Сабақтың тақырыбы: Қазақстан табиғаты
Сaбақтың мақсаты: Оқушыларды «Қазақстан табиғаты » тақырыбында 5-6 сөйлемнен тұратын әңгіме дұрыс айтуға дағдыландыру.
Сабақтың міндеттері: 1) білімділік: Оқылым, жазылым, сөйлесім, айтылым әрекеттерін жүйелі қолдану арқылы оқушыларды тілдесімге жетелеу. Тақырыптағы лексикалық бірліктерді меңгерту. Грамматикалық тақырып жіктік жалғау, септіктер мен тәуелдік жалғауларына байланысты тапсырмалар орындау.
2) дамытушылық: Оқушылардың сөйлеу тілдері мен жазба тілдерін дамыту. Сөздік қорларын молайту. Байланыстырып сөйлеу қабілеттерін жетілдіру.
3) тәрбиелілігі: Оқушыларды өз елін, жерін сүйіп қастерлеуге тәрбиелеу.
Сабақтың әдіс — тәсілдері: аудару, сұрақ — жауап, слайд, көрнекіліктер, жұптық, топтық ,жеке жұмыстар.
Сабaқтың көрнекілігі мен жабдығы: суреттер, слайдтар, қима — қағаздары
Сабақтың түрі: қайталау.
Сабақтың кезеңдері |
Мұғалімнің әрекеттері | Оқушының әрекеттері | Модуль | уақыт |
Ұйымдастыру кезеңі |
Амандасу Колобаративтік ортаны құру Кезекшінің рапортын алу |
Амандасады «Досыма тілек» өлеңін айтады, Кезекші рапортын айтады |
Жаңа әдістер | 1м |
Қайталау-Тіл дамыту | «Сен-маған,мен-саған» ойынын ұйымдастыру | Оқушылар бір-біріне Қазақстан тақырыбы бойынша сұрақтар қойып,жауап береді, | Диалогтың оқыту | 3м |
Жаңа сабаққа көшу | Оқушыларға сөзжұмбақ көрсетіп, сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтау: Қазақстан табғаты туралы білімдерін пысықтау |
Сөзжұмбақты шешеді, сабақтың тақырыбы мақсатын айтуға тырысады (Алтай, Ертіс, Алакөл, Арал) |
Жаңа әдістер- Өзін-өзі басқару | 3м |
Жаңа сабақ | Презентация көрсетіп, сұрақтар қояды: Қазақстан табиғаты қандай? Неге Қазақстан табиғаты бай? Біздің қалада қандай өзен бар? | Презентация қарайды, сұрақтарға жауап береді | Сын тұрғысынан ойлау Жұқа ,жуан сұрақтар | 2м |
Тыңдалым:тапсырманы түсіндіреді, мәтінді тыңдатып, тапсырманы орындатады, тапсырманың кілттерін тақтадан көрсетеді,критерийлерді іліп түсіндіреді | Дәптерлерді ашып, мәтінді тыңдайды, карточкадан тест тапсырманы орындайды, кілттер бойынша бір-бірін тексереді | Критериалдық бағалаубағалау | 10м | |
Сергету сәті | «Көңілді күн» әнін айту,билеу | 1м | ||
Топтық жұмыс | Топтарға бөледі (сөзжұмбақтағы Алтай,Арал, Ертіс, Алакөл деп 4 топқа бөлінеді) | Топтарға бөлінеді | 2м | |
«Адасқан сөздер» ойынын ұйымдастырады: көлдер, өзендер, таулар теңіздер деп 4 тақырыпқа аралас келген 10 сөз тіркес береді, әр топ тиісті сөз тіркестерді таңдап, постер жасайды | «Адасқан сөздер» ойыны: белгілі тақырып бойынша керекті сөздерді таңдап, қиып, қағазға жапсырады | Өзін-өзі оқыту, көшбасшылық | 10м | |
Критерийлірді еске түсіреді, қорғау мен бағалауды бақылайды | Постерді қорғайды,әңгімелейді, бірін-бірі бағалайды | Көшбасшылық | 5м | |
Бекіту- | Тақтадағы сөйлемдерді оқытып, аудартып септік жалғауларды анықтау, дұрыс жауап үшін топтарға ұпай беріп отырады | Тақтадан кезекпен сөйлемдерді оқиды, аударады, септік жалғауларды тауып, атап шығады | 3м | |
Рефлексия | Не ұнады? Неге үнады? Деген сұрақтарды қойып, тақтада жауаптарды іліп қою | Не ұнады? Неге ұнады? Сұрақтарға стикерлерге толтырып жазу | Қалыптастырушы бағалау | 3м |
Бағалау | Топтардың жұмысын бағалайды, қотытынды жасайды | Бағаларды, үй тапсырмасын күнделікке жазады | 1м |