Шығармашылық таңдайтындар математикалық сауаттылықты да тапсырады.
Математика-информатика таңдайтындарға біршама мамандықтар қосылды.
Jennie Kim: кәріс айдолының Голливудтық дебюты
Jennie Kim-әлемге аты танымал Blackpink қыздар тобының мэмбері, бас рэпер және вокалист. K-pop артист Дженни Ким айдол ретінде 2016 жылы «YG entertainment» компаниясында дебют алған болатын. Бүгінде арада 7 жыл өте Дженни Голливуд сахнасында алғаш рет актриса ретінде дебют жасайды деп күтіледі.
Еске түсіре кетсек, осыдан бір жыл бұрын, The Weekend- америкалық поп жұлдыздың продюсерлігімен түсірілетін “The idol» сериалына k-pop жұлдызы Дженни түседі деген сыбыстар тараған. Араға уақыт сала, 2022 жылдың 18-ші шілдесінде HBO телеканалы әншінің сериалдағы рөлін растады. Өткен жылдың жаз мезгілінен бастап жұлдыздың жанкүйерлері әншінің актрисалық дебютын асыға күтуде. Соңғы жаңалықтарға сәйкес, Дженни Ким актрисалық дебютын “Festival International du film de Cannas» 76-шы халықаралық кинофестивалінде 22 мамыр күні жасады. Әнші “The idol» сериалдарының өзге жұлдыздарымен және атақты Джонни Депптің қызы Лили Роуз Депп бірге қызыл кілемнен өтті. Сериалдың алғашқы көрсетілімдері HBO телеканалында 4 маусымнан басталады деп жоспарлануда.
Дженни Канн кинофестивалінде
Әншінің актрисалық дебюты әлемнің түкпір-түкпірінен адамдарды қызықтырды. Сериалдың басты кейіпкерлері The Weekend пен Lili Rose Depp -тен аса түскен Jennie бүгінде статистика бойынша “жанкүйерлер асыға күтетін» жұлдыздар арасында бірінші орынды иеленді. Кореялық артистің Голливуд сахнасындағы рөлі үлкен жаңалықтар тудырып үлгерді. Rolling stone журналының ақпараттарына сәйкес түсірілім тобының мүшелері әншінің экрандық уақыты аз минуттарды құрайтынын хабарлайды.
Мұндай жаңалық көрермендердің наразылығын тудырды. Әншіні түсірілім алаңында энтузиазмі үшін мақтаған сериалдың режиссері Sam Levinson-ның бұл әрекеті қызу талқылануға түсті. Үлкен қызығушылықпен күткен фанаттар, әнші лайықты экрандық уақыт алады деп күтеді.
Дженни Канн фестивалінің фотосессиясында
Омар Ақбота
Абай атындағы Республикалық мамандандырылған дарынды балаларға арналған қазақ тілі мен әдебиетін тереңдете оқытатын мектеп-интернаттың 11сынып оқушысы
«Ozattar энциклопедиясы» мекемесі республикамыздағы білім саласының дамуына зор үлес қосып жүрген педагогтар мен дарынды оқушылардың есімдерін жинап, баспа өнімі ретінде жинақтау мақсатында Ozattar – Қазақстан білім саласы үздіктерінің энциклопедиясын (бұдан әрі энциклопедия)жариялайды. Энциклопедияның бірінші, екінші үшінші және бесінші басылымы 2018-2019, 2020-2021, 2021-2022, 2022-2023 жылдары А4 форматта, түрлі түсті, алтын түстес өрнекпен өрнектелген қалың мұқабада жарық көрді. Энциклопедияға республикамыздағы білім беру ұйымдарынан үздік деп танылған 6000-ға жуық білім саласының озаттары енгізілді.
Энциклопедияға өтініш беруші мамандардың педагогикалық еңбек өтілі 3 жылдан кем болмауы тиіс. Энциклопедияға халықаралық стандартты ISBN нөмері беріліп, ұлттық кітап палатасына тіркеледі.Өтінімдерді қабылдау жұмыстары үшін ақылдастар алқасы құрылады.
Қабылдау мерзімі: 2023 жылдың 24 наурыз 15 мамыр аралығы. Өтінімдер ozattar.kz@mail.ruпочтасына қабылданады.
Ozattar.kz – Қазақстан білімділерінің энциклопедия сайты – 2017 жылы «Жылдың сапалы инновациялық жобасы» халықаралық байқауының жеңімпазы. 2019 жылы ҚР Тұңғыш Президенті қорының «Ең үздік білім сайты» аталымының жеңімпазы атанды (2-қосымша).
Толық ақпаратты +7 708 440 76 93; +7 700 600 63 04 телефондары арқылы білуіңізге болады.
Ozattar – Қазақстан білім саласы үздіктерінің энциклопедиясы жобасының ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕСІ
ЭНЦИКЛОПЕДИЯ ЖАЙЛЫ ҚОСЫМША АҚПАРАТТАР
Өтініште келесі мәліметтер болуы тиіс:
(Құжат бойынша толық аты-жөні қатесіз болу міндетті)
(Облыс, аудан, қала, ауыл, мекеме атауы толық жазылу міндетті);
(облыстық, республикалық, халықаралық деңгейдегі рет-ретімен жазылуы міндетті);
(селфи, анық емес, алыстан түсірілген суреттер қабылданбайды);
Маңызды! Құжаттарды бір папкаға жинақтап, папка атауын қатысушының толық аты-жөнімен (файл, сурет, төлем квитанция атауы) сақтап, жіберуіңіз шарт. Бұл жинақтау барысында сіздің өтінішіңіздің дұрыс қаралуына әсер етеді.
2018, 2020, 2021, 2022 жылдары жарық көрген энциклопедиялар мұқабалары
Энциклопедияны алу құны: педегог қызметкерлермен оқушыларға – 10 000 KZT (он мың теңге). Егер бір ұжымнан 5 адамнан артық қатысса жеткізілуі тегін. 5 адамға дейін қосымша 2000 тг (жеткізілу құны) төлем жасайды.
МАРАПАТТАУ РӘСІМІ
Энциклопедияға енген педагог мамандарға «Құрмет грамотасы», студент, оқушы жастарға«Мақтау қағазы» беріледі. Жинаққа бір мекемеден 10 адамнан көп өтінім берілсе, ұйымдастырушылар аталмыш мекемеге «Үздік ұжым» номинациясын (арнайы плакетка) тағайындайды. Егер 20 адам қатыстырса ұйымдастырушы педагогтың кітабы тегін шығарылып «Үздік ұжым» номинациясы бірге беріледі. Марапаттар кітаптармен бірге өтінімде көрсетілген мекен-жайға қабылдау аяқталғаннан кейін 30 жұмыс күнінен кешіктірілмей жеткізіледі.
