Соғыстан кейінгі Қазақ КСР-нің әлеуметтік-экономикалық дамуы

0
1042
Химия сабақтарында оқушылардың белсенді ойлау қабілетін дамыту

C:\Users\админ\Desktop\Загрузки uBar\Screenshot_60.jpgДемографиялық өзгерістердің себеп-салдарлық байланысын талдау арқылы дәйекті қорытынды жасау.

ҰМЖ бөлімі:9.1А Қазақстан соғыстан кейінгі жылдарда (1946-1953жж) Мектеп:
Күні: Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып:9 Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы:

Соғыстан кейінгі Қазақ КСР-нің әлеуметтік-экономикалық дамуы

Зерттеу сұрағы: Соғыстан қазақстандықтардың өмірі қалай өзгерді?

Оқу мақсаттары 9.1.1.1 — демографиялық өзгерістердің себеп-салдарлық байланысын талдау арқылы дәйекті қорытынды жасау;
Сабақ мақсаты

Барлығы:соғыстан кейінгі жылдардағы демографиялық өзгерістердің сeбеп-салдарлықбайланысын анықтайды;

Көпшілігі:деректерге сүйеніп, демографиялық өзгерістердің сeбеп-салдар байланысын талдайды.

Кейбірі:демографиялық өзгерістердің жағымды-жағымсыз фактор-

ларын өздігінше саралайды

Ойлау дағдылары ның деңгейі Жоғары деңгей дағдылары
Бағалау критериі соғыстан кейінгі жылдардағыдемографиялық өзгерістердің сeбеп-салдарлық байланысын талдайды
Тілдік мақсат

Оқушылар Ұлы Отан соғысынан кейінгі демографиялық өзгерістердің себеп-салдардық байланысын талдауда диаграмма жасайды, топтық пікірталасқа қатысады.

Негізгі сөздер мен тіркестер: шаруашылықты қалпына келтіру, соғыс-тың зардабы,тоталитаризм,Қазақстан халық шаруашылығы және мәдениетін дамыту

Диалогқа арналған сұрақтар:

Жеке басқа табыну кезіндегі саяси жағдайдағы өзгерістер…

Жазалау себептері…

Соғыстың кейінгі жылдардағы осы өзгеріс маңызды болды…

Соғыстың кейінгі жылдардағы осы өзгеріс айтарлықтай, өйткені…

Талқылауға арналған сұрақтар:

Ұлы Жеңістен кейін КСРО халқының тағдыры қандай болуы мүмкін? Фащистік оккупациядан зардап шеккен аудандар жайлы не білеміз?

Жазылымға арналған тапсырмалар:Айтылған мәселе бойынша мынандай қорытынды жасаймын…

Тарихи концепт Дәлел
Құндылықтарға баулу Патриотизм, ұлттық сана-сезім, азаматтық жауапкершілік
Пәнаралық байланыс Дүниежүзі тарихы, География
Алдыңғы оқу ХХ ғас. І жарт. КСРО-да қалыптасқан тоталитарлық жүйенің басқару ерекшеліктері, жоспарлы экономиканың күшті және әлсіз жақтары, Сталиннің жеке басына табынушылық, зиялылардың қуғын сүргінге ұшырағандығы туралы білімдеріне сүйене алады.
Жоспар
Жоспарлаған уақыт Жоспарланған әрекет Ресурстар

Басталуы

1 мин

2 мин

2 минут

3 минут

Ұйымдастыру кезеңі — оқушылармен сәлемдесу. Түгелдеу.Сабаққа даярлығын байқау

Топтастыру – 1-топ «Әлеумет», 2-топ «Саясат», 3-топ

«Экономика»

(Ұ)Бастапқы ынталандырушы материал

«Стоп-кадр» бейнекөрсетілімі

  • Ұлы Жеңістен кейін КСРО халқының тағдыры қандай болуы мүмкін?
  • Демографиялық өзгерістер неден көрінді?

(М)Сабақтың мақсатын, бағалау критериін, жұмыс формаларына шолу

Қима қағаздар

http://www.youtube.com/watch?v=_PcQH5CO7ks

слайд 2

Ортасы

12 минут

3 минут

3 минут

7 минут

2 минут

(Т)«Оқу телевидениесі» әдісі – мәтінмен жұмыс

І топ -Соғыс

ІІ топ -Қалпына келтіру

ІІІ топ — Тәуелсіздік

Бағалау «Мадақтау сэндвичі» әдісі C:\Users\Администратор\Desktop\img24.jpg C:\Users\Администратор\Desktop\img18.jpg

1 бөлік-Позитивті коментарий, не ұнады?

2 бөлік-Сындарлы сын, не нәрсені жақсарту керек?

3 бөлік-Келешекке арналған коментарий, маған ұнады, бірақ…..

Оқушылар қарсы топтың жұмысын тексереді және смайликпен бағалайды.

