Ақтөбе қаласындағы физика-математика бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебі
Мандибаева Лаура Сагидуллаевна
Кіріктірілген ашық сабақ: «Өзендердің гидрологиялық режимі»
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Ақтөбе қаласындағы физика-математикалық бағыттағы Назарбаев Зияткерлік мектебі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пән: география | Мұғалімнің аты-жөні: Мандибаева Л.С. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Дата: | Класс: 8Н (L2) | Оқушы саны: 11 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі | 8.2A-бөлім: Құрлық суы | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы | Өзендердің гидрологиялық режимі. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Бастапқы білім | Оқушылар гидросфера және әртүрлі деңгейдегі су айналымы ұғымын білуі тиіс. Олар гидросфера, литосфера және атмосфера бір-бірімен қалай өзара әрекеттесетінін білуі керек. Олар адамдар үшін судың маңызын және адам қызметі үшін мүмкіндіктер мен шектеулер ұсынуға болатын тәсілдерді ұғынуы тиіс. Оқушылардың сондай-ақ Дүниежүзілік мұхит туралы түсініктері болуы және олар ғаламдық климаттық белдеудің ерекшеліктерімен таныс болулары тиіс. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқыту мақсаттары |
8.3.3.3 өзендердің гидрологиялық режимін түсіндіреді (қазақстандық компонентті қосымша қамту негізінде)
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаттары |
Өзендердің гидрологиялық режимін түсінеді. Математика пәнімен кіріктіре отырып, өзендердің еңістігін есептеп шығарады | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар
|
Пәнге қатысты лексика мен терминология: Жер асты суы,канал,градиент,су ағыны,жылдық ағыс,өзен алабы,өзен режимі,су тасқыны,өзен аңғары,адамның әсері Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер: Пайдалы сөзорамдар келесілерді кіріктіре алады: Бұл мәліметтер жаңылдыру мүмкін, себебі… Бұл мәліметтер …екендігін айғақтайды Өзгерістер кеңістікте де, уақыттада жүріп жатады, өйткені… …байланысты жалпы көрсеткіш аясында түрлі вариациялар бар
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарды дарыту |
Адалдық, серіктестік, толеранттылық, үштілділік, денсаулық, құрмет, жауапкершілік және үздіксіз оқу. Оқушылар коллаборативті ортаны құрып, топтық және жұптық жұмыстаруақытында бір-бірін құрметтеу. Жаһандық азаматтық Сабақтың тақырыбына сәйкес дүние жүзі аймақтарындағы өзендердің гидрологиялық режимін анықтап, сипаттайды |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыстар |
Пән | Кезең | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Математика |
Өзеннің еңістігін есептеу кезінде математикалық заңдылықтарды қолдану
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Дифференциация |
— оқушының жеке күтілетін нәтижесін белгілеу; — оқушыға жеке көмек көрсету; Оқу материалдары мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып таңдау. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
АКТ қолдану дағдылары |
Осы сабақта оқушылар қандай интернет ресурстарынан қажетті ақпарат іздейді. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
Оқу мақсаттары оқушылардың жас ерекшелігіне негізделген. Топтарға бөлу арқылы сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері ұйымдастырылады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың барысы | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
|
Ресурстар | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 0-5мин
|
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Амандасу. Оқушыларды домино құрастыру арқылы топқа бөлу:
Қызығушылықты ояту: Сұрақ қою: (фотосуреттер арқылы айырмашылықтарын анықтау) Өзеннің жер бедері ерекшеліктеріне қатысы бар ма?
|
Таныстырылым, белсенді тақта.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 5-10 мин
10-12 мин
12-17мин
17-23мин
23-25мин
25-33 мин
33-35мин
|
ТЖ: Тапсырма1 Бейнетаспа көрсетілімі: https://www.twig-bilim.kz/film/meanders-and-oxbow-lakes-6023/ (Бейнетаспа көрсетуден бұрын нұсқаулық беріледі) Бейнетаспаға байланысты сұрақтар: — Қандай үрдістер жасанды өзен алабының дәлелі болып табылады? — Меандр дегеніміз не? -Ескіарнадегенімізне? Кері байланыс: сыныппен талқылау
Мұғалім түсіндірілімі: Өзен гидрологиясы формуласымен жұмыс: 1.Өзеннің бастауы: (абс.биіктік –Н1) 2. Өзеннің сағасы : (абс.биіктік –Н2) 3. Өзеннің ұзындығы: (L) 4. Өзеннің құламасы: H= Н1- Н2 5. Өзеннің еңістігі: КЕ=Н/L ЖЖ: Тапсырма2 «Мәтін және картаны қолдану арқылы өзен еңістігін есептеу»
Кері байланыс :
Тапсырма 3 Жж:Математикамен кіріктірілген тапсырма:
1. Терминологиямен жұмыс: Есеп: 2.Таудан бастау алатын өзеннің сағасына дейінгі ұзындығы 200 метр. Өзен жер бедерімен 60 градус жасайтын болса, өзеннің құламасы мен еңістігін табыңыз Кері байланыс:
Дифференциациялық тапсырма: Таңдауың бойынша бір өзенге сипаттама бер: 1. Өзеннің аты 2. Өзеннің алабы 3. Өзеннің бастауы ( абс.биік.Н1) 4. Өзеннің сағасы (абс.биік.Н2) 5. Өзеннің ұзындығы ( L) 6. Өзеннің құламасы (Н) Н=Н1-Н2 7. Өзеннің еңістігі (Ke) Ке=Н/L 8. Өзеннің қоректенуі 9. Өзеннің экологиялық жағдайы
|
https://www.twig-bilim.kz/film/meanders-and-oxbow-lakes-6023/
Қазақстанның физикалық герографиясы, БейсеноваӘ, Карпеков Қ. «Атамұра» баспасы. 2014ж
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы 35-40мин |
Рефлексия • — нені үйрендім • — не нәрсе түсініксіз болып қалды; • — немен қайта жұмыс жасау керек. Үй тапсырмасы: ( кіріктірілген) Уақыты : 1,2,3 апта (желтоқсан) Пәндер: география, математика – негізгі Дифференциациялық нәтижесі: Жайық өзенінің таудан құлап, Каспий көліне құю макеті
Маршрут Топ мүшесі: Класс____________________ 1._______________________________________ 2. _______________________________________ 3. _______________________________________ 4. ____________________________________
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылғанба? Оқушылардың барлығы ОМ қолжеткізді ме? Жеткізбесе,неліктен? Дифференциация дұрыс жүргізілдіме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Бұл сабақтан мен келесі сабағыма әсер ететін, сынып туралы немесе оқушылар жайында нені білдім?
|