Жаңа формат бойынша Қазақстан тарихы пәнінен емтиханға дайындалудың тиімді жолдары

0
1746
Әлеуметтік желінің пайдасы мен зияны
Пән
Қазақстан тарихы
Сабақ тақырыбы Жаңа формат бойынша Қазақстан тарихы пәнінен емтиханға дайындалудың тиімді жолдары
Мақсаты

Оқушылардың Қазақстан тарихы пәнінен

5-11 сынып аралығындағы тақырыптар бойынша жаңа форматтағы емтихан дайындығына арналған, тиімді жұмыстар жүргізу.

Ақпарат алмасу, құзырлылықты, шығармашылықты қалыптастыру

Күтілетін нәтиже

-Оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдер арқылы білімдері шыңдалды

-Оқулық мәтінімен өздігімен жұмыс істеу және салыстырмалы талдау жасай біледі

-Тарихи деректерді карта, тірек сызба, кестелер арқылы меңгереді.

— Оқушыларға сындарлы оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін қолдана отырып, тарих пәнінен деген қызығушылығын артады, алған білімдерін өмірде пайдалана алады.

— Сабақта оқушы өзі тұлға ретінде қалыптасады.

Оқыту әдісі
Диалаогтік оқыту, зерттеушілік әдісі
Ресурстар

1.Қазақстан тарихы. Жалпы білім беретін орта мектеперінің 5-11 сыныптарына арналған оқулықтар мен хрестоматиялар. /М.Қозыбаев,К.Нұрпейіс,Қ.Жүкешев. Ж. Қасымбаев -Алматы: Мектеп,2013.

Карта, кескіндер, портреттер, хронологиялық кестелер пайдалану арқылы тапсырмалар т.б.

Мұғалімнің іс- әрекетінің тәсілі Қажетті бастапқы ақпарат береді, алдын-ала әзірленген тапсырмалардың орындалуын ұйымдастырады, көмек көрсетеді.
Оқушының іс –әрекетінің нәтижесі -Сыни тұрғыдан ойлау,ой қорыту, жеке және топтық тапсырмаларды орындауда ынтымақтастыықта жұмыс жасау дағдылары қалыптасады, алған білімдерін өмірде пайдалана алады.
Сабақтың басы.

Білу

Қызығушылықтарын арттыру

Ұйымдастыру кезеңі
Шаттық шеңбері

Өткен тақырыпқа қатысты

«Кім шапшаң» ойыны бойынша бойынша үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру.

1.Қазақ зиялылары партия құру әрекетін қай кезде қолға алды? 2.Қай сьеде қазақ саяси партиясын құру туралы мәселе қаралды?

3. «Алаш» партиясның бағдарламасы неше бөлімнен тұрады?

4. «Алаш» партиясның бағдарламасы қай баспада жарық көрді?

5. Алаш саяси партия ретінде толыққанды қашан ұйымдастырылды?

Түсіну

Жигсо стратегиясы

Оқушылар мәтінді оқып шығып топпен талқылайды, тапсырмаларды бірге орындау.

1-топ Алашорда үкіметі

2- топ Ұлы дала перзенттері

3- топ Тәуелсіздік тұғыры

Сабақтың ортасы. Қолдану
Әр топ таңдап алған тақырыптар бойынша «Ойымды түсін» стратегиясын қолдану Тақырыптар бойынша отілген материалдар толық меңгеру мақсатында қз пікірлерін суреттер арқылы қорғайды. Тапсырмалар туралы ойларын ортаға салады.

Талдау

Білімді толықтырады, ораға салады.

«Сандар сөйлейді» ойыны арқылы хронологиялық кесте тапсырмалары орындау. Суреттерді әңгімелеу 1.16-желтоқсан 1986ж,

      1. дар
      2. дар

6.1723- 1727 жылдар тағы сол сияқты сандар тізбегімен жалғасады.

Сабақтың соңы

Жинақтау. Ой толғау

Емтихан билеттерін қайталау тапсырма ларына талдау жасау

1.Кластер жасалады.

2. Тест тапсырмаларының түрлері

3. Билет тапсырмалары талданады.

Бағалау
Бағалау парағы
Рефлексия Кері байланыс

Eгер саған сабақ ұнаса және тапсырманың барлығын сәтті сәтті орындаған болсаң, желкенді жасыл түске боя;

Егер де сабақта белгілі бір қиындықты кездестірген болсаңң желкенді сары түске боя;

Eгер саған сабақ барысында тапсырмаларды орындау қиын болып, мұғалімнің көмегі қажет болса, желкенді қызыл түске боя.

Үйге тапсырма

Емтихан билеттерін талдау.

Қосымша мәліметтермен жұмыс

Казербаева Г.Қ.

Басқа материалдар

ПІКІР ҚАЛДЫРУ