ТӨЛЕМ ЖАРНАСЫН ТӨЛЕУ ЖОЛДАРЫ
Біздің реквизиттер:
TOO «Энциклопедия Ozattar»
БИН: 200240013733 KZ03722S000010344838 Банк атауы: АО «Kaspi Bank» БИК: CASPKZKA Кбе 17 Кнп 859 |
Төлем мақсаты: «Ozattar» энциклопедиясына ену үшін (Для участия в энциклопедии «Ozattar» согласно письму от 20 марта 2023 года). |
«Ozattar» энциклопедиясына қатысты барлық сауалдарға жауапты келесі телефон нөмірі арқылы біле аласыз: +7 708 440 76 93; +7 700 600 63 04
Мәриям Хакімжанова поэзиясындағы аналар тақырыбы
Аңдатпа: қазақ халқының қастерлі ұғымдарының арасында «ана» сөзі ерекше құрметке ие. Кез келген адамның ішкі әлемінде сол бір жанға деген сарқылмас сағыныш пен үнемі балалығын аңсайтын кезі болатыны анық. Ештеңеден хабарсыз, күйбең тіршіліктің түйткілдері көңілді жабырқатпайтын сол бір шаққа ананың махаббаты қосылып, қайталанбас күннің келбетін жасай түсетіндей. Соның әсерінен болар, қарапайым жанның жүрек түкпірінде бұл образбен байланысты тәтті естелікті үнсіздікпен сақтаса, қолына қалам алып, шеберлікке ие жандардың дуалы ауызында даналы кейіп ретінде жырланары хақ.
Сол сияқты Мариям Хакімжанованың шығармашылығы да осы аталмыш бейненің сырын шертуге талпынғаны сезіледі. Бұл ақынның ерекшелігі тек қана ойына оралғанда бір жыр жазу емес, түгелдей шығармашылығында «ана» тақырыбына басымдық беруінде. Бірақ, тоғысқан аналардың әлемі тек қана өз анасымен шектелмейді, барша қазақ еліне еңбегі сіңген, келер ұрпақтың тағзым етер құрметіне айналар жандарды жырлауды мақсат еткендей.
Түйін сөздер: Мариям Хакімжанова, Ана, жыр, әйел болмысы, ұлттық құндылық.
Аннотация: среди почитаемых понятий казахского народа слово «ана » пользуется особым уважением. Очевидно, что у любого человека во внутреннем мире есть неиссякаемая тоска по одной и той же душе и постоянная тоска по детству. В этот момент, когда не было ни малейшего намека на то, что проблемы жизни не могут не радовать, добавилась материнская любовь, которая могла создать неповторимый облик дня. В то же время, если в сердцах простолюдинов в тишине сохранилось сладкое воспоминание, связанное с этим образом, то, взяв в руки перо, в качестве мудрого образа в устах людей, обладающих мастерством, жырланары даққа. Так же чувствуется, что творчество Мариям Хакимжановой стремится запечатлеть этот образ. Эта особенность поэта заключается не только в том, что, возвращаясь к размышлениям, он отдает приоритет теме «ана» в своем творчестве. Но мир сопредельных матерей не ограничивается своей матерью, он направлен на то, чтобы воспеть всех людей, заслуженных казахов и почитаемых в честь следующего поколения.
Ключевые слова: Мариям Хакимжанова, мать, поэма, женское существо, национальные ценности.
Abstract: among the revered concepts of the Kazakh people, the word «ana» enjoys special respect. It is obvious that every person in the inner world has an inexhaustible longing for the same soul and a constant longing for childhood. At this moment, when there was not the slightest hint that the problems of life could not but please, maternal love was added, which could create a unique look of the day. At the same time, if a sweet memory associated with this image has been preserved in the hearts of commoners in silence, then, taking up a pen, as a wise image in the mouths of people with skill, zhyrlanary daka.
It is also felt that the work of Mariam Khakimzhanova seeks to capture this image. This peculiarity of the poet is not only that, returning to reflection, he gives priority to the theme of «ana» in his work. But the world of neighboring mothers is not limited to their mother, it is aimed at praising all people, honored Kazakhs and revered in honor of.
Keywords: Mariam Khakimzhanova, mother, poem, female being, national values.
Ақын болған жанның жүрегінен шығар тебіреністі жырына, жазушының қаламында тербетілер сырына айналатын, ең қадірлі де қасиетті тақырып, ол — Ана.
Әр қоғамның, сол заманда өмір сүрген адамның өзіндік үні, айтар оқиғасы бөлек. Саясат, тұлғалардың тайталасы турасында, тарихтың азабы мен ажары хақында әр ақынның өзіндік қолтаңбасы, бөлекше жеткізер ойы болды. Олар бір бірімен тақырып жағынан үндескенімен, идеясы мен стилі, түйіні мен түйткілі өзгеше сарында жалғасқаны белгілі. Дегенмен, шығарма тудыра алатын шеберлікке ие жандардың бәрінің жырына айналған, сонымен қатар тек қана жақсылығын ашуға ұмтылатын, ең асыл сөздерін арнайтын бір ғана образы бар болатын.
Оны туындыға қосқан әр автордың жүрегінде сағыныш, көзінде жас, ойында өткеннің естелігі, қаламында шындық болатыны анық. Жүректің түбіне терең бойлап, жанды толқытып, шабытты шарықтатын, ақынның ғана емес, адам болып жаратылған кез келген пенденің мәңгілік сағынышына айналатын кейіп, ол – Ана образы.
Өзінің нәзік жүрегімен сол бейненің күйін ұғып, үйінің ғана емес, қазақтың жалпы аналарына жыр арнай білген, тарих пен тағылымды бірлестірген Мәриям Хакімжанова өлеңдері — өмірлік өнегедей.
Соны ішінде «Ана сыры» атты шығармасы — қазақтың тілін домбыра үнімен жеткізуші Дина Нұрпейісоваға арналған:
Дүние ұзақ сапар, бір кең сарай,
Адамзат алуан-алуан келген талай[11], — деп басталатын шумағынан –ақ, өмірдің өзіне тән ауыртпалығын арқалаған өкілінің ғұмырын қозғай түскені сезіледі. Бірақ, сырды шертуде, өзгеше әдісті таңдады. Бұл өлеңде әйел затының қазақи болмысы, еліміздің ұлттық қастерлі дүниесі, домбыра, балаларына өсиет ретінде жеткізіліп жатқан өнер, сонымен қатар, сол күйдің ішіне жасырылған қазақ қызының кешкен тағдыры да баяндалған.
Шегінен домбыраның сорғалаған,
Отырды үйдің іші күйге балқып[11].
Жалпы, ақын, жазушылар, мәдениетті жеткізуші тұлғалар тобы. Сол себепті де, әр шумағында оқыған оқырманның жетесіне белгілі бір тақырыпты ғана емес, сонымен қатар тіліміз бен дінімізге сай, ұлттық құндылығымызды тоғыстыра алуы — сол автордың сипаты.
Казақ қызының азабы бір кездегі,
Күй сазынан елестеп көрінеді[11], — дей келе бір ғана жанның өмір тарихына емес, бүкіл қазақ қызының жан тебіренісін қоса жырлап өткендей.
Кимешектің етегін серпіп тастап,
Қомданғаңдай канатын қыран бүркіт.
Сұлу күй сорғалаған сылаң кағып[12].
Ұлттық құндылықтың ішінде ұлттық болмысты айшықтайтын киіміміздің де болуы, біздің өзгеден айырмамызды көрсете алатын ұлттық кодымыз. Бұл өлеңде «Ананың» жан тебіренісін жеткізіп қана қоймай, оның сыртқы кейпін де сөз ете өтуі, жалпы келешек оқыған ұрпақтың ойына өткен аналар бойындағы ерекшелікті сезіндіре түскендей. Бір ғана қазақ қызына арнаған «Ана сыры» өлеңінде, жалпы ұлттық ерекше таным мен табиғат бірлесе жырланып отыр.
