Интернет-маркетолог маманы ғаламтордағы бизнесті алға жылжытып, тұтынушы санын арттырумен айналысады.
Интернет-маркетологтың қызметі?
— Мақсатты аудиторияны қалыптастырады және оған үнемі талдау жасайды. Тұтынушыға не нәрсе қажет екенін түсініп, аудиторияның портретін қалыптастырады. Бұл қызмет оңай болып көрінгенімен, көп еңбек пен энергияны қажет етеді. Интернет-маркетолог болу үшін туа біткен психолог болу қажет деп жиі айтып жатады.
— «Алға жылжу» стратегиясын әзірлеп отыруы қажет. Үнемі дамып, жаңа ақпаратты меңгере білуі шарт.
— Потенциалды клиенттермен байланыс орнату.
— SEO, мақсатты жарнама, контексттік жарнама, Yandex.Zen, блогер жарнамасы, серіктестік маркетинг, контент-маркетинг және т.б. қызметтерді меңгеру керек.
— Сатылым мәтіндерін жау. Яғни, копирайтерлік шеберлікті игеру.
— Креативті жарнама жасау.
— Аналитика. Талдау жасау — бұл маркетинг пен интернет-маркетингтің өте маңызды бөлігі. Yandex.Metrica, Google Analytics және басқа да бағдарламаны зерттеп, талдау жасағаны абзал.
— Адамдарды да басқара білетін қабілет болу керек.
— CTR, CPM, CPA, CPL, PPC, LTV . Осы және басқа да терминнің атауы мен қызметін білгені жөн.
— «Воронок продаж» әдісін меңгеру қажет.
Интернет-маркетологтың жеке қасиеттері:
— Аналитикалық ойлау қабілетінің жоғары болуы;
— Шығармашылыққа жақын;
— Тез әрі дұрыс шешім қабылдай білуі;
— Жаңа ақпаратты тез меңгеріп, үнемі даму үстінде болуы;
— Көшбасшылық қасиет;
— Табандылық әрі тәуекелші болуы қажет.
Интернет-маркетологтың табысы қанша?
Олардың табысы әртүрлі болады. Аlmaty.hh.kz (Работа в Казахстане) сайтының дерегі бойынша, кемінде 150 мың теңгеден басталады. Егер, ғаламтор арқылы өз кәсібіңізді дамытатын болсаңыз, бұдан 2-3 есе артық қаражат табуға болады.
Артықшылығы:
— Жоғары сұраныс пен жалақы;
— Шығармашылық жұмыс;
— Қашықтан жұмыс істеу мүмкіндігі;
— Қызметте жетістікке жету мүмкіндігі жоғары.
Кемшілігі:
— Адамдармен көп қарым-қатынас жасау;
— Бастапқы кезеңде төмен жалақы (бұл тармақты кемшілік деп қарастыру қиын, себебі бұл кез-келген салада болады);
— Аналитика мен статистикаға байланысты күнделікті жұмыстар.
Интернет-маркетолог болу үшін не істеу қажет?
Бұл саланың маманы болу үшін ЖОО бітірудің қажеті жоқ. Ол үшін тек тәжірибе қажет.
— Интернет-маркетингті үйренгіңіз келсе, дәл қазір жеке жобаңызды құрып, оны насихаттай беріңіз. Бұл Youtube каналы, Instagram аккаунты, VK блогы , интернет дүкені немесе интернет мектебінің болуы маңызды емес. Қай желіні жақсы қолдана аласыз, сол жерден бастасаңыз болады.
— Онлайн білім алыңыз. Ақылы және тегін курстар өте көп.
— Жеке тәлімгермен жұмыс.
— Осы саланың адамдарымен байланыс орнату. Жиі әңгіме-дүкен құрып, білімді жетілдіріп отыру маңызды.
Маркетингті меңгерушілерге арналған орыс тіліндегі кітаптар тізімін ұсынамыз:
- Филип Котлер. «Основы маркетинга».
- Джек Траут. «Дифференцируйся или умирай! Выживание в эпоху убийственной конкуренции».
- Чан Ким и Рене Моборн. «Стратегия голубого океана».
- Джим Коллинз. «От хорошего к великому».
- Барден Фил. «Взлом маркетинга».
- Энди Серновиц. «Сарафанный маркетинг. Как умные компании заставляют о себе говорить».
- Аллан Диб. «Одностраничный маркетинговый план. Как найти новых клиентов, заработать больше денег и выделиться из толпы».
- Даниэль Канеман. «Думай медленно… решай быстро».
- Денис Савельев, Евгения Крюкова. «100+ хаков для интернет-маркетологов. Как получить трафик и конвертировать его в продажи».
- Дэвид Огилви. «Откровения рекламного агента».
- Карл Сьюэлл и Пол Браун. «Клиенты на всю жизнь».
- Малкольм Гладуэлл. «Переломный момент».
- Нир Эяль, Райан Хувер. «На крючке. Как создавать продукты, формирующие привычки».
- Бен Хант. «Конверсия сайта. Превращаем посетителей в покупателей».
- Игорь Манн, Елена Золина. «Фидбэк. Получите обратную связь».
- Марк Джеффри. «Маркетинг, основанный на данных. 15 ключевых показателей, которые должен знать каждый».
- Джек Митчелл. «Обнимите своих клиентов. Практика выдающегося обслуживания».
- «Психология убеждения», Роберт Чалдини и Ноа Гольдштейн.
- «Интернет-маркетинг по науке», Дэн Заррелла.
- «Интернет-маркетинг. Настольная книга Digital-маркетолога», Андрей Гавриков, Владимир Давыдов, Михаил Федоров.
- «Веб-аналитика 2.0 на практике», Авинаш Кошик.
- «Жёсткий SMM. Выжать из соцсетей максимум», Дэн Кеннеди, Ким Уэлш Филлипс.
- «Маркетинг без диплома. Просто и практично», Джон Янч.
- «СПИН-продажи», Нил Рекхем.
- «От клиента к фанату. 501 способ повышения лояльности к вашей компании», Донна Катинг.