Үздік сабақ. «I can fly»

0
1960

Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасының

\r\n

«Нұрғиса Тілендиев атындағы көп балалы және аз қамсыздандырылған

\r\n

отбасы балаларына арналған мектеп-интернаты»

\r\n

коммуналдық мемлекеттік  мекемесі

\r\n \r\n\r\nТақырыбы: «I   can  fly »\r\n\r\nПәні: Ағылшын  тілі\r\n\r\nСыныбы: 1\r\n\r\nМұғалімі: Рысқұлова  А.Қ.-ағылшын  тілі  пәні,ІІІ   деңгей\r\n\r\n \r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

 Күні:    Сыныбы: 7А Пәні: Ағылшын тілі
Сабақ тақырыбы: Созылмалы   өткен  шақ                               
Сілтеме: 1.Мұғалімге арналған нұсқаулық2.Ағылшын тілі оқулығы   7 сынып .
Жалпы мақсаты: Монологтік және диалогтік сөйлеуде хабарлама, сипаттау, талқылау сөйлемдерінде  Past  Simple  and  Past  Continuous  шағын, сұрақтарды   дұрыс   қоя  білуге  баулу, сыни ойлауға, басқаның пікіріне сыни қарауға дағдыландыру.
Оқу нәтижесі: \r\n

    \r\n

  • Сыни ойлауға, басқаның пікіріне сыни қарауға дағдыланады.
  • \r\n

  • оқушылар жаңалықты білу үшін сөйлейді, тыңдайды
  • \r\n

  • әңгіме жүргізу, сөз әдебі, белгілі бір коммуникативтік ниетті білдіретін толықтыру, анықтау және диалогтік бірлік жетілдіріледі
  • \r\n

  • өз бетінше ізденіп оқуға машықтанады
  • \r\n

\r\n

Сабақта туындаған негізгі идеялар: Топқа  бөлінген  кезде сұрақтарға жауап  қайтару  үшін тілді  жиі  пайдаланады.
Сабақта қолданылатын материалдар: Тақырыптық суреттер.Үлестірмелер.\r\n\r\nТүрлі-түсті фломастерлер.\r\n\r\nКомпьютер,  интерактивті  тақта
Дерек көздер: Ақпараттық ғаламтор желісіАғылшын тілі оқулығы, 7 сынып . Hot  Spot 3  «MACMILLAN»\r\n\r\n 
Тапсырмалар: Оқулықтан  20- 21  беттегі тапсырмалармен жұмыс (7 сынып оқулығы)
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті: \r\n\r\nСабақ;__________________\r\n\r\nІ.Ұйымдастыру   кезеңі \r\n\r\n 
Жаңа сабақ: Phonetic  drill:\r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\nHomework :\r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\nGrammar:\r\n\r\n  Мұғалім ісәрекеті Оқушы әсәрекеті
Let’s  sing a  song about  Hello \r\n\r\n \r\n\r\nSo,let’s  check  your  homework\r\n

    \r\n

  1. Add irregular verbs  to  your  verb 
  2. \r\n

\r\nBreak-broke\r\n\r\nWin- won\r\n\r\nSwim-swam\r\n\r\nGet-got\r\n\r\nFall-fell\r\n\r\nRun-run\r\n\r\nBreak-broke\r\n\r\nDo-did\r\n\r\nFind-found\r\n\r\nForget-forgot\r\n\r\n \r\n\r\n \r\n

    \r\n

  1. Match the verbs with  the 
  2. \r\n

  3. Play             a) cycling
  4. \r\n

  5. Read b) a  DVD
  6. \r\n

  7. Visit c)  music  magazines
  8. \r\n

  9. Watch d) a  new  bike
  10. \r\n

  11. Get e) my  friend
  12. \r\n

  13. Go f) tennis
  14. \r\n

\r\nAnswers: 1.f         2.c    3.e      4.b    5.d    6. a\r\n\r\n \r\n

    \r\n

  1. Use the past  simple  of  the  verbs   in  brackets  to  complete  Mel’s 
  2. \r\n

\r\nLast  Saturday I  ________(visit) Charlie  and  then we _________(go)  to  the  new  café in  town  for  lunch. After  lunch, I________ (buy) some  trainers  and  Charlie _______  (get) a  DVD  of  his  favourite  film. Then  we _______(go)  to  Charlie’s   house  and  __________  (watch)  the  DVD.\r\n\r\nAnswers: \r\n

