Ғұндардың өмір салты. Сабақ жоспары

0
2625
Гомотетия және оның қасиеттері

САБАҚ: Дүниетану

Ғұндардың өмір салты.

Мектеп:56 орта мектеп
Күні:21.02. Мұғалімнің есімі:Тасжанова Н.
СЫНЫП: 2 Қатысқандар саны: 21 Қатыспағандар: 0

Сабақ негізделген оқу

мақсаты (мақсаттары)

2.3.2.1 көрнекі материалдарды зерделеу арқылы ғұндардың өмір салтын сипаттау
Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар:
  • Көрнекі материалды зерделеу арқылы ғұндардың өмір салтын сипаттайды
Оқушылардың басым бөлігі:
  • Тақырыптың маңызы туралы дәлелдеп айтып бере алады.
Кейбір оқушылар:
  • Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады.
Бағалау критерийі

Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады.

Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Ресурстар Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
Әдіс-тәсілдер Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
Пәнаралық байланыс
Музыка, қазақ тілі,тарих.

Жоспарланған

Уақыт

Ресурстар
Басталуы 5 минут

5 мин

Топқа бөлу

Ітоп ІІ топ ІІІ топ

Психологиялық ахуал қалыптастыру:

Ізгі арманын үмітін,

Бабалардың жалғаймыз.

Білімнің көк жиегінде,

Шарықтаймыз,самғаймыз.

Өтекенді пысықтау

Ежелгі қалалар

Диафильм құрастыру

«Микрофон» әдісі

Ең бірінші пайда болған тайпа?

«Ыстық орындық» әдісі

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау

Ғұндар қалай өмір сүрді?

Ортасы 15 минут

Оқулықпен жұмыс

І топ Тұман

ІІ топ Мөде

ІІІ топ Аттила

Постер қорғап ,екі жұлдыз,бір тілекпен бағалайды.

Оқушылар топпен жұмыс жасайды
Сергіту сәті 5 мин

«Қыдырып қайтайық!»

би билеу

«Қыдырып қайтайық!» биі
7 мин

Топпен жұмыс

І топ Ғұн патшасы – Еділдің ауызша портретін жасаңдар

ІІ топ Сурет пен тірек сөздерге сүйеніп, ғұндардың өмір салты туралы әңгімеле

ІІІ топ Дұрыс сөйлем құрау үшін тиісті бөлімдерді сәйкестендір

Оқушылар топпен жұмыс жасайды

“Айтылғанды қалпына келтір” ойыны.

жұппен жұмыс

қазақ

ғұндар

атасы

арғы

халқының

Ғұндар – қазақ халқының арғы атасы

Аяқталуы

3 мин

Жеке жұмыс

Сөйлемдерді толықтыр

Ғұндар —————- тайпа

Ғұндардың баспанасы——————.

Олар егіншілік —————— айналысты.

Ғұн әйелдері —————— таққан.

«Микрофон»әдісі арқылы сабақты қорытындылау.

Үйге тапсырма: мазмұндау.

Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау – Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс

Рефлексия

Сабақ / оқу

мақсаттары

шынайы ма?

Бүгін оқушылар

не білді?

Сыныптағы ахуал

қандай болды?

Мен жоспарлаған

саралау шаралары

тиімді болды ма?

Мен берілген

уақыт ішінде

үлгердім бе? Мен

өз жоспарыма

қандай түзетулер

енгіздім жəне

неліктен?

«Менің көңіл-күйім баспалдағы»

Оқушылар стикерлерге өз есімдерін жазып (немесе смайликтің суретін салып) тақтада салынған баспалдақтардың біріне жабыстырады. Баспалдақтар «Керемет!», «Өзіме сенімдімін!», «Жақсы», «Жаман емес», «Маған көмек керек!», «Білмеймін», «Нашар» деп аталады.

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?

 


ПІКІР ҚАЛДЫРУ