Үйсін мемлекетінің шаруашылығы және әдет-ғұрпы

0
1689
“Шығармалардағы әдіс –амалдарды жетілдіру” Ашық сабақ
Күні:                                    Сынып: 10                                  Пәні:  Қазақстан тарихы                                                                      
Сабақтың тақырыбы: Үйсін мемлекетінің шаруашылығы, орналасқан жері және әдет-ғұрпы

Мақсаты:  Үйсіндердің орналасқан жері мен деректерді салыстыра отырып, мазмұнын меңгерту

Міндеті:  Ақпаратты терең меңгеруге, сараптауға, жинақтауға,бағалауға, ақпаратпен түсініп өз көзқарасы тұрғысынан рефлексия жасауға өз кластастарымен жұмысты талқылауға, өз білімін, түсінігін кеңейтуге дағдыландыру

Оқыту нәтижесі: Оқушылар үйсін тайпалық бірлестігімен  танысады, әр оқушы өз ойын еркін жеткізе біледі, басқа оқушылардың пікірлерін тыңдауға дағдыланады.
Түйінді идеясы: Үйсіндер – Орталық Азиядағы алғашқы этникалық бірлестіктің бірі.
Уақыты Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Ресурстар
Кіріспе 3 минут  «Тілектер шашуы» тренингі, 4 топқа бөлу.

Бір-бірінің қолдарын ұстап,тілектерін айтады,   4 топқа бөлінеді.

 

 «Тілектер шашуы» тренингі 
Тұсаукесер

7 минут

 

 

 

 

«Ыстық орындық» әдісі

Сақтардың қорғандарының ерекшеліктері?

Шірік-Рабат, Бәбіш-Молда қалаларын салыстыр?

Шаруашылығы мен қолөнерінің дамуы? т.б.

Оқушылар сұрақтарға жауаптар береді.

 

Ыстық орындық сұрақтары

 

 

Негізгі бөлім

 

20 минут

 

 

 

 

Топтық жұмыс арқылы жаңа тақырыпты меңгереді.

 І топ – Үйсіндердің орналасқан жері

ІІ топ – Үйсіндер туралы жазба деректер

ІІІ топ – Қоғамдық құрылысы

ІV топ­ Үйсіндердің шаруашылығы

Бағалау. топтар бірін-бірі бас бармақпен бағалайды

Әр топ берілген тақырыптарды меңгеріп, топ мүшелерімен талқылап, соңында постер арқылы қорғайды. 4 топтың тапсырмалары:

Орындалған әр тапсырма сайын топтар бірін-бірі бас бармақпен бағалайды.

оқулық, стикерлер,

маркер,

ғаламтор желісі

 

Қорытынды
15 минут

«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісімен  99-беттегі қосымша материалды талқылап, қорытындылау.

Бекіту

«Шығу парағы» әдісімен кері байланыс орнату

Оқулықтағы қосымша мәліметті жеке,жұпта,топта талқылайды.

Сабақта алған білімдері мен әсерлерімен бөліседі

 

Оқулық,стикерлер

 

 

Қосымша тапсырма § 14 тақырыпты оқу, кесте толтыру, §15тақырыпты оқу
Не сәтті өтті?

 

 

Не сәтсіз өтті?

 

 

Басқа да ашық сабақтар

ПІКІР ҚАЛДЫРУ