Аталмыш образды одан әрі жалғай түсетін туындысы: «Апама».
Әлпештеген, аялаған,- деп бастау арқылы, апасына деген махаббатымен қоса, балалық көңілмен сезе алған тұсына басымдық беруді қалағандай.
Көкірегіңді жастанып ап,
Талдырушы ем қолыңды мен[24], — деу арқылы мұздай бесік таянып, одан өссе беліне байлап, ешқашан баласынан шаршай алмайтын бір ғана жанның сипатын аша алды. Сонымен қатар, кішіліктен кісілікке аяқ басса да, анасының
«қалқам, шырақ» , «көңіл хошым, көз нұрым» деп еркелете үн қатқанын аңсайтын жанның қатары көп екені де айдан анық.
Тәттің болса таңдайыма
Тосушы едін, өзің татпай.
Қиындықтың қандайына
Төзуші едің, кірпік қақпай[24]
Аналар болмысына тән кейіптің бірі де осы болар. Өзі аш болсада арманы баласын тойдыру, өзі азаптанса да баласына бақыт сыйлаудың жолын іздеу. Тоғыз ай он күн көтерген жүрек тұсындағы шаранасы, кейінде өмірлік сол жұмыр етінің уайымына айналатыны да ақиқат. Бұл сезімнің барлығы тек сол жандардың ғана сезіне алатын қасиеті.
Бақыт берген ұлы адамды,
Барлық әлем қадір тұтад[1,24], — деп тәмамдалу арқылы «Ананың» абыройы тек бала алдында ғана емес, бүкіл әлем үшін айбынды болуын тілей түскендей.
Мәриям Хакімжанованың «Аналар» туралы өлеңдері бұлармен ғана шектелмейді. Ана мейірімі, Ана махаббаты, Ана жүрегі, Ана көктемі атты шығармалары да бар. Және осы атпен өлеңдер жинағы да шыққаны белгілі.
Өзгені ұлықтау өзіңді сүюден басталатын болса, құрмет ұғымын сезіну анадан басталатын сыңайлы. Ананың қадіріне жете алған адам ғана, басқаға мейіріммен қарай алады. Сонымен қатар аяулы жандардың өткен ғұмырындағы қиындық пен машақатты сезіндіре алуы арқылы, болашақ оқырманның жүрегіне кешегі аналар кейпіне деген құрмет пен тағзымды сезіндіре түсетіндей.
Барша жаратылыстың ішіндегі ең қасиетті адам – ананың бейнесін өз шығармашылығында басымдық бере отырып, сол арқылы поэзиясына ерекшелік енгізе алған, тектіліктің тұғыры мен даналықтың ұғымын байланыстыра отырып, сол бір аталмыш кейіптің қастерлі тұсын ашуда шеберлігі шарықтаған ақынның шығармашылығы ғасырдың мәнін кіргізе түскендей.
Пайдаланылған әдебиеттер:
Елімізде мұғалімдерді аттестаттау өтіп жатыр. Біліктілік сынағының ережелеріндегі соңғы кейбір өзгерістері туралы ҚР оқу-ағарту бірінші вице-министрі Шолпан Каринованың жазбасын назарларыңызға ұсынамыз.
— «Пәндік білім» блогы бойынша тест тапсырмаларының саны 70-тен 30 тест тапсырмасына дейін, «Оқыту әдістемесі» блогы бойынша 30-дан 20 тест тапсырмасына дейін қысқартылды. Бірнеше дұрыс жауаптарды таңдайтын тест тапсырмалары алынып тасталды.
— Педагогтердің білімін бағалаудан өту үшін шекті балл төмендетілді. Мысалы, педагог-сарапшы үшін 15-тен 12 балға дейін, педагог-зерттеуші үшін 18-ден 16 балға дейін, педагог-шебер үшін 21-ден 18 балға дейін.
— 30 және одан да көп жыл педагогикалық өтілі бар және жаңа аттестаттау жүйесі бойынша санаты бар педагогтер біліктілік санатын растаған жағдайда біліктілік тестілеуден босатылады. Олар аттестаттаудың екінші кезеңінен ғана өтеді, яғни портфолио тапсырады. Бұл ретте, егер олар өз біліктілік санатын жоғарлатқысы келсе, онда аттестаттауды жалпы негізде өтеді;
-сондай-ақ 30 және одан да көп жыл педагогикалық өтілі бар, бірақ ескі аттестаттау жүйесі бойынша жоғары/бірінші санаты бар педагогтер, егер «педагог-модератор» санатына ауысса, біліктілік тестілеуден босатылады. Бұл жағдайда олар аттестаттаудың екінші кезеңінен ғана өтеді, яғни портфолио тапсырады. Егер олар жаңа аттестаттау жүйесі бойынша басқа санаттарды алғысы келсе, онда аттестаттау жалпы негізде өтеді;
— зейнеткерлікке шыққанға дейін 4 жыл қалған педагогтер жаңа жүйе бойынша бар санатын растайтын болса, аттестаттаудан босатылады. Егер олар біліктілік санатын жоғарлатқысы келсе, онда аттестаттаудан жалпы негізде өтеді; Арнайы бағдарлама бойынша жұмысқа қабылданған және «педагог-сарапшы», «педагог-зерттеуші» санаты бар педагогтерге аттестаттау рәсімінен өтпей-ақ бір саты жоғары санат тағайындалады. Арнайы бағдарлама бойынша жұмыс істейтін ЖОО түлектеріне «педагог-модератор» санаты бірден беріледі. Бұл енгізілген өзгерістердің барлығы мұғалімнің пайдасына арналған. Сонымен қатар біз бәріміз де мұғалімнің біліктілік санаты балалардың біліміне бірден бір әсер ететінін түсінеміз.
Тестілеуді ұйымдастыру бойынша да ақпарат берейін. Тестілеуді Оқу-ағарту министрлігінің Орта білім комитеті, Ұлттық тестілеу орталығы, МЖӘ бойынша анықталған U-Study ұйымы өткізеді. Тестілеу 40 өңірлік тестілеу орталықтарында сәуірдің 3 –нен 22 аралығында өтіп жатыр. Бүгінгі күнге тестілеуден өтуге 80 мыңнан астам мұғалімдер тіркелді, олардың 18 мыңнан артығы тестілеуден өтті. Сонымен бірге кей күндері электроэнергия сөніп, Ақтөбе, Қостанай, Талдықорган, Күлсары, Сарыағаш, Жамбыл облысы Төле би аулындағы пункттерде мұғалімдердің тестілеу уақытын немесе күнін ауыстырған жағдайлар орын алды. Әрине, педагогтер дер кезінде ақпарататтандырылды. Жергілікті Білім басқармалары тиісті қызметтермен бірлесіп, мұндай форс-мажорлық оқиғаларды барынша азайту бойынша жұмыстар жүргізуде.
Оқу-ағарту министрлігі жанында аттестаттау рәсімін әрі қарай жетілдіру бойынша жұмыс тобы өз жұмысын бастады.
ҚР Тұңғыш Президенті қоры сыйлығының иегері Qaztest.kz онлайн олимпиада ұйымдастыру комитеті республика көлемінде үздік жас мамандарды анықтау және оларды қолдау мақсатында VІІ Республикалық «Үздік жас маман» олимпиадасын (бұдан әрі Олимпиада) өткізеді.
