Қысқа мерзімді жоспар
ХІХ ғасырдың екінші жартысындағы білім беру мен ағарту ісінің даму ерекшеліктерін түсіндіру
Ұзақ мерзімді жоспар тарауы: 7.4 ХІХ ғасыр ХХ ғасырдың басындағы Қазақстанның мәдениеті Күні: Сыныа: 8 |
Мектеп: Мұғалімнің аты-жөні: Қатысушылар саны: Қатыспағандар: |
|||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ тақырыбы: | Ш. Уәлиханов, Ы. Алтынсарин, А. Құнанбайұлы қазақтың ұлы ағартушылары. | |||||||||||||||||||||||||||||
Оқу мақсаты |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Ойлау дағдысы | Білу, түсіну, қолдану, талдау | |||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Пәндік лексика мен терминология: 1. |
|||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарды дарыту |
Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау құндылықтарын қалыптастыра отырып, жеке және топпен жұмыс істей білу дағдыларына баулу. «Рухани жаңғыру» жалпыұлттық идеясының құндылығы: Патриотизм,тарихтың, мәдениет пен тіл біртұастығы |
|||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы білім | Шоқан Уәлиханов-қазақтың аса көрнекті ғылымы әрі ағартушысы екенін біледі. | |||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы | ||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ кезеңдері | Жоспарланған іс-әрекеттер | Дерек көздері | ||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы (10 минут) Ұйымдастыру кезеңі. Өткенді қайталау Топпен жұмыс Миға шабуыл: алдыңғы білім Сабақ ортасы (20 минут) ҚБ Топтық жұмыс «Постер қорғау» ҚБ Жұппен жұмыс (Тақырып бойынша тапсырманы орындау) (5 минут) ҚБ |
Ұйымдастыру кезеңі. 1. Ынтымақтастық атмосферасын құру. Сәлем түзелмей, әлем түзелмейд Сәлемдесу- кездескен таныс және бейтаныс адамдардың дәстүрлі сөзі, не дене қимыл арқылы бір –біріне жақындық ниеті, ілтипат білдіреді. Тегінде, әдеп, адамшылық қасиет-амандасудан басталады. Біз де бүгін ең алдымен бір-бірімізбен амандасып, сабаққа кіреміз. (қолмен амандасу, иықпен, бастарын изеп, ілтипат білдіру арқылы сәлем беру, қонақтарға сәлем беру, және мұғалімге сәлем беру.) Сыныпты «Мозайка » әдісі арқылы топқа бөліу.
Топтың ережесі: Басқаның пікірін сыйла Біреу сөйлегенде оның сөзін бөлме. Басқаның пікіріне құлақ сал Ойлағаныңды ортаға сал. 1)Үй тапсырмасын тексеру. Интеравтивті тақтадан -ХІХ ғасырдағы білім беру мен ағарту туралы қысқаша шолу жасайды.
1-топ. Кестені толтырыңыз
2- топ. Тарихи тұлғаларды сәйкестендір Зайырлы білім Медресе Жәңгір хан ғылым білім негізі Бөкей Ордасы оқу орын 3- топ. “Мозайка”
4-топ. сұраққа жауап беру — Жәңгір ханның мәдени –ағарту саласындағы қызметі ата ? 1- 2- 3- 4- Қалыптастырушы бағалау «Бір сөйлемен түйіндеу» «Сен жарайсың! » Сенің орындаған тапсырмаларың маған ұнады! Бұрыңғыдан да өте жақсы! Осы бағытта жалғастыр! Сенің мүмкіндіктерің оданда зор! сөздер арқылы бағалау Жаңа тақырыпты ашу Жаңа тақырыпқа болжау. Мультимедиалық тақтада топтың аты көрсетілген суреттер арқылы бүгінгі тақырыпты анықтайды. Оқу мақсатымен таныстыру. Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсаттары, бағалау критерийлері оқушыларға таныстырылады. Ш. Уәлиханов, Ы. Алтынсарин, А. Құнанбайұлы қазақтың ұлы ағартушыларылар жайлы ведио көрсетіп, қысқаша шолу жасау. Бүгінгі жаңа сабақтың тақырыбын Ыбырай Алтынсарин- жаңашыл- педагог дәптерге жазып отырады. Қалыптастырушы бағалау: «Смайликтер беру арқылы бағалау» Мәтінмен жұмыс: 1-топ. Шоқан Уәлиханов 2-топ. Ыбырай Алтынсарин 3-топ. Абай Құнанбайұлы 4- топ. Ағартушылардың шығармалары Топтық жұмыс: Постер қорғау Қалыптастырушы бағалау «Бес бармақ тәсілі»
2-тапсырма (жеке) Жеке жұмыс “Кім не айта алады?” әдісі
1-топ ІІ. «Өзіңе сен,өзіңді сүйреп шығар…» «Қоржыннан шыққан сұрақтар» Ш.Уәлиханов деген кім ? 2-топ «Өлең – сөздің патшасы,сөз сарасы» Ыбырай Алтынсариннің өлеңдерін айтқызу. «Тарихи тұлғаны танып біл» Шоқан Уәлиханов Абай Құнанбаев Ыбырай Алтынсарин 3- топ ҮІ. «Ойашар» сәйкестендіру 4-топ «Менің білім деңгейім» Қалыптастырушы бағалау «Мадақтау сын мадақтау» Топ басшылары қарсы топтың жұмысын бағалайды |
«Адамгершілік қасиет» стратегиясы «Сурет қиындылары)» Суреттер АКТ,Слайд Ы.Алтынсарин суреті |
||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы Жеке жұмыс (5 минут) Кері байланыс Үй тапсырма |
Сабақты қорытындылау үшін тақтадан «Топтастыру» ——————— Шоқан, Ыбырай, Абай Ыбырайдың өмірі мен балалық шағы Ыбырай – ұстаз Ыбырай – жазушы Ыбырай – ақын Ыбырай – аудармашы Кері байланыс: Не ұнады? Не үйренгені? Сіз үшін оқытудың қай бөлігі тиімді? Тақырыптан түсінбеген жерлері. Нәтижесі Өз көңіл күйлеріңді қалай білдіресіңдер белгілеңдер!
Жақсы Орташа Жаман Үй тапсырмасы. Хабарлама дайындау (дәптерге жазу) «Ы. Алтынсарин өмірі» |
Рефлекцияға таратпа материалдар | ||||||||||||||||||||||||||||
Қосымша ақпарат | ||||||||||||||||||||||||||||||
Дифференциациялап оқыту – Оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндеттер қоюды жоспарлайсыз? | Бағалау. Оқушылардың білімін қалай тексересіз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-ны қолдану Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі) |
||||||||||||||||||||||||||||
Талқылау үрдісі кезінде барлық оқушылардың бірегей қатысуын қадағалаймын. Дәйекті дәлелдерге ғана негізделген қорытындыға жетудің мағынасының мәні, сыныптағы қабілеті төмен оқушы дәлелдерге негізделе отырып кем дегенде өзін ойын білдіре алады, ал қабілеті жоғары оқушы тәуелсіз, негізгі жауап береді. |
— Бір сөйлеммен түйіндеу -Мадақтау арқылы -Кері байланыс -Смайликтер арқылы |
|||||||||||||||||||||||||||||
Рефлексия Сабақ мақсаты/оқу мақсаты қаншалықты жүзеге асты? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Дифференциациялап оқыту өз мәнінде жүзеге асты ма? Өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
1-топ. Кестені толтырыңыз
2- топ. « Сәйкестендір »
Зайырлы білім Медресе Жәңгір хан ғылым білім негізі Бөкей Ордасы оқу орын 3- топ. “Мозайка”
4-топ. сұраққа жауап беру Жәңгір ханның мәдени –ағарту саласындағы қызметі ата ?
