Ондық бөлшектерді қосу тақырыбына есептер шығару (сабақ жоспары)

0
212
Ондық бөлшектерді қосу тақырыбына есептер шығару (сабақ жоспары)

 

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:5.3В

Ондық бөлшектер және оларға амалдар қолдану

Мектеп: «Көктем» қазақ орта мектебі
Күні: 30.01.2020 Мұғалімнің аты-жөні: Калмуханова С.К.
Сыныбы: 5 «б» Қатысқаны: 18 Қатыспағаны: 1
Сабақтың тақырыбы Ондық бөлшектерді қосу тақырыбына есептер шығару
Оқу мақсаты 5.1.2.27 Ондық бөлшектерді қосу мен азайтуды орындау
Ойлау деңгейлері Білу, түсіну , қолдану
Сабақтың мақсаты Барлық оқушылар: Ондық бөлшектерді қосу ережелерін біледі.

Басым бөлігі: Қарапайым ондық бөлшектерге берілген қосу амалын орындайды.

Кейбір оқушылар: Ондық бөлшектерді қосу ережелерін пайдаланып күрделі ондық бөлшектерге амалдар қолданып есептер шығарады.

Бағалау критерийлері
  1. Ондық бөлшектерді қосу ережелерін біледі.
  2. Қарапайым ондық бөлшектерге берілген қосу амалдарын орындай алады.
  3. Ондық бөлшектерді қосу ережелерін пайдаланып күрделі есептер шығара алады.
Тілдік мақсаттар Оқушылар: Ондық өлшектерді қосу ережелерін ауызша түсіндіріп, нақты мысалдармен сипаттай алады.
Пәндік лексика және терминология:

Ондық бөлшек, бірлік орын, ондық орын, жүздік орын, мыңдық орын дар

Диалогқа/ жазуға қажетті сөз тіркестері

  1. Ондық бөлшектер ондық жүйеде жазылған сандар болғандықтан, оларды қосу…
  2. Oндық бөлшкетерді қосуда аттас разрядтар ….
  3. Ондық бөлшектерді қосқанда, қосудың …
Құндылықтарға баулу Топта жұмыс істеу ақылы ортаға беймделеді. Өз пікірін бүкіл сыныпта айта отырып, өзіне сенімі артады, сөйлеу мәдениеті дамиды. Жеке есептер шығару арқылы жауапкершілік сезімі артады.
Пәнаралық байланыс Информатика, сызу
Алдыңғы білім Ондық бөлшек, ондық бөлшектерді қосу және жазу, ондық бөлшекті жай бөлшекке айналдыру, ондық бөлшекті координаталық сәуледе кескіндеу, ондық бөлшектерді салыстыру.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері Ресурстар
Сабақтың басы

2 минут

I. Ұйымдастыру кезеңі

Топқа бөлу: Ондық бөлшек, жай бөлшек, бүтін сан

Стикерге жазылған сандар арқылы топқа бөлінеді.

Үй тапсырмасын тексеру.

«Көршімде қалай?» әдісі арқылы үй тапсырмасы тексеріледі.

№779. Интербелсенді тақтадан жауаптарын көрсету арқылы, сәйкестендіріп жұпта бірін-бірі бағалайды .

Дескриптор-

Лар

Ондық бөлшектерді бағандап жазады
Ондық бөлшектерді қосуды орындайды
Стикерлер

C:\Users\user\Desktop\453337_9.jpeg

Сабақтың ортасы

9 минут

6 минут

14 минут

Сабақтың соңы

5 минут

 

4 минут

II. Өткен материалмен жұмыс

Белсенді оқыту: «Сұрақ қою»

  1. Oндық бөлшектерді қосу ережесінің бірінші тармағын түсіндір және нақты мысал келтір.
  2. Ондық бөлшектерді қосу ережесінің екінші тармағын түсіндір және нақты мысал келтір.
  3. Ондық бөлшектерді қосу ережесінің үшінші тармағын түсіндір және нақты мысал кетір..

«Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы топтар бірін – бірі бағалайды.

Тақтаға постер қорғау арқылы блок схемадағы тапсырмаларды орындайды.

Мұғалім жұлдызшалар арқылы бағалайды

Белсенді оқыту: « Ойлан, топтас, пікірлес»

Үтір қайда қойылады? Интербелсенді тақтада топқа арналған тапсырмалар беріледі.

Қалыптастырушы бағалау.

Тақтадан дұрыс жауабы көрсетіледі оқушылыр топ болып бірін-бірі бағалайды..

Bilimland.kz сайтынан Ондық бөлшектерді қосу туралы видеоролик көрсетіледі

III. Сабақты бекіту

Белсенді оқу: Деңгейлік тапсырмалар (I) Тақтамен жұмыс. Оқушылар өз деңгейлеріне қарай тапсырмаларды таңдап алып дәптерлеріне орындайды.