Олимпиадаға колледж, жалпы білім беретін мектептер мен мектепке дейінгі ұйымдарда жұмыс жасайтын еңбек өтілі 5 жылға дейінгі жас мамандар қатыса алады. Олимпиадада колледж және мектеп қызметкерлеріне педагогика, оқыту әдістемесі, психология және тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі бойынша, ал мектепке дейінгі ұйым қызметкерлеріне мектеп жасына дейінгі балалар психологиясы, мектепке дейінгі педагогика және мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың нормативтік бойынша жас мамандардың білім көрсеткішін анықтайтын тапсырмалар беріледі.
Олимпиада qaztest.kz сайтында онлайн өтеді. Олимпиада бір кезеңнен ұйымдастырылады. Олимпиаданың өткізілетін мерзімі: 2023 жылдың 29 наурызынан 29 сәуір аралығы. Қорытындысы 2 мамыр күні жарияланады.
Олимпиада жеңімпаздары мен жүлдегерлеріне І, ІІ, ІІІ дәрежелі дипломдар, Үздік ұжымдарға арнайы плакетка беріледі. Республика бойынша ең жоғары ұпай жинаған қатысушылар «Үздік жас маман» төсбелгісімен және 24-25 ұпай алған қатысушылар «Құрмет грамотасымен» марапатталады.
Олимпиада туралы толық ақпаратты +7 700 978 59 22; +7 775 998 83 87 телефондары арқылы білуіңізге болады.
VІІ Республикалық «Үздік жас маман» қашықтық олимпиадасының
ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕСІ
1.1. Qaztest.kz қашықтық олимпиадасының осы Ережесі (әрі қарай – Ереже) олимпиадаларды ұйымдастыру және өткізу тәртібін анықтайды (әрі қарай – Қашықтық олимпиада);
1.2. Қашықтық олимпиада жайлы мәліметтер және қорытынды нәтиже qaztest.kz сайтында жарияланады;
1.3. Олимпиада qaztest.kz сайтында 2023 жылдың 29 наурызынан 29 сәуір аралығында онлайн өткізіледі;
1.4. Олимпиадаға колледж, жалпы білім беретін мектептер мен мектепке дейінгі ұйымдарда жұмыс жасайтын еңбек өтілі 5 жылға дейінгі жас мамандар қатыса алады;
1.5. Олимпиадада колледж және мектеп қызметкерлеріне педагогика, оқыту әдістемесі, психология және тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі бойынша, ал мектепке дейінгі ұйым қызметкерлеріне мектеп жасына дейінгі балалар психологиясы, мектепке дейінгі педагогика және мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың нормативтік бойынша жас мамандардың білім көрсеткішін анықтайтын тапсырмалар беріледі;
1.6. Тапсырмаларды Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университетінің білікті мамандары арқылы дайындалып, ұйымдастырушылармен бекітіледі;
1.7. Қашықтық олимпиадаға қатысу – ақылы, ерікті негізде жүзеге асырылады.
1.8. Олимпиада марапаттарын үшінші тараптың қатысуымен бейресми негізде заңсыз алу жарамсыз боп танылады. qaztest.kz сайтындағы «Марапаттарды тексеру» батырмасы арқылы әрбір қатысушы өзінің марапаттарын тексере алады.
2.1. Колледж, жалпы білім беретін мектептер және мектепке дейінгі ұйымдарда қызмет ететін жас мамандардың кәсіби біліктілігін арттыру;
2.2. Жас мамандардың педагогикалық біліктілігін арттыру;
2.3. Республика көлемінде үздік жас мамандарды анықтау және оларды марапаттау.
3.1. Олимпиада бір кезеңнен, барлығы 25 тест тапсырмасынан тұрады.
3.2. Әрбір тапсырманың бір ғана дұрыс жауабы бар және тест нұсқалары екінші рет қайталанбайды;
3.3. Қатысушы ең көбі 3 рет тест тапсыра алады. Ең жоғарғы нәтижесі есепке алынады;
3.4. Тестілеуден өту үшін қатысушыға 50 минут уақыт беріледі. Уақыт біткеннен кейін автоматты түрде тестілеу аяқталады және нәтиже экран бетіне шығарылады;
3.5. Олимпиадаға төлем жасағаннан кейін ғана қатысу мүмкіндігі ашылады;
3.6. Қатысушылардың марапаттары автоматты түрде электронды почтасына жіберіледі және жеке кабинетіндегі «Сертификат-Диплом» бөлімінде сақталады.
4.1. Қатысушы ешкімнің көмегінсіз тапсырмаларды өзі орындауы тиіс;
4.2. Қатысушының атынан өзге біреудің қатысқандығы құрылғының IP адресі арқылы анықталады. Расталған жағдайда қатысушының нәтижесі толықтай жойылады;
4.3. Олимпиада барысында кері батырмасын басуға және басқа бетке ауысуға болмайды;
4.4. Тестілеу парақшасын жауып алған жағдайда тестілеуге берілген уақыт ішінде «Менің нәтижелерім» бөлімінде «тестті жалғастыру» батырмасын басу арқылы қайта жалғастыру мүмкіндігі қарастырылған;
4.5. Уақытында енгізілмеген тапсырмалар үшін төлемдер қайтарылмайды;
4.6. Берілген сұрақтарды белгілемей алдыға және кейін шегінуге болмайды;
4.7. Тестке қатысу жеке немесе координатордың ұйымдастыруымен жүзеге асады;
4.8. Координатор өзінің жеке парақшасы арқылы бір немесе бірнеше адамды қатыстыра алады (бір ұжымнан ғана қатыстыруы тиіс);
4.9. Тест нәтижелері қайта қарауға жатпайды және аппеляциялық комиссия құрылмайды;
4.10. Олимпиадаға байланысты сұрақтар qaztest.kz@mail.ru почтасына қабылданады.
ОЛИМПИАДАҒА ҚАТЫСТЫ ҚОСЫМША АҚПАРАТТАР
Олимпиадаға қатысу бағасы: бір реттік тест – 600 теңге, екі реттік мүмкіндік – 1000 теңге. Толық ақпарат сайтта жаңалықтар бөлімінде жарияланады.
ОЛИМПИАДАНЫҢ МАРАПАТТАУ РӘСІМІ
Олимпиада қорытындысы бойынша 17 ұпайдан жоғары жинаған қатысушыларға І, ІІ, ІІІ дәрежелі дипломдар тағайындалады.
Орын ұпайлары:
І орын – 25-23 ұпай
ІІ орын – 22-20 ұпай
ІІІ орын – 19-17 ұпай
Қатысушылардың марапаттары олимпиада барысында жеке парақшасында сақталады және электронды түрде почтасына жіберіледі.
Республика бойынша ең жоғары ұпай жинаған қатысушылар «Үздік жас маман» төсбелгісімен және 24-25 ұпай алған қатысушылар «Құрмет грамотасымен» марапатталады.
Қорытынды нәтиже, яғни төсбелгі иегерлері сайтта 2023 жылдың 2 мамыр күні жарияланады.
Ескерту! Қатысушылардың жинаған ұпайы тең болған жағдайда тесттен өткен уақыты есепке алынады. Қатысушылардың нәтижесі IP адресі арқылы тексеріліп, басқа адам өткізгені анықталса, нәтиже жойылады. Ұйымдастырушылар комитеті тест нәтижесі бойынша қорытынды жариялайды.
