Ағылшын тілі пәнінен қабілетті оқушылармен жүргізілетін жұмыс жоспары

0
1189

Пән мұғалімі: С.А.Зайдолла

Қабілетті оқушыларға арналған жылдық жұмыс жоспары 2017-2018 оқу жылы

Жұмыстың түрі мерзімі Жұмыс қорытындысы
1 Әрбір сыныптағы  қабілетті оқушыларды анықтау қыркүйек    
2 Қабілетті оқушыларға арналған жылдық жұмыс жоспарын құру

 

04.09

 

Жоспар

 
3

Сынып жетекшілер және педагог – психологімен кеңесе отырып қабілетті

( ерекше) оқушылар тізімін алу.

 

08.09

Тізімін құру  
4 Оқушылардың ойын жүйелі жеткізуге үйрету үнемі    
5 Қабілетті балалармен жүйелі түрде қосымша сабақтар өткізу Жеке жоспар бойынша Жоспар  
6 Оқушылардың шығармашылық жұмыстарын жүйелеу (рефераттар, деңгейлік тапсырмалар,  шығармашылық  жұмыстар т.б.) Жоспарға байланысты Оқушылардың шығармашылық жұмыстары  
7 Өз бетінше ізденіп оқуды ұйымдастыру, дамыту. Жоспарға байланысты Сабақ жоспарлары  
8 АКТ технологиялар элементтерін пайдалану Қажеттілігіне қарай Презентациялары  
9 Әртүрлі  тапсырмалар арқылы танымдық қабілеттерін нығайту Қажеттілігіне қарай Тест тапсырмалары  
10

Қабілетті балаларды мектепішілік, аудандық, облыстық пән

олимпиадаларға, ғылыми жобаларға қатыстыру

 

жыл бойы Өз уақытында  
11 Шығармашылық ұжымдық іс-шарада басты пәндерге қатыстыру үнемі    
12 Түрлі  байқаулар, фестивальдар, сайыстарға қатысуға ықпал жасау кезінде Өз уақытында  
14

Оқушы нәтижесін баспасөз беттеріне жарыққа шығару

 

жыл бойы  

 

«Тегінде адам баласы адам баласынан ақыл, білім, ар, мінез деген қасиеттерімен озады» деген Абай. Ұлы ақын сөзі еш уақытта өз мәнін жойған емес. Озық ойлы білімдар адамдар заманның дамуына өз үлесін қосады. Ойлау, іздену-табиғаттың адамзатқа берген тамаша сыйы. Бұл қабілет барлық адам бойынан табылары да сөзсіз. Қабілет іс-әрекеттің белгілі бір түрін ойдағыдай нәтижелі етіп орындауда көрінетін адамның жеке қасиеті.

Қабілетті, жас талапты жастар – бүгінгі егеменді еліміздің жарқын болашағы. Елбасымыз Н.Ә.Назарбаев: «Бізге керегі – шын дарындар. Нарық қол-аяғымызды қалай қыспасын мемлекет өзінің талантты ұлдары мен қыздарын,  тарланбоз жүйріктерін қолдауға, қорғауға міндетті»,- деп еліміздің болашағы жастарға үлкен мән берген.

Мақсаты:

Жан жақты білімді, іскер өздік ойлау жүйесі дамыған, адамгершілігі жоғары, дені сау, барынша қабілетті жанды қалыптастыру. Бала дарынының ашылуын өз қабілетіне сәйкестендіре дамыту, жетілдіру. Дарынды балалармен жүйелі жұмыс ұйымдастыру. 

Міндеттері:

  • Оқушылардың ақыл-ой қабілеттерін жетілдіру.
  • Шәкірттердің шығармашылық жеке дарындылығын дамыту.
  • Дарынды оқушының шығармашылық бағытының ашылуына, дамуына, қоршаған ортаға өзін-өзі жарнамалауына көмек көрсету.

