Сабақ жоспары «Түбір мен қосымша»

0
2791
Гомотетия және оның қасиеттері
САБАҚ:

Түбір мен қосымша

47-50 жаттығулар

Мектеп:  №67 ЖББМ КММ
Күні: 23.01.2020 Мұғалімнің есімі: Елеубаева  П.Ж.

 

СЫНЫП: 2 «А» Қатысқандар саны: Қатыспағандар: 0
Сабақ негізделген оқу

мақсаты (мақсаттары)

2.1.1.1 —  тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеу, мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру
Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар:
·        Оқулықта  берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты меңгереді.
Оқушылардың басым бөлігі:
·        Тақырыптың  маңызы туралы  дәлелдеп айтып бере алады.
Кейбір оқушылар:
·        Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады.
Бағалау  критерийі Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады.

Сабақ барысында  тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Ресурстар Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
Әдіс-тәсілдер Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
Пәнаралық байланыс Музыка, қазақ тілі,тарих.
Жоспарланған

уақыт

Жоспарланған жаттығулар (төменде

жоспарланған жаттығулармен қатар,

ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар
Басталуы  5 минут

 

Топқа бөлу 2 минут

Психологиялық ахуал қалыптастыру:

«Көрші»

Мақсаты: әрбір қатысушының сол топтың бір мүшесі екендігін сезінуі, бір-біріне жылылық сыйлау.

Нұсқаулық:

Көршіңді оң жақтан құшақта,

Көршіңді сол жақтан құшақта.

Оң жақтағы көршіңе бір жымиып,

Сол жақтағы көршіңе бір жымиып,

Бүгінгі тренинг барысы,

Біз үлкен отбасы.

Үй тапсырмасын сұрау.

Сабақ тақырыбы мен мақсатын айту

Көркем жазу

Ё ё шахтёр

Жұмбақ жасыру

Аяғы жоқ жүреді,

Сылқ-сылқ күледі.

Жылт-жылт еткен,

Жырадан өткен.    (су)

 

Жіпте жайылған фотосреттерді алып, түріне сай топтарға бөлінеді.

 

 

 

 

(Көршілер қимыл – қозғалыстар арқылы жаттығуды жасайды)

Ортасы   20 минут Білу және түсіну 10 минут

Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.

Дәптермен жұмыс.

№47. Өлеңді көшіріп жаз.

Су сергітер денеңді,

Онымен дос болғайсың.

Судан кейін сен енді

Ісіңді оңай жалғайсың.

№48. Өлеңді жаттап ал.

v Өлең саған ұнай ма?

v Өзің ұнататын команда жеңіске жеткенде қандай  сезімде боласың?

Қолдану 8 минут  Постер жасату. Сыныптастарыңа футбол ойыны туралы хабар жүргізіп көр.

Жалпыға арналған тапсырма:

Оқушылар жаңа білімге сай оқулықты және өмірдегі өздері білетін мәліметтерді  қолдана отырып өз түсінгендерін постерге түсіреді.

№49,50,51. Топтарда орындау.

 

«Әлемді шарлау» әдісі арқылы түсіндіріледі.

 

Постер жасату.

Оқушылар өз ойларын постерге жазып оқып береді.

Сергіту сәті

2 минут

Сергіту сәті «Жаса Қазақстан»

әні

Видео

жазбадағы би

Аяқталуы  5 минут

 

Кері байланыс

4 минут

Рефлексия

3 минут

Бекіту

Аймектеп сайтынан тапсырмалар орындау

 

Кері байланыс жасайды

Қақпаға гол соғу

1.Қақпаға гол соқтым

2.Қақпаға жақындадым

3.Қақпадан әлі алыстамын

 

Imektep сайты

Кері байналыс парақтары

Үйге тапсырма: дәптермен  жұмыс.

1 минут

Рефлексия

Сабақ / оқу

мақсаттары

шынайы ма?

Бүгін оқушылар

не білді?

Сыныптағы ахуал

қандай болды?

Мен жоспарлаған

саралау шаралары

тиімді болды ма?

Мен берілген

уақыт ішінде

үлгердім бе? Мен

өз жоспарыма

қандай түзетулер

енгіздім жəне

неліктен?

«Қақпаға дәлде» әдісі

ПІКІР ҚАЛДЫРУ