Бір ұйымнан 40 қатысушы қатысып, 20 жүлделі орын иеленген ұжымға «Үздік ұжым» плакеткасы беріледі. Сонымен қатар, бір ұйымнан 20-дан көп қатысушы қатыстырған координаторға алғыс хат беріледі. «Үздік ұжым» плакеткасына үміткерлер қатысушылардың тізімін qaztest.kz@mail.ru почтасына олимпиаданың соңғы күніне дейін жолдауы керек.
«ҮЗДІК ҰЖЫМ» НОМИНАЦИЯСЫ ҮШІН ӨТІНІШ ҮЛГІСІ
Мектеп атауы, мекен-жайы, индексі және байланыс нөмірі | |||
Р/с | Қатысушылардың аты-жөні | Сайтқа тіркелген почтасы (қатесіз болуы міндетті) | Координатордың аты-жөні, телефоны |
1. |
Ескерту! «Үздік ұжым» плакеткасы мен координаторға берілетін алғыс хат үшін өтініш хаты жіберілмеген жағдайда марапаттар жіберілмейді.
ТӨЛЕМ ЖАСАУ ТУРАЛЫ АҚПАРАТ
Төлемдер Kaspi.kz қосымшасы (Платежи – qaztest.kz), QIWI терминалдары арқылы (Білім беру қызметтері→qaztest.kz→e-mail немесе ID нөмір) және кез келген банк картасымен интернет банкинг арқылы онлайн жүзеге асырылады. Төлем жасағаннан кейін қатысушы парақшасына кіріп, «Сатып алу» батырмасын басу арқылы тестті сатып алады. Төлем жасау туралы түсіндірме сайттың «Бейне нұсқау» бөлімінде көрсетілген.
Егер қатысушылар саны көп болса, барлық қатысушыларды бір жауапты маман «Координатор» болып, барлығын жеке парақшасында тіркеп, ұйымдастыра алады. Толық нұсқаулық «Видеонұсқау» бөлімінде көрсетілген.
Жұмыс уақытында онлайн чатқа және qaztest.kz@mail.ru почтасына хат жазу арқылы жылдам жауап аласыз.
Жұмыс уақыты: таңертеңгі 9:00-ден 18:00-ге дейін. Түскі үзіліс 13:00-ден 14:00-ге дейін.
Түскі үзіліс уақытында және жұмыс уақыты аяқталған соң телефонға және эл.почтаға жауап берілмейді.
Қосымша ақпарат алу телефоны: +7 700 978 59 22, +7 775 998 83 87
Collaborative lesson planning: Maximizing the influence of lesson study
Imanayeva Aigerim Ualikhankyzy, master’s degree student
Astana International University, Kazakhstan, Astana
This article is about the use of collaborative lesson planning in Biology and Science lessons. This article deals with a procedure with exceptionally high learning potential and the use of lesson planning hours allows you to expand the possibilities of classes.
Keywords: collaborative lesson planning, collaborative lesson planning strategies, CLP meetings, teacher learning, professional development, collaborative planning, teacher collaboration
Collaboration is said to be an effective type of professional growth in a lot of literature. Teachers must participate in professional development (PD) that is positioned in a community of practice in order to generate and sustain continuous learning circumstances (Cochran-Smith and Lytle 2009). (Wenger 1998). They may routinely cooperate and discuss ideas and insights in the community of practice, which will help them enhance their teaching. The concept of collaboration in a community of practice is founded on the social constructivist learning theory, which states that a group of people with a shared interest learn together by combining their existing knowledge and experiences via regular contacts (Wenger 1998). Their learning may be focused on many areas of their profession, such as upgrading their instructional and subject matter knowledge (Doyle, Sonnert, and Sadler 2020; Erickson 2005), and even addressing burnouts and attrition. (Zinsser and Curby 2014).
It is important in collaborative lesson planning (CLP) that a collegial climate is created that focuses on connecting instructors’ practices to students’ learning goals (Lovett and Cameron 2011).
The Ministry of Education in China encourages the development of a Teaching Research Group, in which instructors collaborate to design lesson plans and prepare teaching materials based on their combined expertise and efforts (Yuan and Zhang 2016).
Because it has been proven in earlier studies that lesson preparation is a difficult activity for teachers, collaboration in teacher professional development can also focus on lesson planning (Rahman 2019).
Teachers can share their pedagogical experiences and undertake action-reflections on their teaching approaches and assessment tools using lesson plans (Gutierez 2015). Recognizing the importance of collegial contact, a yearlong professional development program for collaborative lesson preparation among primary school science teachers was established.
This is in contrast to the individual lesson planning technique, in which a teacher designs a set of learning delivery components for students in isolation.
The capture of the teachers’ ideas on the benefits of collaborative lesson preparation as part of their reflections-on-action yielded a substantial amount of data.
Teachers were able to maintain their regular cooperation and reflections-on-action over their annual PD by allowing them to experience these opportunities in their learning community.
They saw cooperation as a ‘dissonance’ from their previous solo lesson preparation procedures because it was new to them.
The technique of personalized lesson preparation is common in the Philippines (Lomibao 2016).
Novice teachers can be teamed alongside experienced instructors who have substantial knowledge and expertise on topic and pedagogy in this form of professional development (Borko, Livingston, and Shavelson 1990; Leinhardt and Greeno 1986; Livingston and Borko 1989).
The quality of the learning opportunities supplied to pupils is determined by the quality of the lesson plan (Li, Chen, and Kulm 2009).
Furthermore, there are relatively few professional development initiatives that focus on collaborative lesson preparation.
As a result, it will take a lot of time and effort to create lesson plans that address all of the essential student competencies.
Teachers in such a group deliberate together on the best approaches that will lead to great learning results.
Each member of the learning community, particularly teachers, should be given equal opportunity to contribute their observations and thoughts.
Teachers who work together to plan their lessons gain different perspectives from others and acquire professional growth. Collaborative teaching promotes interactive learning to minimize individualized planning and teaching and to break the culture of isolation. It conforms to the principles of social constructivism which promote interactive learning(Williams 2010).
Collaborative activities increase teacher effectiveness when teachers collaborate with others with the same interests(Garmston and Wellman 1999; Graziano and Navarrete 2012; Hawley and Valli 1999; Hiebert and Stigler 2000). In this study, teachers critiqued their lesson plans based on their observations of students’ responses and, through reflections-on-action that were facilitated by a knowledgeable other, explored the impact of collaborative lesson planning as a form of professional development (Hiebert and Stigler 2000).
Reflection, according to Dewey (1933), is an active and purposeful activity that deals with practical issues. As a result, the professional development in this research blended the themes of collaboration and reflection-on-action in lesson preparation throughout the school year, led by the SCT principles. The focus of the reflections was on making sense of the students’ comments, finding areas in their lesson plans to improve, and reaching an agreement on how to handle the issues they discovered. They identified and articulated the methods of the CLP as a ‘dissonance’ to their individual lesson planning approaches through iterative actions during collaborative lesson planning.