Қабілеттіліктің түрлері

  • Интеллектуалды
  • Академиялы
  • Шығармашылық
  • Көсемдік /лидер/
  • Көркем орындаушылық

Қабілетті балалармен жүргізілетін жұмыс түрлері

  • Оқушының тарау бойынша өз бетімен тест құра білдіруі
  • Тақырып бойынша модель құруға үйрету
  • Алынған білімдерді әр сабақ сайын дамыту.
  • Өз ойларын баяндағанда ғылыми терминологияны пайдалану
  • Пәнді игеруде негізгі проблеманы бөліп алуы және өз алдына шеше алуы
  • Өзіне – өзі талап қоя білуі
  • Тапсырылған жұмысты сапалы орындалуы.

Ағылшын тілі  пәні бойынша қабілетті оқушылардың тізімі

Оқушының аты — жөні Сыныбы Ерекшелігі

 

Бағыттары бойынша жұмыс жоспары.

2017-2018 оқу жылы 1-8 сынып оқушыларымен жеке жұмыс  ЖОСПАРЫ

Ай Апта Бағыт
Қыркүйек 1-2 Қабілетті оқушыларды байқап, тізімін жасау
3-4 Қабілетті оқушылармен жүргізілетін жұмыстың мақсат-міндеттерін, бағыттарын анықтау
Қазан 1-2 Оқушылардың ағылшын тілі пәніне деген қызығушылығын анықтау
3-4 Олимпиадаға қойылатын талаптар-міндеттермен, мақсатымен таныстыру
Қараша 1-2 Ағылшын тілінен ережелерді еске түсіру, тапсырмалар орындау
3-4 Мектепшілік олимпиадаларға қатысу
Желтоқсан 1-2 Аудандық олимпиадаларға қатысу. Халықаралық «Бритиш Бульдог» сайысына қатысу.
3-4 Қайталау, қатемен жұмыс, іздену.
Қаңтар  
1-2
Аудирование арқылы ауызша тапсырмалар.
Кітапхана, интернет, қосымша ақпарат көздерімен жұмыс
3-4 Ағылшын тілінен ізденіс жұмыстары
Жазбаша тапсырмалар орындау, қатемен жұмыс жасау
Ақпан 1-2 Грамматикалық тапсырмаларды ауызша және жазбаша орындай білу
3-4 Қосыша әдеби және географиялық кітаптармен жұмыс жасау
Сауатты оқи білу
Наурыз 1-2 Тесттер
3-4 Материалдармен грамматикалық, лексикалық, фонетикалық, синтаксистік талдаулар жасау
Сәуір 1-2 Білімін жетілдіру, бекіту, қайталау жұмыстары
3-4 Тесттер
Мамыр 1-2 Тест нәтижелерін көрсету, қайталау, қатемен жұмыс
3-4 Тесттер

 

 

 

Жоспар бойынша тапсырмалар түрлері.

Айы Апта Тапсырмалардың түрлері
Қазан  1-2 Жеке, жұптық, топтық жұмыс жасау.
Ағылшынша сөйлемдер құрау.
3-4 Рөлдік ойындар

Аудару, мазмұнын айту

Қараша  1-2 Диалог жасау. Ауызша өз ойын жеткізу
3-4 Сұрақтарға жауап беру

Сөзжұмбақ құрастыру

Желтоқсан 1-2 Сөйлемдердің шақтарын өзгерту
Бос орындарға сәйкес етістікті қою
3-4 Әңгіме жазу
Сөз таптарына талдау
Қаңтар  1-2 Сурет арқылы әнгіме жазу
Әнгіменін мазмұнын сурет арқылы жеткізу
3-4 Автор сөзін өз сөзімен әңгімелеу
Ақпан  1-2 Сөздікпен жұмыс
Морфологиялық талдау жасау
3-4 Сөйлемдердің шақтарын анықтау
Фонетикалық талдау жасау
Наурыз  1-2 Жаңа сөздерді жаттау
Жаңа сөздерді қолдана отырып сөйлем құрастыру
3-4 Мазмұнын айту
Кестені толтыру
Сәуір  1-2 Мақал-мәтелдер жаттау
3-4 Ағылшын жазушыларының өмір баянын зерттеу
Мамыр  1-2

Тест жұмыстарын жазу

Қайталау

3-4 Жұмбақтар жаттау
Қорытынды әңгіме жазу

 

ПІКІР ҚАЛДЫРУ