Абылай ханның ішкі және сыртқы саясаты

0
4670
Гомотетия және оның қасиеттері
Сабақтың тақырыбы: Абылай ханның ішкі және сыртқы саясаты
Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары 7.3.2.3 — Абылай ханның ішкі және сыртқы саясатын бағалау
Тарихи концепті Маңыздылық, интерпретация
Сабақтың мақсаты

Оқушылардың барлығы орындай алады: Қазақ хандығының ішкі саяси жағдайын талдау

Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Абылай ханның ішкі және сыртқы саясатын жіктеу

Оқушылардың кейбіреуі орындай алады: Қазақ хандығының ішкі және сыртқы саяси жағдайын ерекшеліктерін талдау

Бағалау критерийі Абылай ханның ішкі және сыртқы саясатын талдайды
Ойлау дағдыларының деңгейі Білу, түсіну, қолдану, талдау
Тілдік мақсаттар

Төлеңгіттер, билер соты, реформа

Дербес Қазақ мемлекетін сақтап қалудағы Абылай ханның рөлі қандай?

Қазақ хандарының ішіндегі Абылайдың ерекшелігі қандай?

Құндылықтарға баулу

«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясының құндылқтары

6.Тарихтың, мәдениет пен тілдің бір тұтастығы

Пәнаралық байланыс Әдебиеттік оқу, 4 сынып, Алматы кітап баспасы. 1 бөлім, «Жарық жұлдыздар» бөлімі, А.Ескенов «Абылай» өлеңі мен өмірбаяны, география
АКТ дағдылары Зерттеу, талдау, қолдану
Алдыңғы білім

Қазақ хандығының Ресей империясына қосылуының басталауы.

Әбілқайыр ханның Анна Иоанновна патшайымға жазған хатының себептері мен салдарлары қандай болды?

Әбілқайырдың Ресейге қосылудағы мақсаты қандай болды?

Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған жаттығу Ресурстар

Сабақтың басы

3 мин.

Үй жұмысы

Сұрақтар банкісі тәсілі

10 мин.

 

Ой қозғау

3 мин.

Ұйымдастыру кезеңі:

Амандасу, түгендеу, жағымды ахуал қалыптастыру

Көңіл күйлерін сұрау

Ханталапай тәсілі арқылы топқа бөлу, қоржынға салынған сикерлер арқылы

1 топ-Хан тобы

2топ-Сұлтандар тобы

3 топ-Билер тобы

4 топ-Батырлар тобы

Үй жұмысын Сұрақтар банкісі арқылы әр оқушы 1-2 сұрақты стикерге жазып, банкіге топпен салып ол банкіні келесі топқа жібереді

Құпия тәсілі арқылы-Абылайды сипаттап, оқушыларға айтқан соң, тапқан соң Абылайдың суреті ілінеді. Олай болса

«Дейін және кейін» стратегиясының бірінші бағанын Абылай туралы не білетінін толтырады.

Дескриптор

-Абылай туралы бұрын білгенін жазады

-Абылай кезіндегі бидің рөлін анықтайды

-Абылай кезіндегі рубасылардың рөлін анықтайды

Стикер, билет

Банкілер, стикер

А4 қағаз, стикер

Сабақтың ортасы

10 мин.

 

Топтық жұмыс

Оқушылар мәтінді оқып, Абылайдың сыртқы және ішкі саясатын талдайды, Абылай дәуіріндегі ақын-жырауларды, күйші композиторлар туралы мәлімет береді

Креативті матрица тәсілі бойынша

1 топ-Абылай ханның ішкі саясаты

 

2 топ-Абылай ханның сыртқы саясаты

3 топ –Ақпаратты органайзер тәсілі бойынша ақын-жыраулар туралы және олардың жырларындағы Абылай бейнесі сипаттайды

