«Инновациялық білім беру кеңістігі жүйесіндегі менің рөлім» тақырыбындағы эссе

0
1621
ҚазҰУ – Ғылымға құштар жандар үшін үздік таңдау

«Инновациялық білім беру кеңістігі жүйесіндегі менің рөлім»

      Мен мектепке дейінгі білім беру мекемесінде бірінші жыл жұмыс істеймін және мектепке дейінгі білім беру педагогтарына жүктелген барлық жауапкершілікті өте жақсы түсінемін. Өйткені осы жаста баланың жеке қасиеттерінің іргетасы қаланады, адамгершілік түсініктері, әлеуметтік қатынастары, өзін өзі тану қабілеттері  қалыптасады. Менің ойымша педагогикалық технологияның маңыздысы баланың білім беру процесіндегі ұстанымы, үлкендер тарапынан балаға деген қарым-қатынасы.

Менің ойымша, мектепке дейінгі балалардың белсенділігіне  қол жеткізу үшін, сабақтардағы балалардың іс-әрекеті зияткерлік және эмоционалды қанық керек, бұл мектепке дейінгі баланың белсенді ой іс-әрекетінің көрсеткіші болып табылады. Осы мәселелерді шеше отырып, мен өз сабақтарымда дамыта оқытудың тиімді инновациялық әдістемелік тәсілдерін қолдана бастадым. Олар маған әрдайым мүлтіксіз орындайтын келесі ережелерді қалыптастыруға көмектесті:

  • Баланы ол қандай болса,сондай қалпымен қабылдау керек, өйткені әрбір бала жеке тұлға;
  • Тек сөзбен ғана емес, жеке мысалмен тәрбиелеу керек;
  • Баланың өзінен жақсы қасиеттерін табып, оның құндылықтары жайлы айта білу керек.

Өз сабақтарымда топтық, ойын технологияларын, сондай-ақ ұжымдық және шығармашылық істерді жүргізу технологияларын қолданамын. Топтық технологиялар коммуникабельді және толерантты қасиетін қалыптастыруға бағытталған. Әр бала көшбасшы болғысы келеді. Осы мақсатпен ойындарда мен тәрбиеленушілерді бір-бірімен келісуге үйретемін. Мен қолданатын ойын технологиялары, бар біліктер мен дағдылардың балалардың бойында бола тұра  жаңа білім алуға бағытталған.

Ал бұл дегеніміз:

— оқу процесіне мотивация қалыптастырамын, әр баланың жетілдіруінің жағдайын қалыптастырамын, таңқаларлық пен қызығушылық арқылы жаңа білім алуға ықпал етемін, материалдың қол жетімділігін қамтамасыз ететін жағдай жасаймын;

— мектепке дейінгі балаларды іскерлік және рөлдік ойындар арқылы қоғамның нормалары мен құндылықтарына қатыстырамын, ұжымда, командада жұмыс істеу дағдыларын дамытамын.

Дұрыс таңдалған дидактикалық ойындар мен жаттығулар оқу процесін эмоционалды қанық, оңай қабылдауға мүмкіндік береді. Ұжымдық және шығармашылық істерді өткізу технологиялары балалардың шығармашылықта, зерттеу қызметінде өзін-өзі жүзеге асыруына жағдай жасауға бағытталған. Мен балаларды оларды толғандыратын мәселелерді талқылауға және талдауға тартып, ұйымдастырушылық қабілеттерді қалыптастырамын. Біздің балабақшада келесі іс-шараларды өткізу дәстүрге айналған: «Білім Күні», «Ана күні», «Күз бізге қонаққа келді», «Жаңа жыл» , спорттық жарыстар және т. б.

   Өз тобымда білім беру қызметінің барлық түрлерін ұйымдастыру үшін мультимедиялық жабдықты қолданамын:
  • Қоршаған ортамен таныстыру бойынша видиолар;
  • қозғалмалы танымдық ойындар
  • Лабиринттер, пазлдар, балаларға оқу процесіне қатысуға әр түрлі жағдайларда сүйікті ертегі кейіпкерлеріне көмек көрсетуге көмектеседі. Денсаулық сақтау технологияларына ерекше мән беремін. Денсаулық сақтау технологиялары-бұл:
  • Баланың жеке басын, оның даралығы мен қайталанбастығы.
  • Сабақтарда және еркін қызметте тиімді, мейірімді атмосфераны қолдайтын жағдай жасау.
  • Динамикалық түрін қолдану режимінде оқыту: тұрып, қозғалыста, талдауыштардың санын көбейтуге арналған: есту, көру міндетті, көз, мойын және бет бұлшық еттері, омыртқа үшін гимнастиканы пайдаланамыз.
  • Дене шынықтыру-сауықтыру іс-шаралары: жаттығу, динамикалық минут және спорттық сағат, серуендеу, қозғалмалы ойындар.
     Менің қиын жұмысымда маған міндетті түрде көмекшілер қажет, атап айтқанда-ата-аналар, сондықтан мен олармен ортақ тіл табуға, оларды қызықтыруға, үйретуге тырысамын, ал бір жерде мен олардан үйренуім мүмкін. Әр тәрбиеленушінің отбасымен серіктестік қарым-қатынас орнату керек. Егерде ата-анамен қарым қатынастар жақсы болған жағдайда, балалардың тәрбиеленуі жақсы болады деп ойлаймын. Ата-аналарды жобалық қызмет арқылы,  балалардың білім беру процесіне қатыстырамын. Сонымен қатар ата-аналармен жұмыс барысында әр түрлі формаларды қолданамын. Ақпарат жинау, ата-аналармен кеңес беру бойынша сауалнама жүргіземін, көрнекі-мәтіндік ақпаратты ілемін. Менің тәрбиеленушілерімнің ата-аналары топты безендіруге және учаскені көгалдандыруға, түрлі мерекелік іс-шараларға белсене қатысады.

Балалар жаңа нәрселерді қуана танып, өздерін ашушылар ретінде сезінеді,шығармашылық  пен табыстың қуанышын сезінеді. Және оның дәлелі біздің ұран:

«Кім жеңілмейді, ол бәріне  жетеді,

Жеңілмейтіндерге әрқашанда,

Барлығы әлемде сәтті!»

Тәрбиеші мен үшін жай ғана мамандық емес, бұл-менің ішкі дүниемнің жағдайы. Мен таңдаған мамандық мені үнемі алға жылжуға, жаңа нәрселерді іздеуге және табуға, өзімнің шығармашылық қабілеттерімді дамытуға, бақытты балалық шақтың атмосферасына үңілуге мүмкіндік береді.

Соңында мен В. А. Сухомлинскийдің сөзін еске салғым келеді: «Біздің маңызды педагогикалық құралымыз — өз тәрбиеленушімізде адам тұлғасын терең құрметтей білу.

Басқа материалдар

ПІКІР ҚАЛДЫРУ