The qualitative case study research design (Yin 2009) was employed in this study. It looked into the case of 30 primary school science teachers who were divided into grade-level teams and engaged in a professional development activity. There were two components to the research. The first section described and documented the advantages of collaborative lesson preparation as a year-long professional development opportunity. The creation of the framework, which is made up of the activities in the CLP process, is the second stage of the research. The author (as part of the knowledgeable other) planned these activities and presented them to the teachers as a full PD team, who then recognized the shared activities they conducted throughout their cooperation. The construction of a framework and a description of the features in terms of the actions that make up collaborative lesson planning practice were the outcomes of this reflection-on-action.
In this study, collaborative lesson planning served as an in-service teacher learning activity. Through reflections-on-action, the teachers learned together from the new ideas and methods for teaching their lessons. These insights confirm Dewey’s (1933) recommendations that reflection should be a problem-solving process which requires ‘open- mindedness, responsibility, and wholeheartedness’.
This study showed that with the right assistance and chances, in-service teachers might value their professional development highly. Through reflections-on-action, the school-based PD in this research kept their regular interactions going. They were able to handle one of the most significant areas of their teaching profession by using their lesson plan as a learning object. During revisions, their new knowledge was solidified and promptly used in their classes, based on their thoughts on theory, practice, and empirical classroom data. This promotes the concept of a professional learning community that emphasizes learning via contact while attempting to embrace the concept of a reflective practitioner in a safe and inquiry-driven setting.(Wandersmann 2005).
According to this study, collaborative lesson preparation developed a «dissonance» from solo lesson planning methods among instructors. Their grade-level teams’ collegial attitude generated mutual confidence and a congenial environment, which was a good ‘dissonance’ from their regular routines. Because each team member participated in the classroom observation, their observations were based on evidence and were shared and discussed during the post-lesson conversations. Their observations served as the foundation for assessing their collectively produced lesson plans. They also utilized the data from their observations to determine which parts of their lesson plans needed to be revised. They learned how to constructively critique their lesson plans as a result of this approach.As a result, the study suggests that future PD include collaborative course preparation with full participation of instructors in decision-making.
References:
Baker-Doyle, K. J., and S. A. Yoon. 2011. “In Search of Practitioner-based Social Capital: A Social Network Analysis Tool for Understanding and Facilitating Teacher Collaboration in a US-based STEM Professional Development Program.” Professional Development in Education
Barab, S. A., J. G. Makinster, and R. Scheckler. 2003. “Designing System Dualities: Characterizing a Web-supported Professional Development Community.” The Information Society 19 (3): 237–256.
Biggs, R., F. Westley, and S. R. Carpenter. 2010. “Navigating the Back Loop: Fostering Social Innovation and Transformation in Ecosystem Management.” Ecology & Society 15 (2): 9.
«… Қасиетіңнен қара өлең, айналайын» атты көркем сөз номинациясының жеңімпаздары
Кіші топ (1-4 сынып)
Алматы қ-ы,Ауэзов ауданы Мүсірепов атындағы № 86 мектеп гимназия | Түсіпова Інжу | Бас жүлде |
«Крылов атындағы орта мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесі | Ахмет Айару Эльдарқызы | ІІ орын |
Қызылорда облысы, Жаңақорған ауданы М.Қаратаев атындағы №51 қазақ орта мектебі | Бейсенбаева Інжу | ІІ орын |
Маңғыстау облысы, Ақтау қаласы «Мамандандырылған ІТ лицей» КММ-сі | Мухамбет Айлин Русланқызы | ІІІ орын |
«Керімағаш-Арасан ауылындағы орта мектебі» КММ | Ербосынқызы Айару
Аміржан |
ІІІ орын |
«Тарбағатай жалпы орта білім беретін мектебі» КММ | Сейтжан Шырай Нұржанқызы | ІІІ орын |
Жетісу облысы, Панфилов ауданы, Басқұншы ауылы Крылов атындағы орта мектебі КММ | Мырзағали Мейіржан | ІІІ орын |
Номинация иегерлері (1-4 сынып)
Маңғыстау облысы, Ақтау қаласы «Мамандандырылған ІТ лицей» КММ-сі | Хабдулаева Сабина Нурлановна | Номинация |
«Керімағаш-Арасан ауылындағы орта мектебі» КММ | Бақыт Үміт
Аміржан |
Номинация |
Ақтау қаласы бойынша білім бөлімінің «№ 3 ЖББМ КММ | Серік Рахим Ерланұлы | Номинация |
Астана қаласы
№89 мектеп-лицейі |
Кабиден Олжас Мадиярұлы | Номинация |
Жетісу облысы, Панфилов ауданы, Басқұншы ауылы Крылов атындағы орта мектебі КММ | Еркін Алина | Номинация |
Астана қаласы
№72 мектеп-лицейі |
Қазбек Мерей Азаматқызы | Номинация |
Шымкент қаласы
Сабыр Рақымов атындағы №53 жалпы орта білім беретін мектебі |
Хайритдинова Жасмина Бахтияровна | Номинация |
Ақтау қаласы «№1 жалпы білім беретін мектеп» КММ | Хайрулин Арсен | Номинация |
«Тарбағатай жалпы орта білім беретін мектебі» КММ | Темірқан Еркежан Ақылбекқызы | Номинация |
«Тарбағатай жалпы орта білім беретін мектебі» КММ | Шакер Айша Ерболқызы | Номинация |
«Тарбағатай жалпы орта білім беретін мектебі» КММ | Жарқынқызы Қызғалдақ | Номинация |
Астана қаласы
№89 мектеп-лицейі |
Абдрахман Ибрахим Рамазанұлы | номинация |
Астана қаласы
№89 мектеп-лицейі |
Қасым Алихан Мурадымұлы | Номинация |
Алматы қаласы, Әуезов ауданы, Ғ.Мүсірепов атындағы 86 мектеп-гимназиясы МКМ. | Сарқытбек Сардар Қуатбекұлы | Номинация |
Орта топ (5-8 сынып)
Алматы облысы, Райымбек ауданы, Қызылшекара ауылы
«К.Байшығанұлы атындағы орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен» КММ |
Сақан Санат | І орын |
Атырау облысы, Жылыой ауданы, Шоқпартоғай ауылы №3 жалпы орта білім беретін мектеп | Әлібекұлы Бекарыс | І орын |
Жетісу облысы, Кербұлақ ауданы Ж.Жапаров атындағы орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталығы | Ержан Каусар | І орын |
Атырау облысы, Жылыой ауданы, Шоқпартоғай ауылы
№3 жалпы орта білім беретін мектеп |
Нұралы Мүнира Әнуарбекқызы | ІІ орын |
Жетісу облысы,Панфилов ауданы,
Басқұншы ауылы «Крылов атындағы орта мектеп» КММ |
Алдаберген Шынтас Сухрабұлы | ІІ орын |
Қызылорда облысы, Жаңақорған ауданы,
№ 169 Н.Илялетдинов атындағы орта мектебі |
