Ақтөбе қаласындағы физика-математика бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебі
Мандибаева Лаура Сагидуллаевна
Кіріктірілген ашық сабақ: «Өзендердің гидрологиялық режимі»
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
| 
 
 Ақтөбе қаласындағы физика-математикалық бағыттағы Назарбаев Зияткерлік мектебі  | 
||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Пән: география | Мұғалімнің аты-жөні: Мандибаева Л.С. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
| Дата: | Класс: 8Н (L2) | Оқушы саны: 11 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
| Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі | 8.2A-бөлім: Құрлық суы | |||||||||||||||||||||||||||||||||
| Сабақтың тақырыбы | Өзендердің гидрологиялық режимі. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
| Бастапқы білім | Оқушылар гидросфера және әртүрлі деңгейдегі су айналымы ұғымын білуі тиіс. Олар гидросфера, литосфера және атмосфера бір-бірімен қалай өзара әрекеттесетінін білуі керек. Олар адамдар үшін судың маңызын және адам қызметі үшін мүмкіндіктер мен шектеулер ұсынуға болатын тәсілдерді ұғынуы тиіс. Оқушылардың сондай-ақ Дүниежүзілік мұхит туралы түсініктері болуы және олар ғаламдық климаттық белдеудің ерекшеліктерімен таныс болулары тиіс. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
| Оқыту мақсаттары | 
 8.3.3.3 өзендердің гидрологиялық режимін түсіндіреді (қазақстандық компонентті қосымша қамту негізінде) 
  | 
|||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
 Сабақтың мақсаттары  | 
Өзендердің гидрологиялық режимін түсінеді. Математика пәнімен кіріктіре отырып, өзендердің еңістігін есептеп шығарады | |||||||||||||||||||||||||||||||||
| Бағалау критерийлері | 
  | 
|||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
 Тілдік мақсаттар 
  | 
 Пәнге қатысты лексика мен терминология: Жер асты суы,канал,градиент,су ағыны,жылдық ағыс,өзен алабы,өзен режимі,су тасқыны,өзен аңғары,адамның әсері Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер: Пайдалы сөзорамдар келесілерді кіріктіре алады: Бұл мәліметтер жаңылдыру мүмкін, себебі… Бұл мәліметтер …екендігін айғақтайды Өзгерістер кеңістікте де, уақыттада жүріп жатады, өйткені… …байланысты жалпы көрсеткіш аясында түрлі вариациялар бар 
  | 
|||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
 Құндылықтарды дарыту  | 
 Адалдық, серіктестік, толеранттылық, үштілділік, денсаулық, құрмет, жауапкершілік және үздіксіз оқу. Оқушылар коллаборативті ортаны құрып, топтық және жұптық жұмыстаруақытында бір-бірін құрметтеу. Жаһандық азаматтық Сабақтың тақырыбына сәйкес дүние жүзі аймақтарындағы өзендердің гидрологиялық режимін анықтап, сипаттайды  | 
|||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
 Пәнаралық байланыстар  | 
Пән | Кезең | ||||||||||||||||||||||||||||||||
| Математика | 
 Өзеннің еңістігін есептеу кезінде математикалық заңдылықтарды қолдану 
  | 
|||||||||||||||||||||||||||||||||
| Дифференциация | 
 — оқушының жеке күтілетін нәтижесін белгілеу; — оқушыға жеке көмек көрсету; Оқу материалдары мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып таңдау.  | 
|||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
 АКТ қолдану дағдылары  | 
Осы сабақта оқушылар қандай интернет ресурстарынан қажетті ақпарат іздейді. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
| Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы | 
 Оқу мақсаттары оқушылардың жас ерекшелігіне негізделген. Топтарға бөлу арқылы сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері ұйымдастырылады.  | 
|||||||||||||||||||||||||||||||||
| Сабақтың барысы | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Сабақтың жоспарланған кезеңдері | 
 Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет 
  | 
Ресурстар | ||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
 Сабақтың басы 0-5мин 
  | 
 Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Амандасу. Оқушыларды домино құрастыру арқылы топқа бөлу: 
 Қызығушылықты ояту: Сұрақ қою: (фотосуреттер арқылы айырмашылықтарын анықтау) Өзеннің жер бедері ерекшеліктеріне қатысы бар ма? 
 
