Қазақ тілі мен әдебиеті сабағында АКТ-ні қолданудың тиімділігі
Ақпараттық технологияларды қазақ тілін оқыту үдерісінде пайдалану оқушылардың жан-жақты білім алуына жол ашып, мемлекетіміздің үш тұғырлы тіл саясатына сай жақсы, жан-жақты дамыған оқушы иесі ретінде танылуларына негіз бола алады. Қазақ тілі мен әдебиеті пәндерін оқытуда АКТ-ні пайдаланудың мүмкіншіліктері өте көптеп саналады. Мысалы үшін, әдебиет сабағында АКТ-ні жиі пайдаланамыз. Көбінесе ақын-жазушылардың шығармаларын «Bilimland» сайты арқылы бейнекөріністер, аудиожазбаларды жиі пайдаланамыз.
Бұл өз кезегінде оқушылардың шығармашылыққа деген қызығушылығын оятады. Сонымен қатар, сабақ барысында уақытты тиімді пайдалануға мүмкіндік туады. Қазақ тілі сабағында тапсырмалардың бірқатары тыңдалым дағдысы арқылы жүзеге асатын болғандықтан, аудиожазбаларды тыңдатамыз. Аудиожазба оқулықтың ішінде арнайы дискіде орналасқан. Сабақтың әр түрлі кезеңдерінде АКТ-ні пайдалануға болады. Мектебіміздегі бірқатар кабинеттерде интербелсенді тақталар мен проекторлар, интернет желісі де таратылған. Сонымен қатар, «Смарт тақта» жөнінде айта кеткен жөн. Смарт тақтаны кез келген сабақтарда қолдану өте тиімді. Смарт тақтаның интербелсенді тақтаға қарағанда мүмкіншілігі өте көп.