    \r\n

  1. Visited
  2. \r\n

  3. Went
  4. \r\n

  5. Bought
  6. \r\n

  7. Got
  8. \r\n

  9. Went
  10. \r\n

  11. watched
  12. \r\n

\r\nPast  Continuous   to  be+ V-ing\r\n\r\nThe Past  Continuous  is  used  for -an  action  that  was in progress  at a specific  time   in  the  past.\r\n\r\nI  was  flying  to  New York  at  seven  yesterday  evening.\r\n\r\n-an  action  that  was  interrupted  by  another  action  in  the  past.\r\n\r\nI  was   sleeping  when  the  phone rang.\r\n\r\n+  Affirmative  sentences:\r\n\r\nI  was  playing\r\n\r\nYou  were  playing\r\n\r\nHe  was  playing\r\n\r\nShe  was playing\r\n\r\nIt  was  playing\r\n\r\nWe  were  playing\r\n\r\nYou  were  playing\r\n\r\nThey   were   playing\r\n\r\n \r\n\r\n-I  was  not  playing\r\n\r\nYou were  not  playing\r\n\r\nHe  was  not  playing\r\n\r\n She  was  not  playing\r\n\r\n It  was not  playing\r\n\r\nWe  were  not  playing\r\n\r\nYou  were  not  playing\r\n\r\n They   were  not  playing\r\n\r\n?   Was  I  playing?  — Yes, I  was.- No,I  wasn’t\r\n\r\n Were  you  playing? – Yes, you  were.-No, you weren’t\r\n\r\nWas  he  playing?\r\n\r\nWas  she  playing?        -Yes,he/she/it was. –No,he/she/it   \r\n\r\n                                                                          wasn’t            Was it  playing?\r\n\r\nWere we  playing?\r\n\r\nWere  you  playing?         -Yes, we/you/they  were.\r\n\r\n            -No,we/you/they  weren’t\r\n\r\n Were they  playing?\r\n\r\n 

Оқушылар     музыканы   тыңдай  отырып  өлеңді  айтады. \r\n\r\nОқушылар  уйге  берілген  тапсырманы  оқиды.\r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\nОқушылар  суретпен  жұмыс  жасайды.\r\n\r\nMake  sentences  using  the  Past  Continuous\r\n

    \r\n

  1. Ben/not/watch/TV (Ben wasn’t watching TV)
  2. \r\n

  3. They/eat
  4. \r\n

  5. Kate /not/stand up
  6. \r\n

  7. They/not/do/their homework
  8. \r\n

  9. They /not/drink/cola
  10. \r\n

  11. Kate/watch/TV
  12. \r\n

  13. Ben/read/magazine
  14. \r\n

\r\n 

Топтау/ кеңістік құру.Түрлі фигураларға бөлінген суреттерді таңдау арқылы оқушыларды топқа бөлу.\r\n\r\n \r\n\r\nОқушылар 3 топқа бөлінеді.\r\n\r\n3 топқа 3 сурет беріледі. Суретпен жұмыс.
Жаңа сөздермен жұмыс:  Hammock      \r\n\r\nClothes line     \r\n\r\nFlowerbed    \r\n\r\n  Bone          \r\n\r\n Flowerpot топқа плакат таратылады, жаңа сөз жазылған. Оқушылар сөздікпен жұмыс жасайды,қорғайды \r\n\r\n 
\r\n

    \r\n

  1. Vocabulary
  2. \r\n

\r\n       Find  these  things  in  the  picture \r\n\r\nHammock      Clothes line     Flowerbed      Bone           Flowerpot\r\n\r\n         \r\n\r\n \r\n\r\n          \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n                    \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n 

2. 3 топқа    суретпен  жұмыс .  \r\n\r\nWhat  were   the  Glooms  doing    this  morning?  Ask  and  answer. \r\n\r\n \r\n

