Сабақтың тақырыбы |
Зат есімнің жіктелуі | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Мақсаты | Жіктік жалғау туралы түсінік беру, жіктік жалғауының үш жағы барын айту, әрқайсысының өздеріне тән арнайы қосымшалары барын таныту. Ауызша , жазбаша тілдерін дамыту.Ұқыптылыққа , сауаттылыққа тәрбиелеу. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күтілетін нәтижелер |
1.Тапсырмалар орындау арқылы жіктелген зат есімдерді табады. 2. Оқушылардың ой — өрісі атады. Өзара пікір алмасады. 3. Оқушыларға өз ойларын қорғай білуге үйрету. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Керекті жабдықтар |
Ж.Қ.Балтабаева «Қазақ тілі» оқулығы, суреттер, кестелер, қарындаш, түрлі – түсті қағаздар т.б. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ кезеңдері | Мұғалім әрекеті | Оқушы әрекеті | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Кіріспе |
Психологиялық дайындық. «Ұшақ кімге бағыт алды?ойыны Оқушылар үй тапсырмасын ұшақты ұшыра отырып бір-біріне бағыттап ұшақты қолына қондырған оқушы үй тапсырмасын оқиды. -Ұшақты басқаратын кім? -Ұшқыш -Бұл кім? -Мамандық иесі Оқушыларға бейнежазба көрсету -Не туралы айтылған? Топқа бөлу 1 топ: Тау шаңғышылары 2топ:Мәнерлеп сырғанаушылар 3топ:Биотлоншылар 4 топ:Шайбалы хоккейшілер Ар топ басшылары берілген дайын мәліметтерді оқиды. Мұғалім: Алматыда өтетін 2017 жылғы Дүниежүзілік қысқы универсиаданың тұмары ретінде сұңқар таңдалды. Тұмарды ұсынушылардың пікірінше, сұңқар жылдамдықты, жеңілдікті, күш-қуат пен жеңіске деген құлшынысты бейнелейді. Логотип айқын көрінетін динамикалық пішіні бар сұңқар қанаты түрінде жасалған. Осы символға орай, Алматыдағы Универсиаданың ұранына «Қанатыңды кең серпі!» тіркесі таңдалды. |
Балалар көңілдене түсіп, психологиялық ахуалы көтеріледі. Әр оқушы қол шапалақтап, формативті түрде бағалайды. Парталарда суреттер тұрады, сол суреттерге сай оқушылар өз орындарын табады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тұсаукесер |
І тапсырма: «Тұжырымдамалық кесте» әдісі 1 топ
2 топ
3 топ
4 топ
|
Балалар бір сәт сергіп қалады Бағалау Топ басшысы Медальдармен мұғалім марапаттап отырады |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Негізгі бөлім |
ІІ тапсырма: «Ойлан тап» Жұмбақтарды жасырамын,шешуін табады.Жұмбақ шешуі болған сөздерді жекеше және көпше түрде жіктеп жазу 1 топ: Шың басына өрмелеп, Ұмтылар күнге дөңгелек (Асқарпаз) 2 топ: Құрып қойып өрмегін Ұршықтарын ойнатып, Сәнді мата өрнегін Жасайтын кім жайнатып?(Тоқымашы) 3топ: Өңкей сығай екі топта,таласып жүр бір допқа (Футболшы) 4 топ: Адамның жүзін Басы мен көзін Айнытпай келбетін Салатын кім суретін?(бейнегер,Суретші) ІІІ тапсырма: «Шашылған буындардан жіктік жалғаулы зат есім құра, сөзден сөйлем құра» 1 топ:О-ҚУ-ШЫ-МЫН Мен озат оқушымын. 2 топ:ЖИ-ЕН-СІҢ Сен нағашыма жиенсің. 3 топ:БИ-ШІ-СІЗ-ДЕР Сіздер атақты бишісіздер. 4 топ:ДОС-ПЫЗ Біз сыныпта оқушылармен тату доспыз Тест(уақыт қалса) |
Мұғалім сөздерге түсінік береді | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қорытынды |
Ой толғаныс. « Бір айналым сөйлесу стратегиясы» -Балалар , бүгін не үйрендік ? -Қай тәсіл ұнады? -Қорытынды сөзге не айтасың?Топ басшысының бағалауын сұрау Бағалау. Оқушыларға өздерін өздері бағалау ұсынылды. Қаншалықты шынайы бағалайтындарын сырттай бақылаймын Үй тапсырмасы
4– жаттығу 23 бет Ережені еске түсіріп, жаттап келу. |
Сынып оқушыларын алған медальдарын санап ұпай санын шығарып жеңіске жеткен топты бағалау |