А деңгейі

  1. Есептеңдер.
  2. 16,4+22,3 =
  3. 40,5+6,4=

В деңгейі

  1. Ең тиімді тәсілмен есептеңдер.
  2. (4+1,8) +2,2
  3. (46.3 +1.5) + 4,7

С деңгейі

  1. Жай бөлшекті ондық бөлшекке айналдырып алып, есептеңдер.
  2. (6,35 – 2,5 )+

Жекелеген оқушыларға арналған тапсырмалар

Қ1.

1,2+0,2 = 4,6+ 4,5 = 2,03+2,1 = 9,8+5,2 =

Қ2: домино құрастыру тапсырмалары берілді

Интербелсенді тақтадан есептің шығарылу жолы және жауабы көрсетіледі оқушылыр өзара бірін-бірі бағалайды.

Сұрақ жазылған коверт

5-сыныптың математика оқулығы, 2- бөлім

downloadfile-2

Интербелсен

ді тақта

bilimland.kz

5 – сыныптың математика оқулығы

Үлестірмелі қағаздар

Үлестірмелі қағаздар

IV.Сабақты қорытындылау.

Математикалық диктанат

1.Бөлінділерді ондық бөлшек түрінде жазыңдар:

37 : 10__________

83 : 100____________

215 : 100____________

2 . Есептеңдер.

1) 2,13+16,2__________;

2) 44,6+5,35__________;

3. Ондық бөлшектерді салыстырып, тиісінше «>», «>» , «>» белгілерімен жазыңдар:

а) 7,86 ___ 9,09; ә) 8,25 ___ 8,9; б) 0,063 ___ 0,336

Қалыптастырушы бағалау.

Дұрыс жауап таратылып беріледі. Оқушылар жұпта бірін-бірі бағалайды.

Үйге тапсырма: N780 оқулықтан

Рефлексия: «Жүрекше» әдісі

Оқушылар стикерге өткен сабақ бойынша өз ойларын жазады.

Саралау- Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қаблетті оқушыларға қандай тапсырма бересіз? Бағалау — Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз ? Денсаулық және хаупсіздік техникасын сақтау
Оқушылар жаңа сабақты ашу кезінде «Жигсо» әдісі арқалы топпен және бүкіл сыныппен диалогқа түсіуіне қолдау көрсету, сабақты бекіту кезеңінде деңгейлік тапсырмалар беру сннымен қатар қаблетті оқушыларға шығармашылық тапсырмалар, үлгерімі төмен оқушыларға лездік тапсырмалар беру арқылы оқушылардың өз деңгейінде жұмыс істеуіне қолдау көрсету сонымен қатар әрбір тапсырманың өз ерекшелігіне қарай қалыптастырушы бағалауларды қолданып, оларды ынталандыру және қолдау көрсетілді. Оқушыларға топтардың бірін-бірі «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы бағалау , жеке жұмыстарды ұпай санны арқылы немесе дескрипторлар арқылы бағалауарқылы нені білетіні, нені білгені, нені білу керектігі тексеріліп, бағаланып отырады, сондай-ақ әрбір оқушыны назардан тыс қалдырмай әрір жасаған жұмысы мен іс-әрекеті үшін мадақатау алады. Оқушының жас ерекшелігін ескеріп, үй тапсырмасын өлшемді етіп беремін, сабақта интербелсенді тақтадағы жазуларды, сзбаларды анық көрінетіндей етіп жазамын.

Оқушылар арасында келіспеушіліктер болуына жол бермейтін жайлі атмосфера құрамын, парталар мен орындықтардың оқушыларға дене жарақаттарын салмауын қадағалап шығамын.

Рефлексия

Сабақ мақсаттары/ оқу мақсаттары қолжетімді ма?

Оқушылар бүгін не үйренді?

Сабақтағы ахуал қандай болды?

Уақыт есебінен ауытқу болды ма?

Жоспарға қандай өзгеріс енгізіледі?

Өтілген сабақ туралы ойлау үшін төмендегі орынды пайдаланыңыз.

Сол жақтағы сіздің сабағыңызға қатысты сұрақтарға жауап беріңіз.

Сабақ мақсаты қолжетімді болды. Оқушылар ондық бөлшектерді қосуды және үтірді қалай айыратынын үйренді. Уақыт есебінен ауытқу болған жоқ, уақыт тиімді пайдаланылды.
Жалпы бағалау

Ең жақсы өтілген екі нәрсе(оқу мен оқытуға қатысты)

1. Оқушылар блок схеманы жақсы орындай білді

2. bilimland.kz сайтындағы ондық бөлшектерді қосу тақырыбына берілген тапсырмаларды жоғары деңгейде орындады

Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың бұдан жақсы өтіуіне ықпалын тигізер еді (оқу мен оқытуға қатысты)?

1.

2.

Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?

ПІКІР ҚАЛДЫРУ