1- 2- 3- 4- Мәтінмен жұмыс: 1-топ. Шоқан Уәлиханов 2-топ. Ыбырай Алтынсарин 3-топ. Абай Құнанбайұлы 4- топ. Ағартушылардың шығармалары Топтық жұмыс: Постер қорғау Мәтінмен жұмыс: 1-топ. Шоқан Уәлиханов 2-топ. Ыбырай Алтынсарин 3-топ. Абай Құнанбайұлы 4- топ. Ағартушылардың шығармалары Топтық жұмыс: Постер қорғау Мәтінмен жұмыс: 1-топ. Шоқан Уәлиханов 2-топ. Ыбырай Алтынсарин 3-топ. Абай Құнанбайұлы 4- топ. Ағартушылардың шығармалары Топтық жұмыс: Постер қорғау Мәтінмен жұмыс: 1-топ. Шоқан Уәлиханов 2-топ. Ыбырай Алтынсарин 3-топ. Абай Құнанбайұлы 4- топ. Ағартушылардың шығармалары Топтық жұмыс: Постер қорғау 1-топ ІІ. «Өзіңе сен,өзіңді сүйреп шығар…» «Қоржыннан шыққан сұрақтар» Ш.Уәлиханов деген кім ? 2-топ «Өлең – сөздің патшасы,сөз сарасы» Ыбырай Алтынсариннің өлеңдерін айтқызу. 3-топ «Қыс» өлеңін айту Абай Құнанбаев 4-топ «Күз» өлеңін айту Абай Құнанбаев Сабақты қорытындылау үшін тақтадан «Топтастыру» —
3.Абай |
||||||||||||||||||||||||
Кері байланыс: Не ұнады? Не үйренгені? Сіз үшін оқытудың қай бөлігі тиімді? Тақырыптан түсінбеген жерлері. Нәтижесі |
Кері байланыс:
Не ұнады?
Не үйренгені?
Сіз үшін оқытудың қай бөлігі тиімді?
Тақырыптан түсінбеген жерлері.
Нәтижесі
Кері байланыс:
Не ұнады?
Не үйренгені?
Сіз үшін оқытудың қай бөлігі тиімді?
Тақырыптан түсінбеген жерлері.
Нәтижесі
Қысқа мерзімді жоспар
Ұзақ мерзімді жоспар тарауы: 7.4 ХІХ ғасыр ХХ ғасырдың басындағы Қазақстанның мәдениеті Күні: Сыныа: 8 |
Мектеп: Мұғалімнің аты-жөні: Қатысушылар саны: Қатыспағандар: |
||||||||
Сабақ тақырыбы: | Ы. Алтынсарин- жаңашыл- педагог | ||||||||
Оқу мақсаты |
|
||||||||
Сабақтың мақсаты |
|
||||||||
Ойлау дағдысы | Білу , түсіну, қолдану, талдау | ||||||||
Тілдік мақсаттар |
Пәндік лексика мен терминология: 1. «Ведомство», «Кредо» |
||||||||
Құндылықтарды дарыту |
Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау құндылықтарын қалыптастыра отырып, жеке және топпен жұмыс істей білу дағдыларына баулу. «Рухани жаңғыру» жалпыұлттық идеясының құндылығы: Патриотизм,тарихтың, мәдениет пен тіл біртұастығы |
||||||||
Алдыңғы білім | Шоқан Уәлиханов-қазақтың аса көрнекті ғылымы әрі ағартушысы екенін біледі. | ||||||||
Сабақ барысы | |||||||||
Сабақ кезеңдері | Жоспарланған іс-әрекеттер | Дерек көздері | |||||||
Сабақтың басы (10 минут) Ұйымдастыру кезеңі. Өткенді қайталау Топпен жұмыс Миға шабуыл: алдыңғы білім Сабақ ортасы (20 минут) Топтық жұмыс «Постер қорғау» Жеке жұмыс Сурет Жұппен жұмыс (Тақырып бойынша тапсырманы орындау) (5 минут) |
Ұйымдастыру кезеңі. 1. Ынтымақтастық атмосферасын құру. Сәлем түзелмей, әлем түзелмейд Сәлемдесу- кездескен таныс және бейтаныс адамдардың дәстүрлі сөзі, не дене қимыл арқылы бір –біріне жақындық ниеті, ілтипат білдіреді. Тегінде, әдеп, адамшылық қасиет-амандасудан басталады. Біз де бүгін ең алдымен бір-бірімізбен амандасып, сабаққа кіреміз. (қолмен амандасу, иықпен, бастарын изеп, ілтипат білдіру арқылы сәлем беру, қонақтарға сәлем беру, және мұғалімге сәлем беру.) Сыныпты «Мозайка » әдісі арқылы топқа бөліу.
