Білім саласының мазмұны: Таным. Қатынас. Шығармашылық.

0
1422

Бөлімі: Қарапайым математикалық ұғымдарын қарыптастыру.  Көркем әдебиет, мүсіндеу, сурет салу.\r\n\r\nТақырыбы: «Сиқырлы белгілер»\r\n\r\nМақсаты: Ертегі арқылы қарапайым математикалық түсініктерін қалыптастырудағы геометриялық пішіндер ұғымымен  таныстыра отырып  логикалық ойлау  қабілеттерін тиянақтау. Түстерді ажыратуға, санауға, қарым-қатынас, көмек көрсетуге, сыйластыққа тәрбиелеу. Балалардың тіл байлығын ой-өрісін, сөздерді байланыстырып сөйлеу қабілеттерін дамыту. Шығармашылық қабілеттерін,  көркемдік ойларын  дамыту.\r\n\r\nКөрнекілігі: Ертегі кейіпкерлері, қолғаптар,торт,шамшырақтар\r\n\r\nҚұрал жабдықтары: Геометриялық пішіндер, тұзды қамыр.\r\n\r\nСөздік жұмыс: төртбұрыш, үшбұрыш  дөңгелек, тіктөртбұрыш\r\n\r\nБилингвалдық компонент: Бауырсақ-колобок\r\n\r\nИнклюзивтік әлеумет: Белсенділігі төмен балалармен жеке жұмыс жүргізу.\r\n\r\n \r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

Әрекет кезеңдері Тәрбиешінің іс-әрекет Балалардың іс-әрекеті\r\n\r\n 
Мотивациялық қозғаушы  -Балалар,  бүгін бізге  қонақтар келіпті. Кәне, амандасайық.\r\n\r\nБіз әдепті  баламыз\r\n\r\nАлдымен қонақпен амандасып аламыз. Амандасу үлкенге\r\n\r\nТәрбиенің басы ғой\r\n\r\nАл қанекей бәріміз\r\n\r\nСәлем дейік үлкенге Балалар қонақтармен амандасты
Іздену ұйымдастырушы  -Балалар, қазір жылдың қай мезгілі?\r\n\r\n-Қыс мезгілінде неше ай бар?\r\n\r\n-Атаңдаршы?\r\n\r\n-Дұрыс\r\n\r\n-Қыс мезгілінде не болады?\r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n-Қыста қандай ойындар ойнаймыз?\r\n\r\n \r\n\r\n-Қыс мезгілі ұнайма?\r\n\r\nАл сендер ертегі жақсы көресіңдерме?\r\n\r\n-Ертегіге барғыларың келеме?\r\n\r\nЕндеше біз сиқырлы сөздер айту керекпіз\r\n\r\nАлақанды соқ-соқ\r\n\r\nАяғымыз топ-топ\r\n\r\nКөзді ашып жұмайық\r\n\r\nЕртегіге барайық\r\n\r\n-Баяғы заманда Шал мен кемпір өмір сүріпті. Кемпір бауырсақ  пісіріп, суысын деп оны терезеге қойыпты.\r\n\r\nБауырсақ жатып-жатып домалап кетіпті.\r\n\r\n-Неліктен бауырсақ домалап кетіпті?\r\n

    \r\n

  1. Бауырсақ домалап келе жатса алдынан қоян шығады.
  2. \r\n

\r\n-Бауырсақ, бауырсақ мен сені жеймін\r\n\r\n-Жемеші мені\r\n\r\n-Мейлі, жемеймін\r\n\r\n-Сен бірақ маған көмектесесің. Қыс түсті, күн суық. Ал біздің отбасымыздың  қолғаптары шатасып  кетіпті. Көмектес маған бауырсақ. Ойын: «Сыңарын тап». Қоян түсіндіреді. Менің қолғабым көк , ақ түсті төртбұрыш белгілері бар.\r\n\r\nАл ана  қоянда қызыл-сары үшбұрыш белгілері бар. Бала көжегімдікі жасыл-көк дөңгелектерімен .\r\n\r\nҚыз  көжегімдікі сары сопақша белгісімен .\r\n\r\n— Рахмет балалар, бауырсақ сағанда сендер менің отбасыма көмек көрсеттіңдер\r\n\r\nСөйтіп бауырсақ ары қарай домалап келеді.\r\n

    \r\n

  1. Алдынан дірілдеген, жаураған қасқыр шығады. Саған не болды қасқыр неге дірілдеп тұрсың?
  2. \r\n

