Асқар Тоқмағамбетов. Сыбырлақ.

0
34
Зергерлік - мол мұра
Мектеп: №8 орта мектеп
Сабақ тақырыбы: Асқар Тоқмағамбетов. Сыбырлақ.
Күні: 16.11 2018 Мұғалімнің есімі : М.Қ.Айгужина
Сынып:2Б Қатысқандар саны:26 Қатыспағандар саны:
Сабаққа негізделген оқу мақсаты

2.1.4.1 — сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, вербалды емес тілдік құралдарды қолдану

2.2.3.1 — мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау

2.3.4.1 — мұғалімнің көмегімен орфографиялық, пунктуациялық, стилистикалық қателерді табу және түзету

Сабақ мақсаттары:

Барлық оқушылар: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтайды Сыбырлақ бала қандай екенін ұғынады. Қалыптастырушы бағалаумен жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.Өлең бойынша толық талдау жасайды

Оқушылардың басым бөлігі:

Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бой бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Бағалау критерийлері:

(жетістік критерийлері, табыс критерийлері, күтілетін нәтиже)

Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
Тілдік мақсаттар

Тілдік дағдылар: тыңдалым, оқылым, айтылым, жазылым.

Терминология: мәтіннің басы, негізгі ой, түйінін

анықтау. Буын,шумақ,тармақ,автор,тақырыбы

Сыбырлақ ,жыбырлақ ұқпайды, қымыңдап

Сөз тіркестері: сыбырлақ бала, бостан бос жыбырлау, басқаға

кедергі жасау,

Құндылықтарды дарыту

Мінез құлықтың этикалық,эстетикалық этикалық нормаларын қалыптастыру,

қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік;

құрмет; ынтымақтастық; еңбек пен шығармашылық; ашықтық; сияқты құндылықтарды қалыптастыру

Пәнаралық байланыстар

«Адам», «Өмір мәні мен мақсаты», «Өмір құндылықтары»,

«Сана», «Білім», «Қарым-қатынас», секілді

ортақ мақсаттар қарастырылады.

АКТ қолдану дағдылары видеокөрсетілімдер,үлестірсмелі парақшалар фишбон Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
Алдыңғы оқу/ Бастапқы білім
Жоспар
Жоспарланған уақыт Жоспарланған жаттығулар Ресурстар
Басталуы 10мин

Ұйымдастыру кезеңі 2 минут

Топтарға бөлу. «Телефон» әдісі

4 балаға төрт түрлі сөз айтылады Мектеп Оқушы Класс Білім ол балалар бір-біріне сыбырлау арқылы жалғастырады.Тақтаға ілінген сөздер арқылы топтарға бөлінеді.

Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут

Түрғыласпыз Құрбыласпыз Тату тәтті бір класпыз

«Өзі туралы кластер» тренинг

Оқушылар танысу үшін өздері туралы кластерлер құрастыруы керек. Олар парақтың ортасындағы шеңберге өз есімдерін жазып, одан таралатын шеңберлерге өздерінің өмірінде маңызы бар бес негізгі рөлін жазады. Мысалы: Жанұяның еркесі, адал дос т.б

Үй тапсырмасы қандай ?

-Ақылшым Мұғалім топпен жатқа айту

Фишбон дискрептор арқылы әр бала өз өзін бағалау

Сигналды карточкалар Үй тапсырмасын бекіту

20 мин

Білу және түсіну Біз қандай тараумен танысып жатырмыз?

Біздің мектеп Слайд шоу

Қызықты деректер

Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.

Өлеңді мұғалім оқиды

Тізбектей,топпен оқиды

Автор туралы мәлімет беріледі

Асқар Тоқмағамбетов (19 қыркүйек 1905 жыл, Қызылорда облысы, Тереңөзек ауданы (қазіргі Сырдария ауданы), бұрынғы 18-партия съезді атындағы кеңшар – 21 тамыз 1983, Қызылорда қ.) — қазақтың ақыны, жазушысы.

Қолдану

«Жариялау» әдісі

Жақсы жаман қасиеттер

Өлең мазмұнын талдау Әр оқушы жеке парақшалар арқылы

Өлeңнің тақырыбы:

Өлеңнің авторы :

Өлeңнің шумағы:

Өлеңнің тармағы:

Өлеңнің бунағы:

Дискрептор бойынша тақта арқылы тексеру

Қалыптастырушы бағалау

Берілген сөдердің ұйқасын тауып , өлең шумақтарын толықтырып жаз

Тосылмай бос тоймаймыз қос

Бірге ойын ойнаймыз До, до, дос,

Біз ойынға ________ Достар жүрмес ____

Достар деген осындай До, до ,дос

Ән шырқайық _______ Достарыңа достар_____

Сергіту сәті

Аяқталуы

10мин

Достарымыздың бойында қандай қасиеттер болғанын қалаймыз?

Қағаз қиындылары таратылады Сәйкестендіру постер арқылы

қорғау ,пікір айту,дәлелдеу Жақсы жаман қасиеттер

Сергіту сәті

Қосымша ақпарат
Саралау — Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлайсыз?

таңдау, жіктеу, салыстыру, байланыстыру,

сәйкестендіру, көшіру, құрастыру, сынау, анықтау,

сипаттау, әзірлеу, бағалау, түсіндіру, мысал келтіру, жорамалдау,

негіздеу, дәлелдеу, болжау, жасау, балама шешімдер ұсыну, себептерді түсіндіру, пысықтау,

қайта ұйымдастыру,

басқа сөзбен айту, мазмұндау, көшіріп жазу,

қорытындылау, синтездеу және жазу.

Бағалау — Оқушылардың үйренгенін, материалды меңгергенін тексеруді қалай жоспарлайыз?

«Рефлексиялық шеңбер»

Оқушылар шеңберге тұрып, төмендегі сұрақтарға жауап береді.

  • Сабақ барысында көңіл-күйіңіз қандай болды? Неліктен?
  • Бүгін не білдіңіз? Сіз үшін не жаңалық болды?
  • Сабаққа қатысуыңызды қалай бағалайсыз?
  • Сабақта қандай қиындықтар туындады?
  • Сабақ аяқталғанда көңіл-күйіңіз қандай? Неліктен?
Сабақ бойынша рефлексия

Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мeн орындаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

Адам бойындағы жақсы жаман қасиеттер

Өлең бөліктерін талдау

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1. Қалыптастырушы бағалау

2. «Жариялау» әдісі

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1.

2. «Өзі туралы кластер»психологиялық ахуал

Сабақ барысында сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиындықтары туралы не білдім? Менің келесі сабағымды жетілдіруге не көмектеседі, неге көңіл бөлу керек?

1. «Рефлексиялық шеңбер»

 

 

ПІКІР ҚАЛДЫРУ