Қожанасырдың әңгімелері

0
913

Пәні: Әдебиеттік оқу\r\n\r\nШолпанкулова Акмарал Муратовна\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

  Сыныбы: 4 «Ә»  Күні:    28.10.2014ж
   Сабақтың тақырыбы: \r\n

Қожанасырдың әңгімелері

\r\n

  Мақсаты: Қожанасырдың әңгімелерінен біз өзімізге не аламыз? (Алаңғасарлық, қиялға берілу,шектен тыс армандау сияқты мінездерден бойды аулақ ұстау)\r\n\r\n 
  Күтілетін нәтиже: Сөздің мағынасын аша алады.Төменгі және жоғарғы деңгейлі сұрақтарға жауап береді. Интернетпен жұмыс жасайды.Сөздерді мағынасына қарай топтастырады.Өз ойын еркін жеткізеді. Мақал-мәтелдерді біледі,тәрбиелік мәннін түсіндіреді.Топта жұмыс жасай алады және топ ішінде бір-бірін бағалайды. Жұмбақты шеше алады\r\n\r\n 
  Жұмыс түрлері: Топпен жұмыс, жұптасып жұмыс жасау,рөлдерге бөлу
  Сабақтың  дидактикалық қамтамасыз етілуі, яғни дереккөздер: флипчатка, маркер, мақал – мәтелдер жазылған плакаттар.\r\n\r\nОқулық,постер,маркер.\r\n\r\nноутбук, телефон\r\n\r\nүлестірмелі қағаздар,бағалау парақтары
   \r\n\r\nСабақтың барысы:  
  1.Қызығушылығын арттыру  
     Мұғалімнің әрекеті    Оқушының әрекеті
3мин. 1-әрекет.\r\n\r\nҰжымдық  жұмыс\r\n\r\nОйсергек жасау.\r\n\r\n«Ұшақтағы тілек »  арқылы   тілектер тілеу. Сыныпта ынтымақтастық атмосферасы құрылды.Әр бала ұшақ жасап  бетіне жазған  тілектерін қардай жаудыртып, оқиды.
2мин 2-әрекет.\r\n\r\nТопқа бөлу\r\n\r\n Әртүрлі қима қағаздарға бірнеше топ аттарын жазып тарату\r\n\r\nҮй жануарлары\r\n\r\nАңдар\r\n\r\nГүлдер\r\n\r\nКөкөністер Түстерге қарай топтарға бөлінеді
5мин 3-әрекет.\r\n\r\nҰжымдық жұмыс\r\n\r\n Қожанасыр туралы видео көрсету .Бұл видео арқылы тақырыпты ашу Видеоны көріп,балалар  тақырыптың идеясын ашады.
  \r\n

    \r\n

  1. Мағынаны ажырату кезеңі
  2. \r\n

\r\n

 
5мин .4-әрекет.\r\n\r\nЖеке жұмыс.\r\n\r\nОқулықтың 46 -47 бетіндегі «Қожанасырдың әңгімелерінен» атты шағын әңгімелерін оқушылардың өздеріне оқыту . Топтық жұмыс\r\n\r\n топта талқылау.Мәтіннің мазмұнына  байланысты жұптасып сұрақтар қою. Оқулықтағы  мәтінді жеке жұмыс жасап оқиды,топта мазмұнын талқылайды.Жұптасып бір-біріне сұрақтар қояды.\r\n\r\n 
10мин 5- әрекет\r\n\r\nАл ондай болса сендер\r\n\r\n«Қар үйіндісі» әдісі бойынша\r\n\r\n«Кітап ескірмейді» дегенді қалай түсінесің? Деген сұраққа жауап алу Әр топ өз ойларын ортаға салады. «Басбармақ» арқылы бірін-бірі бағалау
2\r\n\r\nмин 6-әрекет\r\n\r\nСергіту сәті\r\n\r\nӘн айту  \r\n\r\n \r\n\r\nСергіту мақсатында ән айтқызу\r\n\r\n 
3мин 7-әрекет\r\n\r\nТоптық жұмыс\r\n\r\n ТВ-шоу әдісі бойынша  «Қожанасыр елінде» атты таныстыру жасау,рөлдерге бөліп ойнау Балалар Қожанасырша өтірік әңгіме құрастырады, рөлге бөлініп ойнайды.
 \r\n\r\n1мин. Жұмбақ\r\n\r\nАрман қуып жасынан,\r\n\r\nКөктен көзін алмаған.\r\n\r\nБайды алдап, мақтанған,\r\n\r\nКедейлерге жақ болған.\r\n\r\nСараң да емес, бай да емес,\r\n\r\nАқшақұмар жан да емес.\r\n\r\nТабыңдаршы жанды осы,\r\n\r\nСыйлығым бар тапқанға Жұмбақтың шешуін тауып айтады.
5мин 8-әрекет\r\n\r\nӨзін-өзі бағалау парағын таратып беру Әр бала өз деңгейін анықтайды
  3.Ой толғаныс\r\n\r\n   
7 мин 9-әрекет\r\n\r\nОқушылардың  бағалауы бойынша ең көп бал алған баланы\r\n\r\n«Ыстық орындыққа отырғызу»\r\n\r\nӨтілген тақырып бойынша сұрақтар қою\r\n\r\n   \r\n\r\nЕң жақсы бал алған бала «Ыстық орындыққа» отырып, сұрақтарға жауап береді
 \r\n\r\n2мин  \r\n\r\nКері байланыс  
   \r\n\r\n10-әрекет\r\n\r\n«Кір жаю» әдісі бойынша кері байланыс жасау\r\n\r\nКебір оқушылар ұялы телефон арқылы кері байланыс жасау  \r\n\r\nСтикер арқылы өз ойларын жазып жіпке ілу\r\n\r\n \r\n\r\nӨз көңіл-күйлері туралы хабарлама жібереді.

\r\n 

ПІКІР ҚАЛДЫРУ