Сабақтың тақырыбы: Табиғатқа саяхат. Ж дыбысы мен әрпі
Оқу мақсаты |
Әріпті тану, ажырату, көлбеу жазу, дыбыстық талдау жасау. Оқудың түрлерін қолдану.(буындап оқу, түсініп оқу) |
||
Сабақтың мақсаттары |
Барлығы: Қарамен жазылған сөздерді буындап немесе тұтастай оқиды.Көбі: Берілген сөздерге дыбыстық талдау жасайды. Буынға дұрыс бөледі. Кейбірі: Адасқан буындардан сөз құрап, жолжелкен сөзінен бірнеше сөздер ойлап табады. |
||
Бағалау критерийлері |
Қарамен жазылған сөздерді буындап немесе тұтастай оқи алады. Әріп элементтерін каллиаграфиялық талапқа сай жазады. Дауысты және дауыссыз дыбыстарды ажырата алады. Буындардан бірнеше сөздер құрайды. |
||
Құндылықтарды дарыту | Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. | ||
Пәнаралық байланыс | Өнер, ана тілі сабағы | ||
АКТ қолдану дағдылары | Аудиожазба,АКТ пайдалану, таныстырылым. | ||
Тілдік құзыреттілік | Табиғатқа саяхат- путешествие по природе- journey through nature | ||
Сабақ барысы |
|||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар | |
Сабақтың басы Сабақтың ортасы: Сергіту сәті 2 минут |
Раппорт орнату 30сек Қайырлы күн досым, Қайырлы күн болсын. Бүгінгі күн біз үшін, Сәттілікке толы болсын. Сәттілік. – Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп бір-бірімізге сәттілік тілейік. Тақырыпты жариялау. Оқушыларға жаңа тақырыпты ашу үшін жұмбақ жасырылады. Тышқанға өзі ұқсайды. Күндіз тіпті ұшпайды. Жауабы: Жарғанат -Жарғанат сөзі қандай дыбыстан басталып тұр? -Ж дыбысы. «Не білемін?» -Оқушылар ж дыбысы туралы не білетінін айтады. «Не білгім келеді?» -Оқушылар ж дыбысы туралы не білгісі келетіні туралы айтады. Мысалы: -Ж дыбысынан келетін бірнеше сөздерді білемін боламыз. — Ж әріпінің қалай жазылуын білетін боламыз. -Буындардан сөз құрап үйренеміз. Осы кезде тақтаға оқу мақсаттары ілінеді. Оқу мақсаттары толықтырылып айтылады. Жарғанат сөзі буынға бөліп, дыбыстық талдау тақтаға жасалады. Айнаға қарап Ж әріпінің қалай айтылатынын білеміз. Ж әріпінің айтылу ережесі айтылады. —Оқушылар біздің ортақ тақырып қандай тақырып?— Табиғатқа саяхат. -Қай жаққа саяхаттап баруға болады? -Паркке,музейге т.б -Ендеше орманға саяхатқа аттануға дайындыңдар ма? -Саяхатқа немен аттанамыз? -Автобуспен. Алдымыздан ең бірінші ЖОЛБАРЫС шықты. Жолбарыс сөзі буынға бөлініп, дыбыстық талдау жасалады. Тақтаға жолбарыстың суреті ілінеді. 1.Жолбарыстың тапсырмасы: (кітаппен жұмыс) Қарамен жазылған сөздерді тізбектеп оқыңдар. Оқушылар қарамен жазылған сөздерді тізбектеп оқып шығады. Дескриптор: Қарамен жазылған сөздерді оқиды. Қарамен жазылған сөздердің мағынасын түсінеді. Екінші жылан шығады. Жылан сөзі буынға бөлініп, дыбыстық талдау жасалады. Тақтаға жыланның суреті ілінеді. 2. Жыланның тапсырмасы:(дәптермен жұмыс)Жылан сөзі буынға бөлініп, дыбыстық талдау жасалады. Ж әріпін дәптеріңе әдемі етіп жазып ал. Ауада жазу.Тақтаға жазу. Хормен: Дәптерімізді ашайық, Қолға қалам алайық. Салақтан қашықтайық. Әдемі етіп жазайық. Дескриптор: Ж әріпінің бас әріпін талапқа сай жазады. ж әріпінің кіші әріпін талапқа сай жазады. Үшінші жапалақ шығады. Жапалақ сөзі буынға бөлініп, дыбыстық талдау жасалады. Тақтаға жапалақтың суреті ілінеді. 3. Жапалақтың тапсырмасы:-Ал енді балақай сергіту тапсырмасын орындап жіберсек қалай қарайсыңдар? -Сергіту сәтін орындайды. Қара жорға биі. |
Советбек Арайлым Асқарқызы | |
Аяқталуы Қызықты тапсырма 8 минут |
Топтық тапсырмалар 1-топ тапсырмасы: Түсіп қалған әріптерді жазыңдар. Дескриптор: Түсіп қалған әріптерді жазады. Түсіп қалған әріптерді пайдаланып сөз жазады. Тапсырманы түсіндіріп, оқып береді. 2-топ тапсырмасы: Ж әріпі кездесетін бірнеше сөздер жаз. Дескриптор: Ж әріпі кездесетін бірнеше сөздер жазады. Ж әріпі кездесетін сөздерді қатесіз жазады. Тапсырманы түсіндіріп, оқып береді. 3-топ тапсырмасы:Адасқан буындардан сөз құра. Дескриптор: Адасқан буындардан сөз құрайды. Сөздерді қатесіз жазады. Тапсырманы түсіндіріп, оқып береді. 4-топ тапсырмасы: Жолжолкен сөзінен бірнеше сөздер ойлап тауып жаз. Дескриптор: «Жолжелкен» сөзінен бірнеше сөз құрайды. Сөздерді қатесіз жазады. Тапсырманы түсіндіріп, оқып береді. |
Таныстырылым, топтық жұмыс; А3 форматтағы қағаз |
|
Сабақтың соңы 2 минут Кері байланыс |
РефлексияТақтаға жануарлардың астына жасыл,сары,қызыл жапырақтар ілінеді. Егер сабақты жақсы түсінсе, жасыл жапырақ; Орташа түсінсе сары жапырақ; Мүлдем түсінбесе қызыл жапырақты іледі. -Оқушылар сендерге сабақтың қай тұсы ұнады? -Қай тапсырма қызықтырақ болды? -Сабақ мақсаттарына жете алдық па? -Қандай тапсырмада қай мақсатқа жеттік? |
Жапырақтың суреті | |
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? |
Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|
Қолдау көрсету. Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. |
Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы) |
Өнер, ана тілі сабағы Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
Советбек Арайлым Асқарқызы
Басқа материалдар