Топтың ережесі: Басқаның пікірін сыйла Біреу сөйлегенде оның сөзін бөлме. Басқаның пікіріне құлақ сал Ойлағаныңды ортаға сал. 1)Үй тапсырмасын тексеру. Интеравтивті тақтадан -Ыбырай Алтынсарин көрсете отырып, қысқаша шолу жасайды. ІІ. «Өзіңе сен,өзіңді сүйреп шығар…» үй тапсырмасын сұрау «Қоржыннан шыққан сұрақтар»
2.Тестпен жұмыс 1.Абылай хан қай жылы дүниеге келді? А) 1718 ж Ә) 1715 ж Б) 1713 ж В) 1711 ж 2.Абылай ресми түрде қай жылы хан болып сайланды? А) 1771 ж Ә) 1781 ж Б) 1731 ж В) 1733 ж 3.Кенесары Қасымұлы бастаған ұлт – азаттық көтеріліс қай жылдары өтті? А) 1820 – 1829 жж Ә) 1716 – 1723 жж Б) 1837 – 1847 жж В) 1845 – 1852 жж 4.1836 – 1838 жылдардағы көтеріліс басшыларының бірі,жауынгер ақын: А) Жәнібек Ә) Махамбет Б) Бөкей В) Жанайдар 5.Шоқан Уәлиханов қай жылдары өмір сүрді? А) 1802 – 1847 жж Ә) 1835 – 1861 жж Б) 1835 – 1865 жж В) 1830 – 1865 жж 6.Шоқан Уәлихановтың Сібір кадет корпусына оқуға түскен жылы А) 1858 ж Ә) 1857 ж Б) 1835 ж В) 1847 ж 7.Абай қай жылдары өмір сүрді? А) 1845 – 1905 жж Ә) 1844 – 1904 жж Б) 1845 – 1904 жж В) 1836 – 1904 жж 8.Абай орыстың қай ақынының шығармасына арнап өлең шығарады? А) Лермонтов Ә) Салтыков – Щедрин Б) Толстой В) Пушкин Қалыптастырушы бағалау «Бір сөйлемен түйіндеу» «Сен жарайсың! » Сенің орындаған тапсырмаларың маған ұнады! Бұрыңғыдан да өте жақсы! Осы бағытта жалғастыр! Сенің мүмкіндіктерің оданда зор! сөздер арқылы бағалау Жаңа тақырыпты ашу Жаңа тақырыпқа болжау. Мультимедиалық тақтада топтың аты көрсетілген суреттер арқылы бүгінгі тақырыпты анықтайды. Бүгінгі жаңа сабақтың тақырыбын Ыбырай Алтынсарин- жаңашыл- педагог дәптерге жазып отырады. Оқу мақсатымен таныстыру. Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсаттары, бағалау критерийлері оқушыларға таныстырылады. Мәтінмен жұмыс: 1-топ. Ы. Алтынсариннің ағартушылық көзқарасының қалыптасуы. 2-топ. Ағартушының педагогикалық қызметі 3-топ. Ы.Алтынсариннің ғылыми және әдеби қызметі 4- топ. Ағартушының қоғамдық- саяси қызметі 1- тапсырма (топпен) «Балық қаңқасы» әдісі Күтілетін нәтиже. Оқушы жасай алады: Жүзеге асыру қадамдары 1-қадам: мәтінді әр оқушы жеке оқу. 2-қадам: оқу үрдісінде қаңқаның басында мәтінде қарастырылатын проблема белгіленеді. 3-қадам: жоғарғы «қосымша бұтақтарында» проблеманың себебі белгіленеді, төменгі «сүйекшелерінде» оқу барысында себепті нақтылайтын дәйектер жазылады. 4-қадам: балықтың «құйрығында» қорытынды жазылады. 5-қадам: жұпта, топта жұмысты талқылау. 6-қадам: топ жұмысын аудиторияда презентациялау. Топтық жұмыс: Постер қорғау Қалыптастырушы бағалау «Бес бармақ тәсілі»
2-тапсырма (жеке) Жеке жұмыс “Кім не айта алады?” әдісі
Ы. Алтынсарин Фота Бағалау критерийі:
Дескриптор
Қалыптастырушы бағалау: «Смайликтер беру арқылы бағалау» 3-тапсырма (жұппен жұмыс) 1-топ «Өлең – сөздің патшасы,сөз сарасы» Ыбырай Алтынсариннің өлеңдерін айтқызу. «Тарихи тұлғаны танып біл» Шоқан Уәлиханов Абай Құнанбаев Ыбырай Алтынсарин ҮІ. «Ойашар» сәйкестендіру «Менің білім деңгейім» Қалыптастырушы бағалау «Мадақтау сын мадақтау» Топ басшылары қарсы топтың жұмысын бағалайды |
