық жұмыстың «Ашық микрафон» арқылы өуі. Сабақты бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді? (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: сабақ барысында қолданылған әдістерден де қызықты тәсілдерді тиімді пайдалану. 2: бейнероликті тыңдауға уақыттың аз болуы Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? Топтық, жеке тапсырмалар оқушылардың бірлесіп жұмыс жасау (өзгені тыңдау, өз пікірін айту, дәлелдеу) дағдыларын жетілдіруге көмектесетінін білдім. Берілген тапсырмаларды орындау барысында топтағы оқушылардың әрекетін бақылауды, қажет болған жағдайда көмек көрсетілу керектігін байқадым. Келесі сабақта ескеру керек жайт: Топта жұмыстану ережелерін бекітіп алу қажет және соны сабақ бойында ұстану. |
Басқа матералдар