Күні:. | Пәні: Қазақ әдебиеті | Сыныбы: 7 | Мұғалімі: Жұмажанова Құралай Маратқызы |
№16 орта мектеп
|
|||
Сабақтың тақырыбы: | Қасым Аманжолов «Дүниеге жар» өлеңі | ||||||
Сабақтың мақсаты: | Ақын поэзиясының ерекшелігін, идеясын таниды | ||||||
Сабақтың нәтижесі |
Барлығы: Ақын өлеңінің мазмұнын түсінеді Көпшілігі: Астарлы ойды анықтайды Кейбіреуі: Өмірмен байланыстыра сипаттап, жан жақты талдау жасай алады. |
||||||
Тілдік мақсат |
Туынды – лирикалық туынды екенін негіздеу. Диолог, жазылым үшін қажетті сөз тіркестері: Менің ойымша……, Біздің пікірімізше….., т.б. Тәкаппар – өзін-өзі басқалардан жоғары ұстау, басқалардан артық білем деп, басқаларды менсінбеу… Дүние – өмір, әлем, жер жүзі, жаһан |
||||||
Алдыңғы оқу | Қ.Аманжолов «Өзім туралы» | ||||||
Сабақтың барысы | Мұғалім әрекеті | Оқушы әрекеті | Бағалау | ресустар | |||
Ұйымдастыру кезеңі |
1.Амандасу 2.Психологиялық ахуал «Бақытты сәт» -Бүгінгі күн ерекше күн деп ойлаймын. Осындай, бақытты сәтті пайдаланып, өзімізге тілек тілейік. |
1.Амандасады. 2.Оқушылар шеңбер болып тұрады Мен бүгін өзіме сәттілік тілеймін Мен бүгін өзіме қуаныш тілеймін…. |
|
||||
Үй жұмысын тексеру
|
«Ізденген жетер мұратқа» Ізденіс жұмысы
|
Қасым Аманжоловтың «Өзім туралы » өлеңі аясында ізденіс жұмысы берілді. 1 топқа: Қасым Аманжолов шығармашылығын білеміз бе? ІІ топқа: Өлеңдегі ақын тұлғасы қандай? ІІІ топқа: Өзге емес өзім айтам өз жайымды… (өзі туралы дерек) |
Қалыптастырушы бағалау | Постерлер | |||
«Поэзия менімен егіз бе едің…» деп Қасым ақынның замандасы Мұқағали Мақатаев айтқандай келесі уақытты поэзияға арнағым келіп тұр. «Өзім туралы» өлеңінің өздеріңе ерекше әсер еткен, ұнаған шумақтарын жаттауға берілген. |
Поэзия минуты Ақын өлеңінен үзінділерді мәнерлеп оқиды |
Топ басшысы ұпай қояды | |||||
Міне, біз қазақ поэзиясында өршіл үні мен дауылпаз жырымен дараланған Қасым Аманжоловтың өз тағдырымен бірге өрілген дәстүр жалғастығын сезіндірген шығармасымен таныс болдыңыздар. Ақын бұнымен тоқтап қалған әр түрлі тақырыпқа қалам тартты. | |||||||
Топқа бөліну |
«Гүл шоқтары» «Жер гүлсіз болмайды» дегендей алдарыңызда бірнеше гүлдер тұр. Сол гүлдерде құпия сөз жасырылған. Ол қандай сөз екен? |
Гүл шоқтарын алады Құпия сөзді іздейді.
-Мақал мәтелдер. Тақырыбына сәйкес топтасады. І топ: «Отан» тобы (отан туралы мақал мәтелдер) ІІ топ: «Қазақ елі» тобы( ел, жұрт туралы мақал мәтелдер) ІІІ топ: «Бірлік» тобы (бірлік, ынтымақ туралы мақал мәтелдер) |
Гүл шоқтары, кеспе қағаздар | ||||
Негізгі бөлім |
Тақырыпты ашу «Менің әлемім» суреттер топтамасын көрсете отырып, сұрақтар қою. Сенің әлеміңде нелер бар? Сабақ тақырыбы мен мақсатын айту Бүгінгі сабағымыздың мақсаты ақын поэзиясының ерекшелігін, идеясын ашу. |
Дүние, әлем, жаһан, өмір, тіршілік
Ойларын ортаға салады Тақырыпты дәптерге жазады |
Бағалау парағы |
Слайд дәптер |
|||
Тыңдалым |
«Білім – сарқылмас қазына» Бейне баян тыңдату
Миға шабуыл Тыңдалымда қандай ой айтылды?