Жұптық жұмыс

Дескриптор

-Абылайдың сыртқы саясатын талдайды

— Абылайдың ішкі саясатын талдайды

-ақын-жыраулардың еңбегіндегі Абылайды ң бейнесін сипаттайды

Қазақ хандығының Абылай хан кезіндегі қоғамдық құрылысын сипаттайды

Дескриптор

-Қоғамдық құрылысқа сипаттама береді

Абылай кезіндегі ханның рөлін анықтайды

Абылай кезіндегі бидің рөлін анықтайды

Абылай кезіндегі рубасылардың рөлін анықтайды

Жеке жұмыс

Факт немесе пікір стратегиясы арқылы белгілі бір фактіні талдайды, өз пікірімен бөліседі

Дескриптор

— тақырыптың негізгі фактісін талдайды

-фактілерді дәлелдейді

-Aбылай кезіндегі бидің рөлін анықтайды

-Aбылай кезіндегі рубасылардың рөлін анықтайды

Флипчарт, маркер, стикер, оқулық

Дәптер, сызғыш, қарындаш, оқулық

Кесте үлестірме

Кесте,

үлестірме

Сабақтың соңы

Рефлексия

5 мин.

Оқушы сабақ соңында білгенін екінші бағанға жазады

Үйге тапсырма : Абылайдың ішкі және сыртқы саясатын венн диаграммасы арқылы салыстыру, тақырыпты оқу, мазмұндау

Кесте үлестірме, дәптер
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

1.Кейбірі: Бұқар жыраудың

« Абылай сен он бір жасыңда» өлеңіне талдау жасайды

2.Көпшілігі:

ПОПС формуласы арқылы оқушылар жеке дәптерлеріне өтілген тақырып бойынша ойын жинақтайды. Кестені толтыру

3.Барлығы :

«Қисынсыз мәтін»

Дипломат, Абылай, болған, саясаткер, Бұқар жырау,көреген

Бағалау, бақылау, қадағалау, түзету, қолдау, өзара бағалау, өзін-өзі бағалау

(керібайланысты қандай жолмен жүзеге асырдыңыз жазбаша немесе ауызша ма соны көрсету керек)

АКТ дұрыс пайдалану, сергіту сәтін жасау «Абылай, Бұқар» екі қатарға тұрғызып, қол қысу арқылы

Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалымен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтуы мүмкін (Гарднер бойынша көптік зият теориясы).

Уақытты тиімді пайдалана отырып, саралауды сабақтың кезкелген кезеңінде қолдануға болады.

Бұл бөлімде оқушылардың сабақ кезінде нені үйренгендерін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдерді жазыңыз.

  1. «Дейін-кейін» стратегиясы арқылы ой қозғау жасайды
  2. Сұрақтар банкісі арқылы үй жұмысы сұрақ жауаппен сұралады
  3. Креативті матрица арқылы топтық жұмыс жасайды
  4. Гаухарлар иерархиясы арқылы қоғамдық құрылысты сипаттайды
  5. ПОПС формуласы арқылы жеке жұмыс жасады
  6. Жетістіктер дөңгелегі арқылы өзін-өзі бағалайды
  7. «Дейін-кейін» стратегиясы арқылы өзін-өзі рефлексия жасайды
  8. ПОПС формуласы арқылы түйінді идеялармен, трек сөздерге түсініктеме берді
  9. Адасқан сөздерден сөйлем құрастырады
Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болдыма?

Барлық оқушылароқу мақсатына қол жеткіздіме?Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз?Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?

Сабaқ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды.

Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді.

Сабaқ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдалануды әліде жетілдіру керек.

Жалпы бағалау

Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1: Оқушылардың тапсырмаларды қызығушықпен орындауы

2:Эмоция берілуі ( оқушылардың намысы, өз жеріне деген сүйіспеншілігінің жоғары болғандығы)

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1: Оқушыларда жылдамдық болса

2:Бұл тақырыпқа тағыда сағат берілсе себебі 1 сағат берілген.

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары

Дарынды оқушылардың өз деңгейінде тапсырмаларды орындауы

Үлгерімі төмен оқушылардың әлі де болса сабаққа белсенділікпен қатыспауы

Уақттың жетіспеуі


ПІКІР ҚАЛДЫРУ