H:\слайд кмж\-7-638 (1).jpg

(Жт) «Ақиқат/Жалған» әдісі

Сұрақ ақиқат жалған
Карточкалық жүйе 1950жылы жойылды
1945ж 2 қыркүйекте кеңес өнеркәсібінің конверсиясы басталды
1945-1948ж 8,5 млн адам демобилизацияланды
1949ж Қазақстан Компартиясы ОК-нің бірінші хатшысы Ж.Шаяхметов сайланды.
1951-1952жылдары республикада мал басының шығыны көп болды.

Бағалау «Мен саған, сен маған»

(Ж) Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма

«Дейін-кейін» кестесінде демографиялық өзгерістердің сабақтығын анықтаңыз.

Бағалау «Өзін-өзі бағалау»

Қосымша мәтін

Ғаламтор

Таратпа материал

ҚБ парағы

Дескриптор

Аяқталуы

3 минут

1 минут

1 минут

(Ж) Кері байланыс«Бес саусақ» әдісі

Шарты: Қағаз бетіне қолыңызды қойып, саусақтарыңызды айналдыра сызыңыз. Әр саусақтың өзінің мәні бар, солар бойынша өз ойыңызды білдіріңіз:

  • H:\слайд кмж\hello_html_5b64f646.png Бас бармақ – мен үшін маңызды және қызықты болды ……
  • Сұқ саусақ – мен бүгін ………. түсіндім.
  • Ортаңғы саусақ – мен үшін ……. қиын болды.
  • Төртінші саусақ – менің бағам ……. , өйткені…
  • Шынашақ – Мен ………… білгім келеді.

Үй тапсырмасы:Шиелі өңірінің 1946-1953 жж демографиялық ахуалын зерттеу (аудандық мұражай материалдары негізінде)

Сабақты қорытындылау

Таратпа материал

Қалыптастырушы бағалау парағы

Тақырып Соғыстан кейінгі Қазақ КСР-нің әлеуметтік-экономикалық дамуы
Оқу мақсаты 9.1.1.1 — демографиялық өзгерістердің себеп-салдарлық байланысын талдау арқылы дәйекті қорытынды жасау;
Ойлау деңгейі Жоғары деңгей дағдылары
Бағалау критериі соғыстан кейінгі жылдардағы демографиялық өзгерістердің сeбеп-салдарлық байланысын талдайды

Тапсырма

«Дейін-кейін» кестесінде демографиялық өзгерістердің сабақтығын анықтаңыз.

Жылдар Демографиялық өзгерістердің
себебі салдары
1941-45 жж
1946-53 жж
1991-2019 жж
Қорытынды түйін (сабақтастық мәні)
Бағалау критериі Дескриптор
Соғыстан кейінгі жылдар-дағы демографиялық өзгерістердің сeбеп-салдарлық байланысын талдайды

— 1941-45 жж демографиялық өзгерістің себеп-салдарын айтады;

— 1946-53 жж демографиялық өзгерістің себеп-салдарын жазады;

— 1991-2018 жж 1941-45 жж демографиялық өзгерістің себеп-салдарын көрсетеді;

— демографиялық өзгерістердің сабақтастығы туралы қорытынды түйін жазады.

Қосымша ақпарат

Саралау- сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?

Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау-сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

Пәнаралық байланыс

Құндылықтарға баулу

Оқушыларға сараланып берілген мақсаттар бойынша тапсырмаларды түрлі әдістермен оңтайлы берілді. Сабақта «Стопкадр» әдісі арқылы бейнекөрсетілім жасалады. Оқушылар сабақ тақырыбын ашып, ойларын ортаға салады. «Оқу телевиденнесі» әдісі оқушылар жұмысты топпен орындап,қосымша мәтінді оқиды, не түсінгенін флайерге түсіреді. ««Ақиқат/Жалған » әдісі арқылы оқушылар сұрақтарға жауап береді, өзара талқылайды. Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдерді игереді, тірек сөздерін қолданады. «Дейін-кейін» кестесінде демографиялық өзгерістердің себебін салдарын анықтайды. Демографиялық өзгерістердің сабақтастығы туралы қорытынды түйін жазады.
  1. Мадақтау сэндвичі» әдісі
  2. «Өзін-өзі бағалау»

3. «Бес саусақ» әдісі

-денсаулық сақтау технологиясы;

қауіпсіз техникасын сақтау;

интерактивті тақтаны қажет емес уақытта сөндіріп қою.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаты/ оқыту мақсаттары жүзеге асырылады ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді?

Оқыту ортасы қандай болды?

Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма?

Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба?

Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

Жалпы бағамдау

Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқу мен оқытуға қатысты)

1:

2:

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқытуды да оқуға қатысты)

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекеленген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

Абдуллаева Айгул Насыровна
Қызылорда облысы, Шиелі ауданы
№48 Ә.Қоңыратбаев атындағы мектеп-лицейінің тарих пәнінің мұғалімі

ПІКІР ҚАЛДЫРУ