Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасының
\r\n
«Нұрғиса Тілендиев атындағы көп балалы және аз қамсыздандырылған
\r\n
отбасы балаларына арналған мектеп-интернаты»
\r\n
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
\r\n \r\n\r\nТақырыбы: «I can fly »\r\n\r\nПәні: Ағылшын тілі\r\n\r\nСыныбы: 1\r\n\r\nМұғалімі: Рысқұлова А.Қ.-ағылшын тілі пәні,ІІІ деңгей\r\n\r\n \r\n
Күні: | Сыныбы: 7 “А” | Пәні: Ағылшын тілі | ||||||||||||||||
Сабақ тақырыбы: | Созылмалы өткен шақ | |||||||||||||||||
Сілтеме: | 1.Мұғалімге арналған нұсқаулық2.Ағылшын тілі оқулығы 7 сынып . | |||||||||||||||||
Жалпы мақсаты: | Монологтік және диалогтік сөйлеуде хабарлама, сипаттау, талқылау сөйлемдерінде Past Simple and Past Continuous шағын, сұрақтарды дұрыс қоя білуге баулу, сыни ойлауға, басқаның пікіріне сыни қарауға дағдыландыру. | |||||||||||||||||
Оқу нәтижесі: | \r\n
\r\n \r\n \r\n \r\n \r\n |
|||||||||||||||||
Сабақта туындаған негізгі идеялар: | Топқа бөлінген кезде сұрақтарға жауап қайтару үшін тілді жиі пайдаланады. | |||||||||||||||||
Сабақта қолданылатын материалдар: | Тақырыптық суреттер.Үлестірмелер.\r\n\r\nТүрлі-түсті фломастерлер.\r\n\r\nКомпьютер, интерактивті тақта | |||||||||||||||||
Дерек көздер: | Ақпараттық ғаламтор желісіАғылшын тілі оқулығы, 7 сынып . Hot Spot 3 «MACMILLAN»\r\n\r\n | |||||||||||||||||
Тапсырмалар: | Оқулықтан 20- 21 беттегі тапсырмалармен жұмыс (7 сынып оқулығы) | |||||||||||||||||
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті: \r\n\r\nСабақ;__________________\r\n\r\nІ.Ұйымдастыру кезеңі \r\n\r\n | ||||||||||||||||||
Жаңа сабақ: Phonetic drill:\r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\nHomework :\r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\nGrammar:\r\n\r\n | Мұғалім іс—әрекеті | Оқушы әс—әрекеті | ||||||||||||||||
Let’s sing a song about Hello \r\n\r\n \r\n\r\nSo,let’s check your homework\r\n
\r\n \r\nBreak-broke\r\n\r\nWin- won\r\n\r\nSwim-swam\r\n\r\nGet-got\r\n\r\nFall-fell\r\n\r\nRun-run\r\n\r\nBreak-broke\r\n\r\nDo-did\r\n\r\nFind-found\r\n\r\nForget-forgot\r\n\r\n \r\n\r\n \r\n
\r\n \r\n \r\n \r\n \r\n \r\n \r\n \r\nAnswers: 1.f 2.c 3.e 4.b 5.d 6. a\r\n\r\n \r\n
\r\n \r\nLast Saturday I ________(visit) Charlie and then we _________(go) to the new café in town for lunch. After lunch, I________ (buy) some trainers and Charlie _______ (get) a DVD of his favourite film. Then we _______(go) to Charlie’s house and __________ (watch) the DVD.\r\n\r\nAnswers: \r\n
\r\n \r\n \r\n \r\n \r\n \r\n \r\nPast Continuous to be+ V-ing\r\n\r\nThe Past Continuous is used for -an action that was in progress at a specific time in the past.\r\n\r\nI was flying to New York at seven yesterday evening.\r\n\r\n-an action that was interrupted by another action in the past.\r\n\r\nI was sleeping when the phone rang.