«Қызыл телпек бізде қонақта» — Ашық ұйымдастырылған оқу қызметі

0
2613
Балалармен жұмыс

№4 «Балауса» ортаңғы тобының ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы       

Білім беру саласы: Таным

Бөлімі: ҚМҰҚ

Тақырыбы: «Қызыл телпек  бізде қонақта».

Мақсаты:  Балалардың геометриялық пішіндері, көлемі кеңістікті бағдарлау, уақытты бағдарлау бөлімі бойынша жыл бойына өткен білімдерін бекіту, логикалық ойлау қабілеттері жетілдіру, ертегі ойын арқылы сұраққа толық жауап беруге үйрету.

 Қолданылатын көрнекіліктер:Қызыл телпек қуыршағы, бәліштер,себет, әуен, қасқырдың дауысы,геометриялық белгілер Жұмбақ шешу.

Сөздік жұмыс:  Қасықыр-жабайы аң орманда өмір сүретін аң.

Қостілділік компонент: Қызыл телпеккрасный шапочка,бәліш- пирожки,

қасқыр-волк-wolf әже-бабушка-grand mother.

                                                                                                    Күні 27.04.2017ж

 

Іс – әрекет кезеңдері Тәрбиешінің іс- әрекеті Балалардың іс- әрекеті

Қызығушылығын

оятужәне

ынталандыру

кезеңі

           Жылулық шеңбер

Амансың ба алтын күн,

Амансың ба көк аспан,

Амансың ба жан досым,

Жылуыма жылу  қос.

 

 

Қимылдарын көрсетеді

Ұйымдастыру

шылық

             кезеңі

 -Балалар қазір жылдың қай мезгіл?

 

 

-Балалар көктем мезгілінде қандай өзгерістер болады?

 

 

-Балалар, бүгін аптаның нешінші күні?

-Ал,бір аптада неше күн бар?

 

-Дұрыс айтасыңдар.

 

-Біз балабақшаға неше күн келеміз?

 

 

-Біз неше күн демаламыз?

Әуен ойналады.

Қызыл телпек кейңпіне киген қуыршақ қонаққа келеді.

-Сәлеметсіңдерме балалар?

-Мені танып тұрсыңдарма?

-Мен кіммін.

Иә, балалар бүгін сіздерде қонаққа қызыл телпек сендерден көмек сұағалы келдім,менімен  бірге әжеге бәліштерді апаруға барасыңдар ма?

Маған көмектесіңдерме?

 

1 тапсырма:

 

Ендеше, мына апама пісірген бәліштерді санап ретімен  себетке салайықшы.Қане кім көмектеседі?

Мында қанша бәліш бар?

 

Балалар бәліштердің көлемдермен пішіндерді ұқсайма?

Үлкен бәліш және кіштентай бәліштерді  салыстыршыңдаршы?

Сонда барлығы неше бәліш болды?

 

-Рахмет балалар!.Міне бәліштеріміз дайын.Енді жолға шығуға болады.

Осы кезде қасқырдың дауысы естіледі.

-Балалар мынау ненің дауысы?

Иә, балалар.Біз әжемізге қасқырдан бұрын жетуіміз керек.Қане,маған жол таңдауға көмектесіңдерші.

 

 

 

Сергіту сәті

Clap, Clap, Clap your hands

Clap your hands toge ther

Shake your hands

Clap your hands toge ther

Hod you head

Hood your hands toge ther

Dance your dance

Dance your dance toge ther

2 тапсырма:

Әжемнің үйіне қай жол мен барамын?

Балалар маған көмектесіңдерші?

Қай жол алыс? Ұзын жол ма әлде қысқа жол ма?

-Қысқа  жол теректің қай жағында орналасқан оң ба әлде сол ма?

 

-Өте жақсы  балалар!.Олай болса сапарымызды жалғастырайық.

Бір сергіп алайық.

 

Сергіту сәті

Орнымыздан тұрайық,

Қолды белге қояйық,

Бұрыламыз оңға бір,

Бұрыламыз солға бір,

1,2,3- (мұрынымен дем алып)

Демімізді алайық.

Жарайсыңдар,балалар!.

Ендеше кеш болмай тұрып тезірек әжемнің үйіне жетіп алуымыз керек.

Қараңдаршы,балалар әженің үйінеде жақындап қалдық.

Балалар әженің үйіне кіру үшін қызыл телпектің бір тапсырмасы бар екен?.

Сол тапсырманы орындап көрейік.

3тапсырма:

«Жұмбақ жасыру»

Геометриялық пішіндердің  көлемдерін ажыратын алып түстерін сәйкес орналастыру.

 

-Міне әжеміз де аман-сау екен.Сіздермен көптеген тапсырмалар орындап,қасқырдың алдын орап өттік.

 

Қазір жылдың Көктем мезгілі.

Көктем мезгілінде  күн жылынады,құстар жылы жақтан ұшып келеді,ауа-райы құбылмалы болады.

Бүгін аптаның екінші күні- сейсенбі.

Бір аптада жеті күн бар;дүйсенбі,сейсенбі сәрсенбі, бейсенбі, жұма, сенбі, жексенбі.

Біз балабақшаға  бес күн келеміз.

 

 

Біз екі күн демаламыз сенбі,жексенбі.

 

 

 

Сәлеметсізбе.

Иә.

Қызыл телпек.

 

 

Балалар Қызыл телпектен бірге көмекке дайын екендерін айтады.

Иә, көмектесеміз.

 

 

 

 

Балалар қызыл телпекке көмектесіп себетке рет-ретімен салады.

Балалар бәлішті себетке 1ден-5ке дейін санап рет-ретімен салады.

Жоқ ұқсамайды.

Үлкен бәліштен 2

Кішкентай бәліштен3

Барлығы 5 бәліш бар.

 

 

 

 

 

Қасқырдың дауысы.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қимылдарын келтіреді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Балалар.қызыл телпекке жол таңдауға  көмектеседі.

Қысқа жолмен.

Ұзын жол алыс.

 

Қысқа жолмен жақын. Қысқа жол теректің оң жағында орналасқан.

 

 

 

 

 

 

 

Қимылдарын көрсету.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жұмбақтарды шешу.

Рефлексиялық қорытынды

-Балалар бізге қонаққа кім келді?

 

-Қызыл телпекке қандай көмектерді жасадыңдар?

 

-Балалар орманда келе жатып кімнің дауысы шықты?

 

 

 

 

-Балалар әженің үйіне кіру үшін тағы қандай тапсырмаларды орындадындар?

-Балалардың жауаптарын мақтап-мадақтау.

Бізге қонаққа Қызыл телпек келді.

Біз Қызыл телпекке бәліштерді себетке салып оларды санадық және оларды үлкен бәліш нешеу, кішкентай бәліш нешеу салыстырдық.

Орманда қасқырдың дауысы шықты.

Қызыл телпек үйге кіру үшін «Жұмбақтарды шештік».

Балалардың жауаптары

 

Күтілетін нәтиже: Жыл бойына өткен білімі бекіті,білікті дағдыларын жетілдірді.

Нені біледі: Геометриялық өлшемдері көлемдері түстері әртүрлі екенін түсінді.

Қандай түсініктерді игереді: Жұмбақ шешуді игерді.

Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: Геометриялық пішіндерді анықтайтын белгімен  таныстыру түсінді.

Құрастырған   Сейтмуратова.С.Б.

Тексерген әдіскер:  


ПІКІР ҚАЛДЫРУ