  | 
 
 Таныстырылым, белсенді тақта. 
  | 
||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
 Сабақтың ортасы 5-10 мин 
 
 
 
 10-12 мин 
 
 
 
 
 12-17мин 
 
 
 
 
 17-23мин 
 
 
 
 
 
 
 
 23-25мин 
 
 
 
 
 25-33 мин 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 33-35мин 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  | 
 ТЖ: Тапсырма1 Бейнетаспа көрсетілімі: https://www.twig-bilim.kz/film/meanders-and-oxbow-lakes-6023/ (Бейнетаспа көрсетуден бұрын нұсқаулық беріледі) Бейнетаспаға байланысты сұрақтар: — Қандай үрдістер жасанды өзен алабының дәлелі болып табылады? — Меандр дегеніміз не? -Ескіарнадегенімізне? Кері байланыс: сыныппен талқылау 
 Мұғалім түсіндірілімі: Өзен гидрологиясы формуласымен жұмыс: 1.Өзеннің бастауы: (абс.биіктік –Н1) 2. Өзеннің сағасы : (абс.биіктік –Н2) 3. Өзеннің ұзындығы: (L) 4. Өзеннің құламасы: H= Н1- Н2 5. Өзеннің еңістігі: КЕ=Н/L ЖЖ: Тапсырма2 «Мәтін және картаны қолдану арқылы өзен еңістігін есептеу» 
 Кері байланыс : 
 Тапсырма 3 Жж:Математикамен кіріктірілген тапсырма: 
 1. Терминологиямен жұмыс: Есеп: 2.Таудан бастау алатын өзеннің сағасына дейінгі ұзындығы 200 метр. Өзен жер бедерімен 60 градус жасайтын болса, өзеннің құламасы мен еңістігін табыңыз Кері байланыс: 
 
 
 Дифференциациялық тапсырма: Таңдауың бойынша бір өзенге сипаттама бер: 1. Өзеннің аты 2. Өзеннің алабы 3. Өзеннің бастауы ( абс.биік.Н1) 4. Өзеннің сағасы (абс.биік.Н2) 5. Өзеннің ұзындығы ( L) 6. Өзеннің құламасы (Н) Н=Н1-Н2 7. Өзеннің еңістігі (Ke) Ке=Н/L 8. Өзеннің қоректенуі 9. Өзеннің экологиялық жағдайы 
  | 
 https://www.twig-bilim.kz/film/meanders-and-oxbow-lakes-6023/ 
 
 
 Қазақстанның физикалық герографиясы, БейсеноваӘ, Карпеков Қ. «Атамұра» баспасы. 2014ж 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  | 
||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
 Сабақтың соңы 35-40мин  | 
 Рефлексия • — нені үйрендім • — не нәрсе түсініксіз болып қалды; • — немен қайта жұмыс жасау керек. Үй тапсырмасы: ( кіріктірілген) Уақыты : 1,2,3 апта (желтоқсан) Пәндер: география, математика – негізгі Дифференциациялық нәтижесі: Жайық өзенінің таудан құлап, Каспий көліне құю макеті 
 Маршрут Топ мүшесі: Класс____________________ 1._______________________________________ 2. _______________________________________ 3. _______________________________________ 4. ____________________________________ 
 
  | 
|||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
 Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылғанба? Оқушылардың барлығы ОМ қолжеткізді ме? Жеткізбесе,неліктен? Дифференциация дұрыс жүргізілдіме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?  | 
||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
 Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Бұл сабақтан мен келесі сабағыма әсер ететін, сынып туралы немесе оқушылар жайында нені білдім? 
  | 
||||||||||||||||||||||||||||||||||
            






