Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:
Денсаулық және қауіпсіздік |
Мектеп: | |||||||||||||||||||||||||||
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: Утешева Г.Ж. | |||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 6 | Қатысқандар: 8 | Қатыспағандар: | ||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы | Эргономика ұғымы | |||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 6.4.1.1- эргономика міндеттерін ойластыру және шешу (жоғары деңгейде және тиімді болу үшін) | |||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты | — эргономика ұғымымен танысады және жұмыс үстелінің эргономикасын ойластырады және шешеді; сонымен қатар көз, мойын, қолға арналған жаттығуларды біледі
— эргономика міндеттерін біледі; компьютермен жұмыс жасау барысында іске асыруға болатын және болмайтын әрекеттерді ажыратады — эргономика міндеттерін ойластырып, алғашқы медициналық көмек көрсету әдістерін практика жүзінде қолданады |
|||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийі | Эргономика ұғымының анықтамасын біледі және жұмыс орындарын ұйымдастырады
Компьютермен жұмыс жасау барысында орындалатын әрекеттерді жасай алады Практика жүзінде алғашқы медициналық көмек көрсете біледі |
|||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар
|
Оқытудың тілдік мақсаты: эргономика ұғымы мен жұмыс орнының эргономикасын түсінеді
Лексика мен терминология: эргономика мен жұмыс орнының эргономикасы үғымдарын қолдана алады Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Компьютермен жұмыс жасау барысында қауіпсіздік ережесі не үшін қажет? Егер оқыс жағдай болса қандай көмек бересіздер? Компьютерден жағымсыз иіс шыққан жағдайда не істейсіздер? |
|||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарға баулу
|
«Жалпыға бірдей еңбек қоғамы». Компьютермен жұмыс жасау барысында техника қауіпсіздігі ережелерін сақтай отырып, топтық, жұптық, жеке жұмыс орнын ұйымдастыруда жауапкершілікті сезініп, бірі-біріне көмек беру және өмір бойы білім алу | |||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс | Математика: эргономика ұғымының шыққан жылы мен монитор мен көздің арақашықтық мөлшері
Қазақ тілі: эргономика сөзінің қазақша мағынасы |
|||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы білім
|
Информатика кабинетіндегі техника қауіпсіздік ережелері | |||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы | ||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
|
Ресурстар | ||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы
«Ашық микрофон» әдісі
|
«Гүлмен тілек» (сергіту және топқа біріктіру). Оқушылар арнайы дайындалып келген гүлді алақандарына салып тұрып, бір-біріне тілек тілейді және гүлдің астына жазылған сөздер бойынша топқа біріктіріледі. Гүлдің астындағы сөздер: компьютер, монитор, пернетақта, дыбыс ұлғайтқыш, тышқан, сканер, принтер, құлаққап, флешка, қатқыл диск.
1 топ: «Компьютердің негізгі құрылғылары» 2 топ: «Компьютердің қосымша құрылғылары» «Ашық микрофон» әдісі арқылы алдыңғы білімдерін тексеру. Мұғалім микрофон ұстап, оқушыларға осы сабаққа байланысты сұрақ қояды, оқушылар жауап береді. 1. Информатика кабинетінде жұмыс жасау үшін ең бірінші нені білу керек? 2. Кабинет ережесі не үшін керек? 3. Кабинетте кімнің нұсқауын орындау керек?т.с.с. сұрақтар қойылады. ҚБ «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалау. |
Гүлдер
Микрофон «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалау |
||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы
Практикалық тапсырмалар
|
Жаңа сабақты түсіндіру үшін интербелсенді тақтадан «Эргономика міндеттері» тақырыбында бейнеролик көрсетемін. «Үштік» әдісі арқылы оқушылар тақтадағы бейнероликті көріп, топта талқылайды: бірінші оқушы айтады, екінші оқушы тыңдайды, үшінші оқушы түртіп алады, төртінші оқушы түсінбесе сұрақ қояды.
Саралау «Қорытынды» әдісі бойынша барлық оқушыларға бір бейнеролик көрсетілсе де олардың қорытынды ойлары әртүрлі болады. Дескриптор v Эргономика туралы біледі. v Кабинеттегі ережелер мен талаптарды түсінеді. v Компьютермен жұмыс істеу кезіндегі эргономика міндеттерін қолданады. v Көз жаттығуларымен танысып және жұмыс жасайды. ҚБ «Жетістік баспалдағы» (өзін-өзі бағалау) әдісі арқылы бағалау. «Ойлан, тап» әдісі арқылы І тапсырма: (жұптық жұмыс). Суреттегі жағдайлар неге қауіпті қандай пайдасы бар екендігін оқушылар үлестірме қағазына жазып түсіндіреді.