    \r\n

  1. Was Helga mowing the  lawn? –No, she  wasn’t.  She  was reading  a  magazine
  2. \r\n

  3. Was Rudolph  watering the  plants? –No, he  wasn’t. He  was  listening  to  music
  4. \r\n

  5. Was Mandy  hanging  up  the  washing? –No, she  wasn’t. She  was   skipping
  6. \r\n

  7. Was Bonehead sleeping? –No, he  wasn’t. He   was  burying  a   bone
  8. \r\n

  9. Were Sam  and Pam   playing  with  toys?-No,  they  weren’t. They  were  climbing  a 
  10. \r\n

\r\n 

3.Complete  the  chart about  what  you  were doing  yesterday. Use  these  or     your  own  ideas.\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

Sleep     eat  breakfast/lunch/dinner/a  snack       do  homework     play  football/tennis      Talk  on the  phone      watch  TV     get  up     have a shower       have  a  lesson

\r\n \r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

7.30  am  I  was  eating  breakfast
10.00 am  
11.30 am  
5.30 pm  
8.00 pm  
10.00 pm  

\r\n \r\n

    \r\n

  1. Write what everybody  was  doing  on  Saturday 
  2. \r\n

  3. (play)
  4. \r\n

\r\nThey  were  playing   tennis.\r\n

    \r\n

  1. (climb)                              
  2. \r\n

\r\nHe  was  climbing   a  tree.\r\n

    \r\n

  1. (listen)                                                          
  2. \r\n

\r\nShe  was  listening  to  music.\r\n

    \r\n

  1. (ride)
  2. \r\n

\r\nWe  were riding  our  bikes.\r\n

    \r\n

  1. (do)
  2. \r\n

\r\nI   was  doing  my  homework.\r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n4.Choose  the  correct   form to  complete   this  story.\r\n\r\nLast   Sunday  I  watched/was  washing  TV  when  I  heard/was  hearing  a   strange   noise. I  switched/was switching  off  the  TV   and  ran/was  running  upstairs. My  little  sister  listened/was  listening  to  music  on  her  MP3  player. She  sang/was   singing   with  the  music!

 Қорытындылау: 5.   Шашылған  сөздерден сөйлем   құрау.\r\n

    \r\n

  1. \r\n

  2. I was  playing  tennis  
  3. \r\n

  4. They were  doing  their 
  5. \r\n

  6. Sarah was  working  with 
  7. \r\n

  8. We were  eating  
  9. \r\n

  10. \r\n

\r\n \r\n

    \r\n

  1. I was/were  doing   my  homework  at  six  o’clock  last 
  2. \r\n

  3. Was/ were  they   watching   TV   yesterday   afternoon?
  4. \r\n

  5. Sara and  Fred   wasn’t / weren’t   playing  tennis   this  morning,  they  was/ were   taking  the  dog   for  a 
  6. \r\n

  7. Last Sunday  afternoon  we   were   sit/ sitting  on  the  beach, eat/ eating  ice   
  8. \r\n

\r\nIII.Look  at  the  pictures. Write  sentences  about what  the  children  were  doing  at  eight o’clock  this  morning.\r\n

    \r\n

  1. Paul, Sarah and  Alice w__________ s_________ on a bench.
  2. \r\n

  3. Sarah w_______ r________________   a 
  4. \r\n

  5. Alice w______ l_____________ to music
  6. \r\n

  7. Marie w_______  
  8. \r\n

  9. Jim w__________  c________________  a tree.
  10. \r\n

  11. Paul w_________  s_____________
  12. \r\n

\r\n 

Келесі тапсырма:   Homework    suggestions\r\n

    \r\n

  1. Activity book pages 15,  Activities 4-5
  2. \r\n

  3. Students  choose  a  special  photo  of  their  family  or    They  write   a  short  description   of  where  the  people  were  and  what  they  were  doing  at  the  moment  of  taking  the  photo.
  4. \r\n

\r\n

Рефлексия: кері байланыс. (2 минут)        Оқушыларға парақ таратылады. Бүгінгі сабақтан алған әсерлерін жазады.

\r\n \r\n\r\nАшық сабақты толық жүктеп алу\r\n\r\n 


ПІКІР ҚАЛДЫРУ