«Адамгершілік қасиет» стратегиясы «Сурет қиындылары)» Суреттер АКТ,Слайд «Балық қаңқасы» сурет Ы. Алтынсарин Фота |
|||||||
Сабақтың соңы Жеке жұмыс (5 минут) Кері байланыс Үй тапсырма |
Сабақты қорытындылау үшін тақтадан «Топтастыру» Біз Ыбырай Алтынсарин туралы не білдік? Тест 1.Ыбырай Алтынсарин қазақ қыздарына арнап мектепті қай жерде ашты? А) Торғай Ә) Ырғыз Б) Қостанай В) Семей 2.Ы.Алтынсариннің атасы: А) Оспан Ә) Балғожа би Б) Қайырхан В) Төле би 3.Ы.Алтынсарин неше жасында қайтыс болды А) 48 жасында Ә) 45 жасында Б) 42 жасында В) 41 жасында 4.Ы.Алтынсарин қай жылы Балғожа бидің хатшысы ретінде тілмаштық қызмет атқарды? А) 1864 ж Ә) 1841 ж Б) 1857 ж В) 1879 ж Толықтыру тест Ағартушы,педагог,жазушы,ғалым,балалар әдебиетінің атасы Ыбырай Алтынсарин 1841 ж қазіргі Қостанай облысының Торғай жерінде дүниеге келген. Әкесінен жастайынан айырылған Ыбырайды атасы Балғожа би тәрбиелейді.1857 жылы Орынбор шекаралық комиссиясы жанындағы мектепті алтын медальмен бітіреді. Мектепті 1857 жылы бітіріп, атасы Балғожа бидің хатшысы ретінде тілмаштық қызмет атқарады. 1864 ж Торғайда қазақ балаларына арналып ашылған мектепте ұстаздық етеді. Ыбырай Алтынсарин сонымен қатар жазушы да. Қазақ балалрынның жас ерекшеліктеріне лайықтап,түсінікті етіп әңгімелер жазды. Балама тест Ы.Алтынсарин 1841 жылы қазіргі Қостанай облысының Торғай жерінде дүниеге келді. (иә) 1864 жылы Орынбор шекаралық комиссиясы жанындағы мектепті алтын медальмен бітіреді. (жоқ) 1864 жылы Торғайда қазақ балаларына арналып ашылған мектепте ұстаздық етеді (иә) 1887 жылы Ыбырай Торғай облысындағы мектептердің инспекторлығына тағайындалады. (жоқ) Кері байланыс: Өз көңіл күйлеріңді қалай білдіресіңдер белгілеңдер!
Жақсы Орташа Жаман Үй тапсырмасы. Хабарлама дайындау (дәптерге жазу) «Ы. Алтынсарин өмірі» |
Рефлекцияға таратпа материалдар | |||||||
Қосымша ақпарат | |||||||||
Дифференциациялап оқыту – Оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндеттер қоюды жоспарлайсыз? | Бағалау. Оқушылардың білімін қалай тексересіз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-ны қолдану Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі) |
|||||||
Талқылау үрдісі кезінде барлық оқушылардың бірегей қатысуын қадағалаймын. Дәйекті дәлелдерге ғана негізделген қорытындыға жетудің мағынасының мәні, сыныптағы қабілеті төмен оқушы дәлелдерге негізделе отырып кем дегенде өзін ойын білдіре алады, ал қабілеті жоғары оқушы тәуелсіз, негізгі жауап береді. |
— Бір сөйлеммен түйіндеу -Мадақтау арқылы -Кері байланыс -Смайликтер арқылы |
||||||||
Рефлексия Сабақ мақсаты/оқу мақсаты қаншалықты жүзеге асты? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Дифференциациялап оқыту өз мәнінде жүзеге асты ма? Өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
Қысқа мерзімді жоспар
Ұзақ мерзімді жоспар тарауы: 7.4 ХІХ ғасыр ХХ ғасырдың басындағы Қазақстанның мәдениеті Күні: Сыныа: 8 |
Мектеп: Мұғалімнің аты-жөні: Қатысушылар саны: Қатыспағандар: |
||||||||
Сабақ тақырыбы: | Шоқан Уәлиханов- алғашқы қазақ ғалымы | ||||||||