Дескриптор — компьютер алдында тамақтанудың салдарларын түсіндіреді; — компьютер алдында дұрыс отырмау салдарларын түсіндіреді; — компьютердің электр өткізгіш құралдарын ұстау салдарларын түсіндіреді; — компьютерде дұрыс отырып, уақытылы көз жаттығуларын жасау салдарларын түсіндіреді. ҚБ «Шапалақ» әдісі арқылы бағалау. «Сәйкесін тап» әдісі ІІ тапсырма: (Жеке жұмыс). Кесте бойынша дұрыс жауаптарды сәйкестендір
Дескриптор —эргономика ұғымының аудармасын біледі. —компьютерде зақымданған жағдайда, алғашқы көмек көрсету жағдайларын біледі. — компьютер алдында көп отырып жұмыс істеген жағдайда қандай жаттығулар жасап отыру керектігін біледі. ҚБ «Стикерлер арқылы бағалау» әдісі. Сергіту жаттығуы Қосымша тапсырма: (топтық жұмыс) «Кластер» әдісі арқылы берілген тақырыптары бойынша екі топ мүшелері постерге суреттер салу арқылы тақырыпты ашып түсіндіреді. 1-топ: «Компьютер кабинетінің эргономикасын дұрыс орындамау салдары» 2-топ: «Компьютер кабинетінің эргономикасын орындаудың қажеттілігі» Дескриптор 1-топ: — компьютер кабинетіндегі қауіпсіздік ережелерін біледі. — оқыс оқиғаның шығу себебін біледі. -компьютерде жұмыс жасау кезіндегі уақыт талаптарын сақтамаудың зиянды жағын біледі. 2-топ: — компьютер кабинетіндегі жұмыс орнының эргономикасын біледі. -жұмыс орнының эргономикасын ұйымдастыра алады. -кабинеттегі жалпы жұмыс эргономикасын ойластырып, практика жүзінде қолдана алады. Саралау «Дереккөздер» тәсілі. Қосымша ақпарат ретінде баспадан шыққан және электронды материалдар беріледі. Оқушылар осы материалдарды қолдана отырып постер құрады. ҚБ «Мадақтау арқылы бағалау» әдісі. |
Оқулық: Астана,
«Арман-ПВ» баспасы, 2018ж – 6 бет. дәптер, бейнеролик https://www.youtube.
Бағалау «Жетістік баспалдағы»
Үлестірме қағаздар
Үлестірме қағаздар
Мұғалімнің ауызша бағалауы |
||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы
«Ыстық орындық» әдісі
|
Сыныптағы кез-келген оқушы «Ыстық орындыққа» отырады. Ең маңыздысы – өз еркімен шығу. Оқушы ортада тұрған үстелге отырып тақырып бойынша қойылған сұрақтарға жауап береді. Берілген тапсырмаға байланысты қойылған сұрақтарға жылдам жауап беру қажет. Сұраққа жауап бере алмаған жағдайда «күйді» деп ескерту беріледі. Осылайша барлық оқушы «Ыстық орындыққа» отыру арқылы жаңа сабақты қорытындылау бойынша сұрақтарға жауап береді.
1. Эргономика дегеніміз не? 2. Эргономика сөзі қай тілден алынған және аудармасы? 3. Компьютер кабинетіндегі қауіпсіздік ережелері? 4. Оқыс жағдайда орындалатын іс-әрекеттер? 5. Компьютерде жұмыс жасау уақыты? 6. Көзге арналған жаттығулар? Бағалау: «Бес саусақ» әдісі. Балалар параққа алақандарын қойып, оны жиегімен қаламмен айналдырып өтеді. Осыдан соң олар сабақ туралы сұрақтарға жауап беріп, салынған саусақтарына жазады: 1.«Бас бармақ»- басты мәселе. Бүгінгі сабақта ең құнды мәселе не болды? 2. «Балалы үйрек»— бірлесу. Қалай жұмыс жасадым, кімге көмек бердім, кімді риза жасадым? 3. «Ортан терек»- ойлану. Мен бүгін білім мен тәжірибе алдым? 4. «Шылдыр шүмек»-шынайылық. Сабақ маған ұнадыма? Неліктен? 5 «Кішкентай бөбек»-көңіл-күй ахуалы. Мен сабақта өзімді қалайша сезіндім? Үйге тапсырма: Эргономика ұғымы. Информатика кабинетіндегі негізгі қауіпсіздік ережелерін оқып келу. Кері байланыс: «Блоб ағашы» әдісі арқылы оқушылардың бүгінгі сабақтан алған әсерлері, сабақты түсіну деңгейі сұралады. |
Орындық
Бағалау «Бес саусақ» әдісі
|
||||||||||||||||||||||||||
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? | Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау | ||||||||||||||||||||||||||
«Дереккөздер», «Қорытынды» | «Бас бармақ», «Жетістік баспалдағы», «Шапалақ», «Стикерлер», «Мадақтау»,
«Бес саусақ»,
|
Денсаулық сақтау технологиялары.
Сергіту жаттығуы Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары
|
||||||||||||||||||||||||||
Сабақ бойынша рефлексия
|
||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?
Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? Осы сұрақтар аясында сабақтың соңында рефлексия жүргізілді. |
||||||||||||||||||||||||||||
Жалпы бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1:
2:
Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1:
2:
Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |
||||||||||||||||||||||||||||
Дереккөз: «Ұстаз» ғылыми әдістемелік журналы
Басқа материалдар:
- Информатикадан глоссарий тізімі. 3D панорама, дендрит, синапс деген не?
- Информатикадан тест тапсырмалары
- Жасанды интеллект деген не?
- Информатика пәніне қатысты глоссарий
- Бұлттық технологиялар туралы толық мәлімет
- «Заман шындығы» бөлімі бойынша қазақ әдебиетінен тест тапсырмасы
- «Ғасырлық туынды» бөлімі бойынша қазақ әдебиетінен тест тапсырмалары
- «Әдебиеттегі сын-сарын» бөлімі бойынша қазақ әдебиетінен тест тапсырмалары