Онда ақынды неге теңейді?
Қай ақындардан кейінгі дара тұлға екенін ашылды? |
Bilimland.kz сайтынан «Қасым шығармашылығы мен Дүниеге жар өлеңі» туралы аудио тыңдайды. Қойылған сұрақтарға жауап айтады. -Ақын шығармашылығының даму кезеңі мен Дүниеге жар өлеңінің жазылу мазмұны жайында. — Онда ақынды ақ қанат құсқа теңейді. Елдің мұң мұқтажын айнытпай салып өзіне бас айтып, арман қиялына тоқалады. Сәкен, Ілияс Бейімбеттерден кейінгі |
Қалыптастырушы |
Интернет Bilimland.kz сайты
|
|||
Жақсы, осы тыңдалым бойынша «Дұрыс\ бұрыс» тапсырмасы беріледі. Бұл сіздердің тыңдау қабілеттеріңізді байқатады. | Оқушылар өлең мазмұнына сайкес жауапты табады. Қатесін қате дұрысын дұрыс деп белгілейді |
Таратпалар
|
|||||
Жұппен жұмыс Тақтадан жауабын шығарамын. | Алмастыру минуты таратпаны тексереді. | Топ басшысы ұпай қояды | Слайд, таратпалар | ||||
Оқылым |
«Білгенге маржан» Қасым Аманжоловтың «Дүниеге жар» өлеңін оқу Дауыстап әр топтан оқыту Сұрақ: Өлең несімен ұнады? Топтық жұмыс Оқылым бойынша тапсырма беру |
Оқушылар өлеңді оқиды. Сұрақтарға жауап береді «Отан» тобына: Өлеңнің тақырыбы мен идеясын табу Кейіпкері кім? Ол нені армандады? «Қазақ елі тобына»: Өлеңге лирикалық талдау «Бірлік» тобына: Өлеңдегі жағымды және жағымсыз жақтарды топтастыру (Т кестесі) |
қалыптастырушы |
оқулық
постер |
|||
Флипчартпен жұмыс
|
«Отан» тобына: Өлеңдегі ойды сәйкестендір «Қазақ елі тобына»: Сөздерді топтастырыңыз «Бірлік» тобына Өлең жолын ретімен қойыңыз |
Қалыптастырушы |
Ноутбуктар Флипчарт
|
||||
Айтылым |
«Дүниеге жар» өлеңінің мазмұны турасында Ойлаудың алты қалпағы рөлдік ойынын қояйық
Міне, біз бұдан өлеңнің неліктен бұлай жазылғандығына көз жеткіземіз. |
Әр топқа екі қалпақтан ұсынып, оқушылардың топта талқылауын ескеру | Қалыптастырушы |
Ауызша
|
|||
Жазылым | «Білімдіден шыққан сөз, талаптыға болсын кез» дегендей, ойымызды жинақтап, берілген тақырыпта эссе жазайық. |
Отан тобы: «Мен өз елімнің патриотымын» Қазақ елі тобы:«Бақ ордалы Балқашым» Бірлік тобы: «Ақынға хат |
Қалыптастырушы |
Слайд дәптер
|
|||
Қорытынды бөлім | Ұлтарақтай болса да ата қоныс — жер қымбат. Ат төбеліндей болса да туып-өскен ел қымбат демекші, ақын поэзиясының ерекшелігінің өзі осында емес пе? Біз бүгін Қасым ақынның Дүниеге жар өлеңімен танысып, ақын идеясын таныдық. |
Сұраққа жауап
|
Қалыптастырушы | Такта | |||
Үйге тапсырма |
Өлеңді оқып, жаттау Топтарға тапсырма |
«Отан»: Отан туралы өлең құрастыру «Қазақ елі»: «Дүниеге жар» өлеңін басқа ақындардың өлеңдерімен салыстыру «Бірлік»: Өлең мазмұнына сәйкес сурет салу |
|||||
Рефлексия |
«Сиқырлы текше» Әр топтан оқушылар шығып, текшені лақтыру арқылы
|
Не қызықты болды? Не қиын болды? Не білдің? Не үйрендің? Кімге көмек бердің? Ұсыныс айтасың? |
Текше
|
||||
Бағалау | Көшбасшы қорытындысы | Оқушылардың бағалау парағы арқылы | Қалыптастырушы | ||||