Сабақтың тақырыбы | Мектебіме саяхат. Нн дыбысы мен әрпі. | |||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
1.3.8.1 жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу. 1.3.9.1 айтылуы мен жазылуында айырмашылығы жоқ сөздерді мұғалімнің айтуы бойынша жазу. |
|||
Сабақтың мақсаттары |
Барлығы: Н н дыбысы мен әріп таңбасымен таныстыру. Текшемен дыбыстық талдау жасату. Көбі: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды. Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады. |
|||
Жетістік критерийлері |
Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады. |
|||
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. | |||
Тілдік құзыреттілік | Нн дыбысы мен әрпі. | |||
Сабақ барысы |
||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар | ||
Сабақтың басы Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру 2 минут |
Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу. Оқушы зейінін сабаққа аудару. Психологиялық ахуал. Қуанамын мен де, |
Шаттық шебері |
||
Сабақтың ортасы
|
— Мұғалім: Сөйлем неден құралады? (Сөйлем соңына (.) нүкте, (?) сұрақ белгісі, (!) леп белгісі сияқты тыныс белгілері қойылады). — Сөз неден құралады? — Оқушы: Буыннан; — Мұғалім: Буын неден құралады? — Оқушы: Дыбыстан; — Мұғалім: Дыбыс деген не? — Оқушы: Дыбысты айтамыз, естиміз. — Әріп деген не? — Оқушы: Әріпті жазамыз, көреміз. -Дыбыстың түрлерін ата. — Оқушы: Дауысты, дауыссыз. — Дауысты дыбыс қандай түспен беріледі? — Оқушы: Қызыл; — Дауыссыз дыбыс қандай түспен беріледі? Оқушы: Көк; — Мұғалім: Біз қандай дыбыстармен таныстық? — Оқушы: Аа, Нн. 2. Үй тапсырмасын пысықтау.— Өткен сабақта қандай дыбыспен таныстық? — Нн дыбысымен таныстық.
Жаңа сабақ
Нан
Мұғалім: Қане бәріміз Нн дыбысын айтып көрейікші. Қалай айтылады? —Нн, Нн. 7. «Нан» сөзіне дыбыстық талдау жасату. Дыбыстық талдау жасау үлгісі:
Нан-1буын; 3 дыбыс, 3әріп, 1дауысты, 2 дауыссыз дыбыс бар.
Н әрпінің кіші түрі үш элементтен тұрады: тік қиғаш сызық сызып,ортасын сызықшамен қосып, екінші аяғын тік қиғаш сызықпен төмен түсіп, ілмектейміз.
Диктант. Нн ана нан.
|
Таныстыры лым, оқулықпен жұмыс
|
||
Сергіту сәті3 минут |
Ойын «Сенесің бе?» -Айтқан тұжырымдарға «Иә», «Жоқ» деп жауап береді. |
|||
Сабақтың соңы 6 минут |
— Балалар, бүгін біз қандай әріп таңбасымен таныстық? — Н н дыбыс дауысты ма, әлде дауыссыз ба? — Н н дыбысы сөздердің қай жерлерінде кездеседі? — Кім н дыбысынан келетін сөздер айтады? |
Оқулық, дәптерлер. | ||
Рефлексия 3 минут |
Бүгінгі сабақта алған білімін бағдаршам әдісі арқылы бағалау. |
«Бағдаршам» әдісі |
||
Бағалау 1 минут |
Мадақтау, мақтау, үлгі тұту. |