\r\n\r\n+ Affirmative sentences:\r\n\r\nI was playing\r\n\r\nYou were playing\r\n\r\nHe was playing\r\n\r\nShe was playing\r\n\r\nIt was playing\r\n\r\nWe were playing\r\n\r\nYou were playing\r\n\r\nThey were playing\r\n\r\n \r\n\r\n-I was not playing\r\n\r\nYou were not playing\r\n\r\nHe was not playing\r\n\r\n She was not playing\r\n\r\n It was not playing\r\n\r\nWe were not playing\r\n\r\nYou were not playing\r\n\r\n They were not playing\r\n\r\n? Was I playing? — Yes, I was.- No,I wasn’t\r\n\r\n Were you playing? – Yes, you were.-No, you weren’t\r\n\r\nWas he playing?\r\n\r\nWas she playing? -Yes,he/she/it was. –No,he/she/it \r\n\r\n wasn’t Was it playing?\r\n\r\nWere we playing?\r\n\r\nWere you playing? -Yes, we/you/they were.\r\n\r\n -No,we/you/they weren’t\r\n\r\n Were they playing?\r\n\r\n |
Оқушылар музыканы тыңдай отырып өлеңді айтады. \r\n\r\nОқушылар уйге берілген тапсырманы оқиды.\r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\nОқушылар суретпен жұмыс жасайды.\r\n\r\nMake sentences using the Past Continuous\r\n
\r\n \r\n \r\n \r\n \r\n \r\n \r\n \r\n |
|||||||||||||||||
Топтау/ кеңістік құру.Түрлі фигураларға бөлінген суреттерді таңдау арқылы оқушыларды топқа бөлу.\r\n\r\n \r\n\r\nОқушылар 3 топқа бөлінеді.\r\n\r\n3 топқа 3 сурет беріледі. Суретпен жұмыс. | ||||||||||||||||||
Жаңа сөздермен жұмыс: Hammock \r\n\r\nClothes line \r\n\r\nFlowerbed \r\n\r\n Bone \r\n\r\n Flowerpot | топқа плакат таратылады, жаңа сөз жазылған. Оқушылар сөздікпен жұмыс жасайды,қорғайды \r\n\r\n | |||||||||||||||||
\r\n
\r\n \r\n Find these things in the picture \r\n\r\nHammock Clothes line Flowerbed Bone Flowerpot\r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n |
||||||||||||||||||
2. 3 топқа суретпен жұмыс . \r\n\r\nWhat were the Glooms doing this morning? Ask and answer. \r\n\r\n \r\n
\r\n \r\n \r\n \r\n \r\n \r\n |
||||||||||||||||||
3.Complete the chart about what you were doing yesterday. Use these or your own ideas.\r\n
\r\n \r\n
\r\n \r\n
\r\n \r\n \r\nThey were playing tennis.\r\n
\r\n \r\nHe was climbing a tree.\r\n
\r\n \r\nShe was listening to music.\r\n
\r\n \r\nWe were riding our bikes.\r\n
\r\n \r\nI was doing my homework.\r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n4.Choose the correct form to complete this story.\r\n\r\nLast Sunday I watched/was washing TV when I heard/was hearing a strange noise. I switched/was switching off the TV and ran/was running upstairs. My little sister listened/was listening to music on her MP3 player. She sang/was singing with the music! |
||||||||||||||||||
Қорытындылау: 5. Шашылған сөздерден сөйлем құрау.\r\n
\r\n \r\n \r\n \r\n \r\n \r\n \r\n \r\n
\r\n \r\n \r\n \r\n \r\nIII.Look at the pictures. Write sentences about what the children were doing at eight o’clock this morning.\r\n
\r\n \r\n \r\n \r\n \r\n \r\n \r\n |
||||||||||||||||||
Келесі тапсырма: Homework suggestions\r\n
\r\n \r\n \r\n |
||||||||||||||||||
Рефлексия: кері байланыс. (2 минут) Оқушыларға парақ таратылады. Бүгінгі сабақтан алған әсерлерін жазады. |
\r\n \r\n\r\nАшық сабақты толық жүктеп алу\r\n\r\n