САБАҚ ЖОСПАРЫ
Мұғалімнің аты-жөні: Баймаганбет Ж.К.
Мектеп: «Семей қаласының №37 гимназиясы» КММ
Сынып: 9
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 9.2.А Жазықтықтағы түрлендірулер
Сабақтың тақырыбы: Ұқсас фигуралар және олардың қасиеттері. Үшбұрыштар ұқсастығының белгілері
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме):
9.1.4.14 Үшбұрыштар ұқсастығы белгілерін білу және қолдану
Сабақтың мақсаты:
- Барлық оқушылар:
Үшбұрыштар ұқсастығы белгілерін біледі және қолданады
- Оқушылардың басым бөлігі:
Үшбұрыштар ұқсастығы белгілерін қолдана отырып дәлелдейді
- Кейбір оқушылар: Үшбұрыштар ұқсастығының белгілері арқылы салу есептерін шығарады
Бағалау критерийі:
- Үшбұрыштардың ұқсастық белгілерін есеп шығаруда қолданады
- Үшбұрыштардың ұқсастық белгілерін дәлелдеуде қолданады
Тілдік мақсат:
Оқушылар:
Үшбұрыштардың ұқсастық белгілерін тұжырымдайды
Дәлелдеуге берілген есептердің шығару жолын түсіндіреді.
Пәнге қатысты лексика мен терминология:
Үшбұрыш, бұрыш, қабырға, гомотетия центрі, гомотетия коэффиценті
Диалогқа, жазылымға қажетті тіркестер:
Үшбұрыштар ұқсастығының І белгісі?
Үшбұрыштар ұқсастығының ІІ белгісі?
Үшбұрыштар ұқсастығының ІІІ белгісі?
Пәнаралық байланыс: Алгебра
Сабақтың барысы
Ұйымдастыру кезеңі
- Оқушылармен амандасу
- Оқушыларды түгендеу
- Сабаққа әзірлігін тексеру
- Сабаққа жағымды психологиялық ахуал туғызу
«Көрші»
ІІ. Топқа бөлу. Оқушылар алдарына таратылған кеспе қағаздардағы үшбұрыш ұқсастығының белгілері бойынша топтасады.
- 1-топ «Үшбұрыштар ұқсастығының І белгісі»
- 2-топ «Үшбұрыштар ұқсастығының ІІ белгісі»
- 3-топ «Үшбұрыштар ұқсастығының ІІІ белгісі»
ІІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
Оқушылар дәптерлерімен алмасып, экранда көрсетілген жауаптар арқылы бірін-бірі тексереді.
«Бумеранг» әдісі
- Үшбұрыштар ұқсастығының І белгісі
- Үшбұрыштар ұқсастығының ІІ белгісі
- Үшбұрыштар ұқсастығының ІІІ белгісі
- Ұқсас түрлендіру, оның қасиеттері?
ҚБ: «Сөздік» бағалау
Мақсат пен бағалау критерийлерін оқушылармен талқылаймын
І. Топтық жұмыс. «Ойлан, жұптас, пікірлес» әдісі
2.105. Қабырғалары 0,8 м, 1,2 м және 2м болатын үшбұрышқа ұқсас болып келетін үшбұрыштың периметрі 5,5 м. Екінші үшбұрыштың қабырғаларын табыңдар.
2.111. BD кесіндісі АВС үшбұрышынының биссектрисасы. АС=30, AD=20, BD=16 және , АВ-ны табыңдар.
2.110. Ұқсас үшбұрыштардың сәйкес қабырғаларына түсірілген биіктіктерінің қатынасы сол қабырғалардың қатынасына тең болатынын дәлелдеңдер.
Қарқыны жылдам оқушыға арналған тапсырма:
2.119. Екі бұрышы және үшінші бұрышының биссектрисасы бойынша үшбұрыш салыңдар.
Сергіту сәті. «Пирамида»
Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар:
Бағалау критерийі: Үшбұрыштардың ұқсастық белгілерін есеп шығаруда қолданады
Тапсырма 1
Қабырғалары 2,5см, 4,5 см, 5см болатын үшбұрыш берілген. Бұған ұқсас үшбұрыштың үлкен қабырғасы 6 см. Екінші үшбұрыштың периметрін табыңдар.
Дескриптор:
Білім алушы
- үшбұрыштың сәйкес қабырғаларын анықтайды;
- үшбұрыштардың ұқсастық белгісі арқылы пропорция құрады;
- екінші үшбұрыштың қабырғаларын табады;
- екінші үшбұрыштың периметрін есептейді
Дескриптор:
Білім алушы
- ұқсас үшбұрыштарды анықтайды;
- үшбұрыштардың ұқсастық белгісі арқылы пропорция құрады;
- х-ті табады табады;
- у-ті табады
ҚБ: «Өзін-өзі бағалау» әдісі
Рефлексия: «БББ кестесі»
Үйге тапсырма: №2.109.