«Қыс қызығы» тақырыбында бастауыш сыныпқа арналған сабақ жоспары

0
1477

Сабақтың  тақырыбы:

Қыстың қызығы

МектепГимназия №27
Күні15.02.2017 МұғалімЖаксыкулова Ж.М
Сыныбы: 3 «е» Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың мақсаты: Оқушыларға тақырып туралы алған білімдерін толықтыру. Тақырыпқа сай тапсырмаларды орындата отырып, сөйлеу дағдыларын дамыту. Білім деңгейлерін оқылым, тыңдалым, айтылым, жазылым әрекеттері арқылы көтеру
Күтілетін нәтиже: Сауатты жазуға  және сөйлеуге үйрету
Оқу нәтижелері: Тақырыпты меңгереді, түсінеді, алған білімдерін өмірлік жағдаяттарда еркін қолданады
Сілтемеоқулық, интернет желісі
Сабақтың кезеңдері: Мұғалімнің әрекеті Оқушылардың әрекеті Ресурстар
Басталуы

1.      Оқушыларға  шеңбер құрдырып, бір – біріне тілек айтқызу.

 

Үй тапсырмасын сұрақ –жауап арқылы диологқа түсіру

-Мәтін кім тұралы?

— Ол қандай адам?

-Оның сүйікті мақалы қандай?

— еңбек туралы тағы қандай мақал білесің?

 

Оқушылар шеңбер құрып бір-біріне тілек айтады

 

 

Оқушылар берілген сұрақтарға жауап береді

 

 

 

 

 

 Ортасы

Жаңа сабақты бастамас бұрын оқушылардың назарын суретке аударамын

 

 

-балалар бүгінгі біздің тақырыбымыз«Қыстың қызығы»

 

Билингвальді компонент:

Қыс қызығы – зимние забавы

Мезгіл – сезон

Аққала соғу – лепить снеговика

Мұз айдыны – каток

 

Қалай ойлайсыңдар қыс мезгілі несімен қызық?

 

1-тапсырма Суретке қара.  Сурет бойынша сөйлем  құра.

 

 

 

 

2-тапсырма Фонетикалық талдау жасау.
Шана, шаңғы, қар, мұз

 

Сергіту сәті

 

3-тапсырма  «дұрыс /бұрыс» ойыны

Қыста ғана болады

1.Ауа-райы аязды болады

2.Шанамен сырғанау

3.Суға шомылу

4.Гүл теру

5.Коньки тебу

6.Жаңа жыл

7.Наурыз мейрамы

8.Күн ыстық болады

 

Оқушылар бүгінгі ауа-райы тұралы әңгімелей-ді.

 

Оқушылар суретке қарап сабақтың тақырыбын табуға тырысады

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар хормен жаңа сөздерді қайталап, сөз тіркестерін құрайды.

 

 

 

 

 

Оқушылар өз ойларымен бөліседі.

 

Сурет бойынша әңгімелеу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар берілген сөздерге фонетикалық талдау жасайды

 

 

 

Оқушылар

ü  Дұрыс  

Х  бұрыс

деп белгілеп шығады

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

видеоматериал

 

 

 

 

Аяқталуы

 

Оқушылармен сабақтың соңында жазу жұмыстарын жүргіземін.    
Үйге тапсырма фонетикалық талдау жасау
Қорытындылау

(сұрақ-жауап)

1.      Өздігінен білім алудың әдістері қандай?

2.      Білімді өмірлік тәжірибеде қолдану деген не?

Алған білімнің не үшін қажет деп ойлайсыңдар?

Бағалау: Өзін-өзі бағалау
Пәнаралық байланыс: Орыс тілі
Рефлексия стикерлер

 

1-тапсырма Суретке қара.  Сурет бойынша сөйлем  құра.

 

2-тапсырма Фонетикалық талдау жасау.
Шана, шаңғы, қар, мұз

 

3-тапсырма «Дұрыс /бұрыс» ойыны

Қыста ғана болады

 

1.Ауа-райы аязды болады

2.Шанамен сырғанау

3.Суға шомылу

4.Гүл теру

5.Коньки тебу

6.Жаңа жыл

7.Наурыз мейрамы

8.Күн ыстық болады

 

ПІКІР ҚАЛДЫРУ