Атадан қалған асыл сөз

0
192
Зертханалық жұмыс «Жергілікті жердің экожүйелерін зерттеу (мектеп ауласы мысалында)».
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Атадан қалған асыл сөз
САБАҚ : Әйтеке би «Қасқакөл дауы» Мектеп: №48 жоббм
Күні Мұғалімнің аты-жөні: Ауесбаева Г.Л.
СЫНЫП: Қатысқандар Қатыспағандар
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары 9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау.
Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар орындай алады: Шығарманың мазмұнын түсіне отырып, сюжеттік талдау жасай алады.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Әдеби шығарманың композициялық құрылымын анықтай алады.

Кейбір оқушылар орындай алады: Шығарманы талдау барысында өзіндік сыни көзқарасын өмірмен байланысты білдіре алады.

Бағалау критерийі
  1. Мәтінді оқи отырып, идеясын табады.
  2. Шығарманың сюжетін анықтайды.
  3. Композициялық құрылымын талдайды.
Тілдік мақсат

Оқушылар орындай алады: Шығарма сюжетін нақтылайды.

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Шешендік дау,шешендік арнау,шешендік толғау. Сюжет,композиция.

Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:

Талқылауға арналған сұрақтар:

1.«Қасқакөл дауы» неден шықты?

2.Орманбет бидің райынан қайтуына ықпал еткен нәрсе.

3. Билердің нақыл сөздерінің бүгінгі таңдағы құндылығы.

Құндылықтарға баулу «Ұлы даланың жеті қыры» аясында ұлттық құндылықтарды қастерлеуге баулу, халықтық мұра – шешендік сөздерді және халықтық салт-дәстүрімізді сақтап, шешендік өнерді қадірлеуге тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыс Тарих, география
Алдыңғы оқу Шешендік дау. Әйтеке бидің өмірі мен шешендік сөздері.
ЖОСПАР
Жоспарланған уақыт Жоспарланған жаттығу түрлері Ресурстар

Басы

5 минут

Ұйымдастыру кезеңі

«Миға шабуыл» әдісі

1.Әйтеке би кім? Өмірі мен шығармашылығы туралы не айтасың?

2. Шешендік сөздің түрлері қандай?

3. «Шешендік дау» дегенді қалай түсінесің?

Оқулық,дәптер.

Ортасы

28 минут

Жұптық жұмыс.

«Қабырғадағы сурет» әдісімен жұптар құрастырған сұрақтарына жауап беріп, анықтайды.

1.«Қасқакөл дауының» шығу себебі.

2.Орманбет бидің райынан қайтуына ықпал еткен жайт.

3. Билердің нақыл сөздерінің бүгінгі таңдағы құндылығы.

Орманбет бидің райынан қайтуына ықпал еткен нәрсе.

Дес-р:

1.Берілген тапсырма бойынша әр жұп 5 сұрақ құрайды.

2.Сұрақтарға жауап беріп,ой қорытады.

 

Қалыптастырушы бағалау

Билердің нақыл сөздерінің бүгінгі таңдағы құндылығы

+ қызықты

Топтық жұмыс.

«Пирамида» әдісі арқылы топтар шығармаға талдау жасайды.

1- топ. Шығарманың идеясы

2- топ. Шығарманың сюжеттік жүйесі

3-топ. Шығарманың композициялық құрылымы

Дес-р:

1.Шығарманың идеясын табады.

2.Сюжеттік желісін анықтайды.

3.Композициялық құрылымын талдайды.

Қалыптастырушы бағалау.

«Екі жақсы, бір ұсыныс» әдісі арқылы топтық бағалау

Фигуралармен берілген суреттер

Идеясы

Сюжеті

к

Композицияяясы

Соңы

7 минут

Жеке жұмыс.

«Қос жазба» әдісі арқылы оқушылар жеке жұмыс жасай отырып, берілген тапсырма бойынша өмірмен байланысты өз сыни көзқарасын білдіреді.

Шығармадан үзінді Өз ойым
— Ай, Ормамбет! Мен әлі тірімін, өлгем жоқ, бұдан бұрын неше сәлем айтсам да келген жоқсын, ер кетер, жер жетер, Ормамбет!
— Бай болсаң халқыңа пайдаң тисін, батыр болсаң дұшпанға найзаң тисін. Бай болып пайдаң тимесе, батыр болып найзаң тимесе жұрттан ала бөтен үйің күйсін деген, бізге кейінгілер осыны айта ма деп ойлаймын
— Қанағатсыз билерді қабан деген, қамшылатқан жүйрікті шабан деген, біреудің ақысына зорлық қылса, ақыретте мұндай істер жаман деген
— Жетпіс жасқа келгенде сөзім жерде қалып, мәңгіде тірілмейтін өлік едім
-Біз барып қайттық, сен ілгері барасың, біз енді көп жүрмеспіз, көмілерміз, сен жас едің көңілдегіңді аларсың!
Кері байланыс алу.

«Бағалау терезесі» әдісі

Маған бәрі де түсінікті Сұрақтар пайда болды
Мен есте сақтадым Түсінбедім

үйге тапсырма.

Ғаламтор материалдары,

https://vk.com/public73162918

Тақта, оқулық, интерактивті тақта.

Қосымша ақпарат
Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? Бағалау-оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік

АКТ-мен байланыс.

1.Білімді өзектендіру кезеңінде «Миға шабуыл» сұрақтары арқылы сабақ тақырыбы мен мақсатын айқындайды.

2.Мағынаны ашу кезеңінде «Қабырғадағы сурет» әдісі арқылы жұптық жұмыс жүреді, «Пирамида» әдісі арқылы рөлге бөлініп, оқушы белсенділігі артады. Нәтижелер сараланып отырады.

3. Қорытынды кезеңде «Қос жазба» әдісімен жеке жұмысын саралау жүреді.

Топтық жұмыс қорытындысы бойынша ҚБ.

  • «-,+,қызықты» әдісі арқылы өзара бағалау
  • «Екі жақсы, бір ұсыныс» әдісі арқылы топтық бағалау
  • «Бағалау терезесі» әдісі арқылы өзін-өзі бағалауы

 АКТ-мен жұмыс –интерактивті тақтада слайдтар.Ғаламтор материалдары.

Оқушының сыныптағы қауіпсіздігін қамтамасыз ету.

Рефлексия

Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай дегейде өтті?

Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?)

Уақытты қалай пайдаландым?

Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?

Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)

1:

2:

Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту

мен оқуға қатысты)?

1:

2:

Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі

сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?

1:

2:

 

ПІКІР ҚАЛДЫРУ