\r\n-Қыс келді, ал менің тоным тесік-тесік жан-жағынан\r\n\r\n-Балалар қасқырға көмектесемізбе тонын жамауға?\r\n\r\nОйын: «Жамауын тап»\r\n\r\n-Рахмет балалар,  Бауырсақ сағанда рахмет. Сендер болмағанда  мен қатып қалар едім. Енді мен жаурамаймын. Бауырсақ ары қарай  домалап келеді. 3. Алдынан ақырған аю шығады.\r\n\r\n-Не болды саған аю, сонша ақырып.\r\n\r\n-Қыс келді,  барлық аюлар ұйықтап қалды.  Ал менің үйім жоқ.  Сол үшін мен орманда айқайлап жүрмін.\r\n\r\n-Көмектесші бауырсақ.\r\n\r\n-Балалар көмектесеміз бе?\r\n\r\nОйын: «Үй соғу»\r\n\r\nСендер қандай геометриялық пішіндерден  үй соқтыңдар?\r\n\r\nСергіту сәті\r\n\r\nБауырсақ ары қарай  домалап келеді.\r\n

    \r\n

  1. Алдынан түлкі шығады.
  2. \r\n

\r\n-Бауырсақ мен сеніжемеймін.\r\n\r\nБүгін менің туған күнім.  Маған достарым торт шырақтарымен алып келді. Ал мен қаншада екенімді ұмытып қалыппын. Көмектес маған бауырсақ.\r\n\r\n-Балалар көмектесемізбе?\r\n\r\n-Ендеше торттағы  шырақтарды санайық.\r\n\r\n \r\n\r\n-Сен бестесің.\r\n\r\n-Рахмет.\r\n\r\nКешке менің туған күніме келіңдер.  Ал қазір маған қонақтар келеді.  Аю, қоян және қасқыр. Сендер көмек көрсетіңдер.  Туған күнге дайындық.\r\n\r\n-Бауырсақ:\r\n\r\nРахмет сендерге балалар, Сендер маған қоянмен, қасқырмен, аюмен, түлкімен  дос болуға көмектестіңдер. Ал енді маған  үйге қайту керек. Мені атам мен апам күтіп отыр.\r\n\r\nЕндеше балалар біз орталыққа  барып азық дайындайық.\r\n\r\n1 топ-сәбіз жасайды. (тұзды қамырмен)\r\n\r\n2 топ- балық  жасайды (жармамен)\r\n\r\nАл  енді балалар  біз қайтайық.\r\n\r\nАлақанды соқ-соқ\r\n\r\nАяғымыз топ-топ\r\n\r\nКөзді ашып жұмайық\r\n\r\nТопта болайық

 \r\n\r\n-Қыс мезгілі\r\n\r\n-үш ай бар\r\n\r\n-желтоқсан, қаңтар, ақпан\r\n\r\n \r\n\r\n-қар жауады, аяз болады, күн суытады, боран болады.\r\n\r\n-Қар атыспақ, шаңғы тебеміз, аққала соғамыз\r\n\r\n \r\n\r\n-иә\r\n\r\n \r\n\r\n-иә\r\n\r\n-иә\r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n-Балалар іс-қимылдар жасау арқылы сиқырлы сөздерді айтты\r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n-Ол дөңгелек, бұрыштары жоқ.\r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\nБалалар ойынды ойнайды\r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\nБалалар қолғаптарының сыңарын  тауып береді\r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n-иә, көмектесеміз.\r\n\r\nБалалар ойынды ойнайды.ұшбұрыш төртбұрыш,дөңгелек,сопақша пішіндермен тоңды жамайды.\r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n-иә, көмектесеміз\r\n\r\n \r\n\r\nБалалар түрлі түсті таяқшаларымен аюға уй құрастырып береді.\r\n\r\n-төртбұрыш, үшбұрыш\r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\nТорттағы жанып тұрған шамшырақтарды балалар үрлеп санайды.\r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\nБалалар санады, -1,-2,-3,-4,-5-деп\r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n-балалар іс-қимылмен жасайды.
Рефлексивті коррекциялау  -Біз қайда бардық?\r\n\r\n-Қандай аңдарды кездестірдік?\r\n\r\n-Қандай аңның тапсырмасы ұнады?\r\n\r\n-Қандай геометриялық пішіндермен  таныстық?\r\n\r\n-Не жасадық?\r\n\r\n \r\n\r\nКөрме ұйымдастыру. Жұмыстарын бағалап, мадақтау -Ертегіге\r\n\r\n-Қоян, аю, түлкі, қасқыр\r\n\r\n \r\n\r\n-түлкінікі, қояндыке\r\n\r\n \r\n\r\n\r\nСәдіз, балық

\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n 


ПІКІР ҚАЛДЫРУ