Математика |
||||||||||||||||||||
Сабақтың атауы |
Көбейтіндіні санға бөлу | |||||||||||||||||||
Сілтеме | Математика оқулығының әдістемесі,мұғалімге арналған нұсқаулық | |||||||||||||||||||
Сабақтың жабдығы | Сызба, деңгейлік тапсырма ,карточкалар | |||||||||||||||||||
Жалпы мақсаттар | 1. Білімділік: Көбейтіндіні санға бөлу тәсілдерін пысықтауға арналған есептерді әр түрлі тәсілмен шығаруға жаттықтыру. 2. Дамытушылық: Логикалық ойлау қабілетін оқушының белсенділігін, түрлі тапсырмалар орындау барысында шығармашылық іскерлік қабілеттерін арттыру. 3. Коррекциялық: Математикалық тілін, сөздік қорын дамыту, байланыстырып сөйлеуге дағдыландыру. 4. Тәрбиелік: Оқушыларды ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа, тапқырлыққа, білімпаз болуға, ақыл — ой белсенділігін арттыруға тәрбиелеу. |
|||||||||||||||||||
Оқыту нәтижесі | ||||||||||||||||||||
Топқа бөлу | Геометриялық фигуралар арқылы топтарға бөлу | |||||||||||||||||||
Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |||||||||||||||||||
Ынтымақтастық атмосферасы |
Қол алысып, қәне, біз, Достасайық бәріміз. Айтарым бар сендерге, Тез тұрыңдар шеңберге. Қандай жақсы бір тұру, Достарменен бір жүру! Қандай жақсы дос болу! |
Осы айтқандарыңды орындауға бар күш — жігерлеріңді саласыңдар деген ойдамын, бәріне сәттілік пен бестік баға тілеймін! | ||||||||||||||||||
Үй тапсырмасын сұрау | Зейінділік ойыны: ОИеАЫІӘҢАЭЮБЕАОЫк жазбасындағы Е әрпінен басқа барлық дауысты дыбыстарды сызып тастаңдар. Қандай сөз шықты? (еңбек). ОИтАЫІӘлАЭЮЫЕПОЫӘО жазбасындағы А әрпінен басқа барлық дауысты дыбыстарды сызып тастаңдар. Қандай сөз шықты? (талап). ОИБАЫІӘАЭЮлЕАОЫіоАӘМЭЮ жазбасындағы І әрпінен басқа барлық дауысты дыбыстарды сызып тастаңдар. Қандай сөз шықты? (білім). І топ «Еңбек» ІІ топ «Талап» ІІІ топ «Білім» «Сен — маған, мен — саған» ойыны. Үш топтың басшылары доп лақтыру арқылы бір — біріне сұрақ қояды.(сөз таптары туралы) 1. Көбейтудің компоненттерін ата 2. Бөлудің компоненттерін ата 3. 1 дм неше см бар? 4. 1 тәулікте неше сағат бар? 5. 1сағатта неше минут бар? |
|||||||||||||||||||
Қызығушылықты ояту |
||||||||||||||||||||
Мағынаны тану |
Оқулықпен жұмыс. №1 Сурет бойынша түсіндіру,талдау. №2 (9х6):3=(9:3)х6=18 (4х8):4=(4:4)х8=8 (9х6):3=9х(6:3)=18 (4х8):4=4х(8:4)=8 №3 542-327= 215 610-195=415 640+120=760 400-320=80 287+250=537 540+266=806 565-345=220 623+177=800 №4 Ш: 8х4:2=(8:2)х4=16 Ж:16 стаканнан койылды. №5 Жүріп өтті-320км 1-күні-94км 2-күні-?одан 56 км арт 3-күні-? Ш: 94+56=150 (км 2-кун) 94+150=244 320-244=76 Ж: 3-күні 76км жол жүрді. №6 Ш:10х3+8х5=30+40=70 Ж: барлыгы 70 тиын. №7
№8 х+347=718 ух5=39+6 18:z=3×3 х=718-347 ух5=45 18:z=9 х=371 у=45:5 z=18:9 371+347=718 у=9 z=2 718=718 9х5=39+6 18:2=3×3 45=45 9=9 №9 1км > 980м 567л < 800л-133л 2ц80кг < 310кг 750г+150г < 910г 6м78см < 700см 540кг-80кг = 460кг №10 S=8см х 6см=48см.кв 48:2=24 №11 Жамал тәрбиеші, Ақмарал мұғалім, Әсем суретші, Ләззат сәнгер, Ақнұр биші. №12. Әр түрлі тәсілмен есептеп табу. |
|||||||||||||||||||
Сергіту сәті |
Үйшікте мына бір сәулетті Тұратын қай мықты әулеті? Мен– тышқан-шиқылдақ, Мeн– қоян-желаяқ, Мeн– түлкі-керіммін, Мен– қасқыр-серімін. Бәрімізтұратынкөңілді, Қажетті сәулетті көр үйді! |
Оқушылар сергіп алады | ||||||||||||||||||
Ой толғаныс | Ойын «Брейн – ринг» Екі жұмыртқа 4 минутта піседі. Дәл сондай 8 жұмыртқа қанша уақытта піседі? — Әжей қалаға бара жатып қарсы алдынан 3 ер адамды кездестіреді. Олардың әрқайсысында бір — бір қап бар, әр қаптың ішінде бір мысықтан бар екен. Қалаға сапар шеккен жолаушылар нешеу? — Торда 4 қоян бар еді. Осы қояндарды төрт бала бір — бірден сатып алды, біреуі қалып қойды. Неліктен бұлай болды? — Қаз 2 аяғымен тұрған кезде, оның массасы 6 кг. Егер қаз бір аяғымен тұрса, массасы қандай болады? |
|||||||||||||||||||
Үй тапсырмасы | №8. 8-бет. | Күнделіктеріне жазады | ||||||||||||||||||
Бағалау | Оқушылар алдымен бір бірін бағалайды. Содан соң мұғалім барлық оқушыларды бағалайды. Смайликтерді жабыстырады. |