Сабақтың тақырыбы |
«Күлтегін» жазба ескерткіші | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары | А/И1 Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: шығарма эпизодтары мен бейнелерді біледі Оқушылардың көбісі: «Күлтегін» шығармасын басқа шығармалармен салыстырады; Оқушылардың кейбірі: ұқсас шығармалар бойынша өз пікірлерін ортаға салады |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ойлау дағдыларының деңгейлері | Білу,талдау, бағалау | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Пән лексикасы және терминология: Күлтегін, Білге қаған, Йолығ тегін, Табғаштықтар, ел, тәуелсіз, күрес т.с.с Мәтін талдау барысында қолданылатын тіркестер: Менің ойымша…;Салыстыра қарғанда…; Өмірмен байланыстыратын болсам…; Бұл оймен келісемін/ келіспеймін, себебі… |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарды дарыту | Балаларды отан сүйгіштікке, елжандылыққа, еңбексүйгіштікке тәрбиелеу | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың түрі | Шығармашылық сабақ | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспарланатын уақыт | Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер | Дереккөздер | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы |
Ынтымақтастық атмосферасын орнату. Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу.Суреттер арқылы топқа бөлу. Орхон –Енисей ескертікштері Күлтегін Білге қаған Тоңыкөк Ж.Ж. Өткен сабақ материалы бойынша «Мен-саған, сен-маған» сұрақ-жауап арқылы сұралады. Бағалау «өте жақсы», «жақсы», «қанағаттандырлық» деген сөздер арқылы бағалайды 2.Ой шақыру. Жыр мәтіні бойынша түрткі сұрақтар жауап беріңіз?
Оқушылардың жауабы тыңдалады және сабақтың мақсаты мен жетістік критерийі таныстырылады |
оқулық компютер слайд Ж.Ж. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы | Т.Ж «Бинго» ойыны. Лотоға түскен сандарға байланысты кестелер беру. Алдымен оқушыларға жауап береді, соңынан оқушылар берілген жауаптары бойынша ұтыстарын белгілейді. 1кестеЖырдағы Күлтегіннің 16 жастағы және 30-дан кейінгі бейнесін салыстырыңыз.
2-кесте
3кесте
4кесте
Қ.Б Валюта арқылы топтар бір-бірін бағалайды Ж.Ж А деңгей «Сандар сөйлейді»…
В деңгей Оқушы төмендегі кестені сәйкестендіріп шығады және дұрыс жауаппен салыстырады. Салыстырудан кейін жұмыстарына байланысты өз пікірін білдіреді. Сәйкестендір.
Дұрыс жауап. Бұмын қаған – Түркі қағанатын негізін қалаған Елтеріс – түркі елін жалғастырған басшы Білге – хан Күлтегін — батыр Тоңұқұқ – ақылшы, кеңесші Қапаған – Елтерістен кейін таққа отырған адам
С деңгей
Т.Ж «Ұқсастық пен даралық» тәсілі. Оқушылар «Күлтегін» жыры мен батырлар жырын салыстырады. Әр топқа жеке тапсырмалар беріледі. 1-топ. «Күлтегін» жыры мен батырлар жырының мазмұнындағы ұқсастық пен айырмашылықты салыстырыңыздар 2-топ. Күлтегін батыр мен Алпамыс батырдың ұқсастығы мен айырмашылығын салыстырыңыздар 3- топ. Күлтегін батырдың астына мінге аты мен Алпамыс батырдың атын салыстырыңыз. Ұқсастығы мен айырмашылығын анықтаңыздар. 4- топ Күлтегін батырға ақыл кеңес беретін Тоңыкөкті батырлар жырында батырларға ақыл- кеңес беретін тұлғалармен салыстырыңыз. Ұқсастығы мен айырмашылығына талдау жүргізіңіз. (Оқушылар белгілі бір батырлар жырын таңдай алады. Мысалы, «Қобланды батыр, «Алпамыс батыр» т.с.с)
Бағалау. «Микрафон» әдісі. Мұғалім жеке оқушыларға микрафон ұсыну арқылы топтарды бағалау критерийі арқылы бағалатады және ұсыныстар айтқызады. |
Топтық бағалау | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы |
Кері байланыс. Үйге тапсырма: «Күлтегін шығармасын әсерлі етіп тұрған не?» деген тақырыпта сыни шолу жазып келу. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қосымша ақпарат | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? | Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-мен байланыс |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Дифференциацияны берілетін тапсырма, күтілетін нәтиже, қолдау көрсету, бөлінетін уақыт, қолданылатын дереккөздер арқылы жүзеге асыруға болады. Дифференциация сабақтың кез келген бөлімінде қолданылады. |
Бұл бөлімді оқушылардың сабақ барысында алған білімдерін бағалау үшін қолданылатын әдіс-тәсілдеріңізді жазу үшін пайдаланыңыз. |
Сабақ жоспарын құру үшін сізге өзге пән мұғалімдерінің көмегі керек пе? Берілген тапсырмалардың қайсыбірі оқушылардың қауіпсіздігіне немесе денсаулығына қауіп төндіре ме? Оқушылар сабақ барысында өздерінің АКТ дағдыларын дамыта ала ма? Осы сабақ барысында НЗМ құндылықтарын дамытуға қандай мүмкіндік бар? |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ойлану Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланғануақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жалпы баға Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1: 2: Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1: 2: Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым? |