Оқу мақсаты |
|
||||||||
Сабақтың мақсаты |
|
||||||||
Ойлау дағдысы | Білу , түсіну, қолдану, талдау | ||||||||
Тілдік мақсаттар |
Пәндік лексика мен терминология: 1. «Кадет корпусы», «Қашғарияға сапары» |
||||||||
Құндылықтарды дарыту |
Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау құндылықтарын қалыптастыра отырып, жеке және топпен жұмыс істей білу дағдыларына баулу. «Рухани жаңғыру» жалпыұлттық идеясының құндылығы: Патриотизм,тарихтың, мәдениет пен тіл біртұастығы |
||||||||
Алдыңғы білім | Шоқан Уәлиханов-қазақтың аса көрнекті ғылымы әрі ағартушысы екенін біледі. | ||||||||
Сабақ барысы | |||||||||
Сабақ кезеңдері | Жоспарланған іс-әрекеттер | Дерек көздері | |||||||
Сабақтың басы (10 минут) Ұйымдастыру кезеңі. Өткенді қайталау Топпен жұмыс Миға шабуыл: алдыңғы білім Сабақ ортасы (20 минут) Топтық жұмыс «Постер қорғау» Жеке жұмыс Сурет Жұппен жұмыс (Тақырып бойынша тапсырманы орындау) (5 минут) |
Ұйымдастыру кезеңі. 1. Ынтымақтастық атмосферасын құру. Сәлем түзелмей, әлем түзелмейд Сәлемдесу- кездескен таныс және бейтаныс адамдардың дәстүрлі сөзі, не дене қимыл арқылы бір –біріне жақындық ниеті, ілтипат білдіреді. Тегінде, әдеп, адамшылық қасиет-амандасудан басталады. Біз де бүгін ең алдымен бір-бірімізбен амандасып, сабаққа кіреміз. (қолмен амандасу, иықпен, бастарын изеп, ілтипат білдіру арқылы сәлем беру, қонақтарға сәлем беру, және мұғалімге сәлем беру.) Сыныпты «Мозайка » әдісі арқылы топқа бөліу.
Топтың ережесі: Басқаның пікірін сыйла Біреу сөйлегенде оның сөзін бөлме. Басқаның пікіріне құлақ сал Ойлағаныңды ортаға сал. 1)Үй тапсырмасын тексеру. Интеравтивті тақтадан -Шоқан Уәлихановты көрсете отырып, қысқаша шолу жасайды. ІІ. «Өзіңе сен,өзіңді сүйреп шығар…» үй тапсырмасын сұрау «Қоржыннан шыққан сұрақтар»
2.Тестпен жұмыс 1.Абылай хан қай жылы дүниеге келді? А) 1718 ж Ә) 1715 ж Б) 1713 ж В) 1711 ж 2.Абылай ресми түрде қай жылы хан болып сайланды? А) 1771 ж Ә) 1781 ж Б) 1731 ж В) 1733 ж 3.Кенесары Қасымұлы бастаған ұлт – азаттық көтеріліс қай жылдары өтті? А) 1820 – 1829 жж Ә) 1716 – 1723 жж Б) 1837 – 1847 жж В) 1845 – 1852 жж 4.1836 – 1838 жылдардағы көтеріліс басшыларының бірі,жауынгер ақын: А) Жәнібек Ә) Махамбет Б) Бөкей В) Жанайдар 5.Шоқан Уәлиханов қай жылдары өмір сүрді? А) 1802 – 1847 жж Ә) 1835 – 1861 жж Б) 1835 – 1865 жж В) 1830 – 1865 жж 6.Шоқан Уәлихановтың Сібір кадет корпусына оқуға түскен жылы А) 1858 ж Ә) 1857 ж Б) 1835 ж В) 1847 ж 7.Абай қай жылдары өмір сүрді? А) 1845 – 1905 жж Ә) 1844 – 1904 жж Б) 1845 – 1904 жж В) 1836 – 1904 жж 8.Абай орыстың қай ақынының шығармасына арнап өлең шығарады? А) Лермонтов Ә) Салтыков – Щедрин Б) Толстой В) Пушкин Қалыптастырушы бағалау «Бір сөйлемен түйіндеу» «Сен жарайсың! » Сенің орындаған тапсырмаларың маған ұнады! Бұрыңғыдан да өте жақсы! Осы бағытта жалғастыр! Сенің мүмкіндіктерің оданда зор! сөздер арқылы бағалау Жаңа тақырыпты ашу Жаңа тақырыпқа болжау. Мультимедиалық тақтада топтың аты көрсетілген суреттер арқылы бүгінгі тақырыпты анықтайды. Бүгінгі жаңа сабақтың тақырыбын Шоқан Уәлиханов- алғашқы қазақ ғалымы дәптерге жазып отырады. Оқу мақсатымен таныстыру. Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсаттары, бағалау критерийлері оқушыларға таныстырылады. Мәтінмен жұмыс: 1-топ. Ш. Уәлихановтың ағартушылық көзқарасының қалыптасуы. 2-топ. Шоқанның жастық шағы 3-топ. Ш. Уәлихановтың ғылыми зерттеушілері 4- топ. Ш. Уәлихановтың Қазақстан тарихындағы алатын орны 1- тапсырма (топпен) «Балық қаңқасы» әдісі Күтілетін нәтиже. Оқушы жасай алады: Жүзеге асыру қадамдары 1-қадам: мәтінді әр оқушы жеке оқу. 2-қадам: оқу үрдісінде қаңқаның басында мәтінде қарастырылатын проблема белгіленеді. 3-қадам: жоғарғы «қосымша бұтақтарында» проблеманың себебі белгіленеді, төменгі «сүйекшелерінде» оқу барысында себепті нақтылайтын дәйектер жазылады. 4-қадам: балықтың «құйрығында» қорытынды жазылады. 5-қадам: жұпта, топта жұмысты талқылау. 6-қадам: топ жұмысын аудиторияда презентациялау. Топтық жұмыс: Постер қорғау Қалыптастырушы бағалау «Бес бармақ тәсілі»
2-тапсырма (жеке) Жеке жұмыс “Кім не айта алады?” әдісі
Шоқан Фотасы Бағалау критерийі:
Дескриптор
Қалыптастырушы бағалау: «Смайликтер беру арқылы бағалау» 3-тапсырма (жұппен жұмыс) 1-топ Ш. Уәлихановтың өмірінің негізгі кезеңдері жайлы даталарды толтырады: 2-топ. «Тарихи тұлғаны танып біл» Шоқан Уәлиханов Абай Құнанбаев Ыбырай Алтынсарин ҮІ. «Ойашар» сәйкестендіру «Менің білім деңгейім» І топқа Шоқанның өмірбаяны,ата-тегі ІІ топқа Шоқанның еңбектері ІІІ топқа Шоқанның қызметі Қалыптастырушы бағалау «Мадақтау сын мадақтау» Топ басшылары қарсы топтың жұмысын бағалайды |
«Адамгершілік қасиет» стратегиясы «Сурет қиындылары)» Суреттер АКТ,Слайд «Балық қаңқасы» сурет Шоқан Фота |
|||||||
Сабақтың соңы Жеке жұмыс (5 минут) Кері байланыс Үй тапсырма |
Сабақты қорытындылау үшін тақтадан «Топтастыру» Біз Шоқан Уәлиханов туралы не білдік? Кері байланыс: Өз көңіл күйлеріңді қалай білдіресіңдер белгілеңдер!
Жақсы Орташа Жаман Үй тапсырмасы. Хабарлама дайындау (дәптерге жазу) «Шоқан Уәлихановтың өмірі» |
Рефлекцияға таратпа материалдар | |||||||
Қосымша ақпарат | |||||||||
Дифференциациялап оқыту – Оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндеттер қоюды жоспарлайсыз? | Бағалау. Оқушылардың білімін қалай тексересіз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-ны қолдану Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі) |
|||||||
Талқылау үрдісі кезінде барлық оқушылардың бірегей қатысуын қадағалаймын. Дәйекті дәлелдерге ғана негізделген қорытындыға жетудің мағынасының мәні, сыныптағы қабілеті төмен оқушы дәлелдерге негізделе отырып кем дегенде өзін ойын білдіре алады, ал қабілеті жоғары оқушы тәуелсіз, негізгі жауап береді. |
— Бір сөйлеммен түйіндеу -Мадақтау арқылы -Кері байланыс -Смайликтер арқылы |
||||||||
Рефлексия Сабақ мақсаты/оқу мақсаты қаншалықты жүзеге асты? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Дифференциациялап оқыту өз мәнінде жүзеге асты ма? Өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
Махмет Салтанат
Астана қаласын №49 орта мектеп