Тақырыбы: «Пішіндер әлеміне саяхат»
Білім беру саласы: Таным. Коммуникация.
Бөлім: ҚМҰҚ , Сөйлеуді дамыту
Мақсаты: Балалардың оқу қызметіне деген қызығушылықтарын арттыру.
Интерактивті тақтамен жұмыс істеу дағдыларын жетілдіру.
Танымдық дағдыларын арттырып, алған білімдерін бекіту.
Балалардың ойлау және логикалық дағдыларын қалыптастыру.
Міндеті: Балаларға дидактикалық тапсырмаларды орындату арқылы
логикалық дағдыларын қалыптастыру. Ақпараттық жүйелендіру
мен онымен жұмыс жасау біліктілігін дамыту.
Кіріспе :
Шаттық шеңбері
Армысың, шапағатты күніміз!
Aрмысың, мейірімді жеріміз!
Армысың, табиғат анамыз!
Келді сізге, өзіңіздің балаңыз!
Здравствуй, небо голубое!
Здравствуй, солнце золотое!
Здрaвствуй, воздух и вода!
Здрaвствуй, матушка земля!
ІІ. Негізгі бөлім:
— Сәлеметсіңдер ме, балалар!
— Здравствуйте ребята!
— Балалар бүгін көңіл күйлерін қандай?
— Балалар бүгін бізде ерекше күн!
Ал, олай болса, біз бүгін «Пішіндер әлеміне» саяхатқа шығамыз. Сендер саяхатқа шығуға дайынсыңдар ма?
— Балалар барлығымыз назарымызды Интерактивті тақтаға аударайықшы?
Тәрбиеші: Сендер нені көріп тұрсыңдар?
Балалар: Көліктерді
Көлік суреттері: көлік, поезд, ұшақ, т.б.
— Жарайсыңдар , балалар! Осы көліктердің біреуін таңдап, саяхатқа шығайық.
Тәрбиеші: Сендер қандай көлікті таңдайсыңдар?
Балалар: Поезд ( Поезд суреті жеке )
— Ал, енді осы поездбен саяхатқа шығайық.
Тәрбиеші: Поезд қандай дыбыс шығарады?
Балалар Поездың дыбысын келтіреді.
— Балалар бізге арналған тапсырма бар екен?
Ал, енді назарымызды тақтаға аударып, жұмбақты мұқият тыңдаймыз.
Жұмбақ:
Бұрыштан, сызықтардан
Құрылған бұл не екен? (Пішіндер)
(Бейне таспамен жұмбақ жасырады)
— Ал, саяхатымызды жалғастырайық.
— Балалар қараңдаршы біз «Пішіндер әлеміне» келдік. Сендер пішіндерді атай аласыңдар ма?
Ендеше тақтаға назар аударайық.
(Пішіндер туралы бейне таспа көрсетіледі)
Дидактикалық ойын: «Орнын тап»
Шарты: Балалар Интербелсенді тақтамен жұмыс жасап, пішіндерді орнына орналастырады.
— Балалар сендерге пішіндер әлемі ұнады ма?
көлеңкелі
Ендеше келесі саяхатымызға қандай көлік таңдаймыз?
- Барлық көліктердің суреттері.
- Ұшақ жеке
— Ұшақ қалай ұшады?
— Балалар әжей сендерге жұмбақ жасырады екен! Ал, сендер шешуін табуға дайынсыңдар ма?
Жұмбақ:
Кемпірқосақ қандай түстен тұрады?
(Бейне таспамен жұмбақ жасырады)
Балалар әжей сендерге жасырған жұмбақтың жауабын білесіңдер ме?
— Ал, саяхатымызды жалғастырайық. Балалар, қараңдаршы, біз «Пішіндер әлеміне» келдік.
Сендер пішіндерді атай аласыңдар ма?
Дидактикалық ойын: «Түсіне қарай топтастыр»
Шарты: Балалар Интерактивті тақтадан жалаушаларды түсіне қарай жинайды.
— Балалар, сендерге шаршаған шығарсыңдар. Ендеше біраз бойымызды сергітіп алайық.
Сергіту сәт
(Бейне таспамен орындалады)
Ал, ендеше біз келесі көлігімізді таңдаңдаймыз.
(Көліктер, кеме, қайық, т.б.)
— Ал, енді соңғы жұмбақ қалды балалар,
— Жұмбақтың шешуін табамыз ба?
Жұмбақ
Нәрселерді санағанда,
Керек ол бізге ауадай,
Жан – жағына қарамай
Айтыңдаршы бұл не? (Сандар)
(Бейне таспамен жұмбақ жасырады)
Дидактикалық ойын: «Тура және кері санау»
(Интерактивті тақтадан)
Шарты: Балалар сандарды тура және кері санайды.
Қорытынды: Балалар біз бүгін қайда саяхатқа бардық?
Сендерге ғажайып әлемге саяхат жасаған ұнады ма? Балаларға сұрақ қойып, жауап ала отырып, оқу қызметімізді қорытындыладым. Балаларды белсенділіктеріне қарай мақтап, мадақтадым.
«Балбөбек» бөбекжай-бақшасы
әдіскері: Жумагулова Г.