Сұлтанбек Жанель | ІІ орын |
Астана қаласы
№89 мектеп-лицейі |
Серикбаева Майра | ІІІ орын |
Номинация иегерлері (5-8 сынып)
Атырау облысы, Жылыой ауданы, Шоқпартоғай ауылы,
№3 жалпы орта білім беретін мектеп |
Шопан Айжанат Жұмабайқызы | Номинация |
«Жиделі жалпы білім беретін мектебі» | Әнуарбекқызы Жаннұр | Номинация |
Алматы облысы, Райымбек ауданы, Қызылшекара ауылы «К.Байшығанұлы атындағы орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен»КММ | Бекболат Нұрсұлтан | Номинация |
Абай облысы, Аягөз қаласы
«№7 жалпы білім беретін орта мектеп» КММ |
Даулетова Айғаным | Номинация |
«Е.Сыпатаев атындағы орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталығымен КММ | Оразай Назерке Алмасқызы | Номинация |
Жетісу облысы, Панфилов ауданы
«Үшарал орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен» КММ |
Ордабай Мадина | Номинация |
Жетісу облысы, Панфилов ауданы
«Үшарал орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен» КММ |
Жансейт Ұлпан | Номинация |
Жетісу облысы Панфилов ауданы
«Үшарал орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен» КММ |
Нұрдаулет Айару | Номинация |
Жоғары топ (9-11 сынып)
Ақтау қаласы №3 жалпы білім беретін мектеп | Комит Перизат | І орын |
«Жетісу облысы білім басқармасының Панфилов ауданы бойынша білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің «Е.Сыпатаев атындағы орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталығымен КММ | Абдуали Арсен Айдосұлы | І орын |
Алматы қаласы, Алмалы ауданы Б.Атыханұлы атындағы №36 мектеп -гимназия | Абетей Фатима Бауыржанқызы | ІІ орын |
Номинация иегерлері (9-11 сынып)
«Астана қаласы әкімдігінің № 89 мектеп- лицей» ШЖҚ МКК | Султанбекова Дамира | Номинация |
«Қара өлеңнің құлагері» атты жас ақындар номинациясы бойынша қорытынды
Ақтау қаласы
Н.Марабав атындағы 7мектеп-лицейі |
Джумағазиев Дархан | І орын |
«Жақсы сөзім – жаны игі халқым үшін» атты эссе номинациясы бойынша қорытынды
ШҚО, Өскемен қаласы, химия-биология бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебі | Советбекова Амина | ІІ орын |
Қызылорда облысы, Жаңақорған ауданы №169 Н.Илялетдинов атындағы орта мектебі | Талғатқызы Карина | І орын |
Номинация иегерлері
Ұлытау облысы білім басқармасының Жезқазған қаласы білім бөлімінің «Қабден Шыңғысов атындағы №5жалпы білім беретін мектебі»КММ | Қорабаева Арайлым Сериковна | Номинация |
Казахский Национальный Университет имени аль-Фараби является лидером Генерального рейтинга вузов Казахстана, первый в истории страны лауреат премии Президента Республики Казахстан «За достижения в области качества» с большим уважением относится к культуре народа, истории зарождения казахской поэзии и великим казахских писателям и поэтам. Научно-исследовательский институт Абая при КазНУ совместно с докторантами 2 курса специальности «8D02302 – Переводческое дело (западные языки)» филологического факультета, кафедры иностранной филологии и переводческого дела 22 февраля 2023 года провели мероприятие «Творчество Абая в традиционном мировоззрении», которое было организовано в рамках программы «Рухани жаңғыру».
Мероприятие началось со вступительного слова к.ф.н., доцента Мұсалы Л.Ж., которая ознакомила студентов с темой и целью проводимого мероприятия, вкратце рассказала об основных фактах и достижениях великого казахского поэта Абая Кунанбаева.
Абай Кунанбайулы (1845-1904) — великий поэт, писатель, общественный деятель, просветитель, основатель казахской письменной литературы и литературного языка. Абай всесторонне изучил восточную и западную культуру, чтобы способствовать просвещению народа, и сумел показать основы этой культуры своему народу.
После вступительного слова докторант второго курса показал увлекательную презентацию на тему изучения поэзии Абая в Китае. Студенты проявили интерес к рассказанным фактам, почерпнули много нового в сфере популярности тематики абаеведения в Китае и заинтересованности людей в его поэзии, жизни и ценностях.
Произведения Абая уже переведены на многие языки и получают высокую оценку народов мира. Библиография включает переводы слов назидания поэта на русский, английский, таджикский, китайский, немецкий языки, а также избранные произведения на турецком языке, стихи на арабском языке.
Далее, организаторы ознакомили студентов с основным этапом мероприятия. Этим этапом стала интерактивная викторина с различными вопросами, связанными с жизнью, творчеством и мировоззрением Абая Кунанбаева. Студентов поделили на группы, каждая из которых по очереди отвечала на доставшийся им вопрос. При поиске ответа студенты проявили находчивость, логику, и показали высокий уровень знаний о творчестве великого поэта. В течение мероприятия студенты показали неподдельный интерес, стремление получать новые знания и развивать кругозор, а также использовать на практике полученную информацию. Мероприятие прошло в приятной, дружелюбной и познавательной обстановке. Студенты высоко оценили подготовку мероприятия, предоставленные материалы и организацию викторины. Организаторы, в свою очередь, высоко оценили вовлеченность студентов в процесс и их немалый уровень осведомлённости в тематике мероприятия.
Руководители практики: к.ф.н., доцент Мұсалы Л.Ж., Байлиева Ұ. Б.
Докторанты: Бауржанұлы Е., Извеков В.С., Моругова Е.А.
ҚР Тұңғыш Президенті қоры сыйлығының иегері, үздік қазақ тілді білім сайты – Qaztest.kz онлайн олимпиада ұйымдастыру комитеті мен Абай атындағы ҚазҰПУ-мен жасалған меморандум аясында қазақтан шыққан тұңғыш тарих ғылымдарының докторы, профессор, ҚазКСР ҒА-ның корреспондент-мүшесі Ермұхан Бекмаханұлының өмірі мен ғылыми мұрасын насихаттау мақсатында мұғалімдер арасында Қазақстан тарихы пәнінен дәстүрлі V Республикалық қашықтық олимпиадасын (бұдан әрі Олимпиада) өткізеді.
Олимпиадаға жалпы білім беретін мектептерде қызмет ететін мұғалімдер мен колледж оқытушылары қатыса алады. Олимпиада тапсырмалары Қазақстан тарихы пәнінен, Е.Бекмаханұлының өмірі мен ғылыми мұрасы және тарихты оқыту әдістемесі бойынша беріледі.
Олимпиада qaztest.kz сайтында өтеді.
Олимпиада бір кезеңнен ұйымдастырылады. Олимпиада 2023 жылдың 6 ақпан мен 10 наурыз аралығында өткізіледі. Қорытындысы 13 наурыз күні жарияланады.
Олимпиада жеңімпаздары мен жүлдегерлеріне І, ІІ, ІІІ дәрежелі дипломдар, Үздік ұжымдарға арнайы плакетка беріледі. Республика бойынша ең жоғары ұпай алған қатысушыларға «Ноқталанған тарихшы. Ермұхан Бекмахановтың шерлі тарихы: деректі ғұмырнама» кітабы сыйға беріледі және 24-25 ұпай алған қатысушылар «Құрмет грамотасымен» марапатталады.
Олимпиада туралы толық ақпаратты +7 700 978 59 22; +7 775 998 83 87 телефондары арқылы білуіңізге болады.
Е.Бекмаханұлы атындағы дәстүрлі V Республикалық Қазақстан тарихы пәнінен қашықтық олимпиадасының
ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕСІ
1.1. Qaztest.kz қашықтық олимпиадасының осы Ережесі (әрі қарай – Ереже) олимпиадаларды ұйымдастыру және өткізу тәртібін анықтайды (әрі қарай – Қашықтық олимпиада);
1.2. Қашықтық олимпиада жайлы мәліметтер және қорытынды нәтиже qaztest.kz сайтында жарияланады;
1.3. Олимпиада qaztest.kz сайтында 2023 жылдың 6 ақпан мен 10 наурыз аралығында онлайн өткізіледі;
1.4. Олимпиадаға жалпы білім беретін мектептерде қызмет ететін мұғалімдер мен колледж оқытушылары қатыса алады;
1.5. Олимпиада тапсырмалары Қазақстан тарихы пәнінен, Е.Бекмаханұлының өмірі мен ғылыми мұрасы және тарихты оқыту әдістемесі бойынша беріледі;
1.6. Қашықтық олимпиадаға қатысу – ақылы, ерікті негізде жүзеге асырылады.
1.7. Олимпиада марапаттарын үшінші тараптың қатысуымен бейресми негізде заңсыз алу жарамсыз боп танылады. qaztest.kz сайтындағы «Марапаттарды тексеру» батырмасы арқылы әрбір қатысушы өзінің марапаттарын тексере алады.
2.1. Қазақтан шыққан тұңғыш тарих ғылымдарының докторы, профессор Ермұхан Бекмаханұлының өмірі мен ғылыми мұрасын насихаттау;
2.2. Мұғалімдердің кәсіби біліктілігін арттыру және оларды қолдау, ынталандыру;
2.3. Республикамыздағы үздік тарихшы ұстаздарды анықтау және оларды марапаттау.
3.1. Олимпиада бір кезеңнен, барлығы 25 тест тапсырмасынан тұрады.
3.2. Әрбір тапсырманың бір ғана дұрыс жауабы бар және тест нұсқалары екінші рет қайталанбайды;
3.3. Қатысушы ең көбі 3 рет тест тапсыра алады. Ең жоғарғы нәтижесі есепке алынады;
3.4. Тестілеуден өту үшін қатысушыға 50 минут уақыт беріледі. Уақыт біткеннен кейін автоматты түрде тестілеу аяқталады және нәтиже экран бетіне шығарылады;
3.5. Олимпиадаға төлем жасағаннан кейін ғана қатысу мүмкіндігі ашылады;
3.6. Қатысушылардың марапаттары автоматты түрде электронды почтасына жіберіледі және жеке кабинетіндегі «Сертификат-Диплом» бөлімінде сақталады.
4.1. Қатысушы ешкімнің көмегінсіз тапсырмаларды өзі орындауы тиіс;
4.2. Қатысушының атынан өзге біреудің қатысқандығы құрылғының IP адресі арқылы анықталады. Расталған жағдайда қатысушының нәтижесі толықтай жойылады;
4.3. Олимпиада барысында кері батырмасын басуға және басқа бетке ауысуға болмайды;
4.4. Тестілеу парақшасын жауып алған жағдайда тестілеуге берілген уақыт ішінде «Менің нәтижелерім» бөлімінде «тестті жалғастыру» батырмасын басу арқылы қайта жалғастыру мүмкіндігі қарастырылған;
4.5. Уақытында енгізілмеген тапсырмалар үшін төлемдер қайтарылмайды;
4.6. Берілген сұрақтарды белгілемей алдыға және кейін шегінуге болмайды;
4.7. Тестке қатысу жеке немесе координатордың ұйымдастыруымен жүзеге асады;
4.8. Координатор өзінің жеке парақшасы арқылы бір немесе бірнеше адамды қатыстыра алады (бір ұжымнан ғана қатыстыруы тиіс);
4.9. Тест нәтижелері қайта қарауға жатпайды және аппеляциялық комиссия құрылмайды;
4.10. Олимпиадаға байланысты сұрақтар qaztest.kz@mail.ru почтасына қабылданады.
ОЛИМПИАДАҒА ҚАТЫСТЫ ҚОСЫМША АҚПАРАТТАР
Олимпиадаға қатысу бағасы: бір реттік тест – 600 теңге, екі реттік мүмкіндік – 1000 теңге. Толық ақпарат сайтта жаңалықтар бөлімінде жарияланады.
ОЛИМПИАДАНЫҢ МАРАПАТТАУ РӘСІМІ
Олимпиада қорытындысы бойынша 17 ұпайдан жоғары жинаған қатысушыларға І, ІІ, ІІІ дәрежелі дипломдар тағайындалады.
Орын ұпайлары:
І орын – 25-23 ұпай
ІІ орын – 22-20 ұпай
ІІІ орын – 19-17 ұпай
Қатысушылардың марапаттары олимпиада барысында жеке парақшасында сақталады және электронды түрде почтасына жіберіледі.
Олимпиада қорытындысы бойынша ең жоғары нәтиже көрсеткен қатысушыларға «Ноқталанған тарихшы. Ермұхан Бекмахановтың шерлі тарихы: деректі ғұмырнама» кітабы сыйға беріледі (бір ұжымнан 2 қатысушы ғана енгізіледі) және 24-25 ұпай алған қатысушылар «Құрмет грамотасымен» марапатталады. Қорытынды нәтиже, яғни сыйлық иегерлері сайтта 2023 жылдың 13 наурыз күні жарияланады.
Ескерту! Қатысушылардың жинаған ұпайы тең болған жағдайда тесттен өткен уақыты есепке алынады. Қатысушылардың нәтижесі IP адресі арқылы тексеріліп, басқа адам өткізгені анықталса, нәтиже жойылады. Ұйымдастырушылар комитеті тест нәтижесі бойынша қорытынды жариялайды.
Бір ұйымнан 40 қатысушы қатысып, 20 жүлделі орын иеленген ұжымға «Үздік ұжым» плакеткасы беріледі. Сонымен қатар, бір ұйымнан 20-дан көп қатысушы қатыстырған координаторға алғыс хат беріледі. «Үздік ұжым» плакеткасына үміткерлер қатысушылардың тізімін qaztest.kz@mail.ru почтасына олимпиаданың соңғы күніне дейін жолдауы керек.
Төлемдер Kaspi.kz қосымшасы (Платежи – qaztest.kz), QIWI терминалдары арқылы (Білім беру қызметтері→qaztest.kz→e-mail немесе ID нөмір) және кез келген банк картасымен интернет банкинг арқылы онлайн жүзеге асырылады. Төлем жасағаннан кейін қатысушы парақшасына кіріп, «Сатып алу» батырмасын басу арқылы тестті сатып алады. Төлем жасау туралы түсіндірме сайттың «Бейне нұсқау» бөлімінде көрсетілген.
Егер қатысушылар саны көп болса, барлық қатысушыларды бір жауапты маман «Координатор» болып, барлығын жеке парақшасында тіркеп, ұйымдастыра алады. Толық нұсқаулық «Видеонұсқау» бөлімінде көрсетілген.
Жұмыс уақытында онлайн чатқа және qaztest.kz@mail.ru почтасына хат жазу арқылы жылдам жауап аласыз.
Жұмыс уақыты: таңертеңгі 9:00-ден 18:00-ге дейін. Түскі үзіліс 13:00-ден 14:00-ге дейін.
Түскі үзіліс уақытында және жұмыс уақыты аяқталған соң телефонға және эл.почтаға жауап берілмейді.
Қосымша ақпарат алу телефоны: +7 700 978 59 22, +7 775 998 83 87