Сабақтың тақырыбы:
Оңтүстік Қазақстанның қалалары, селолық елді мекендері және экономикалық-экологиялық проблемалары |
Мұғалімнің аты-жөні: Қартен Азамат Қайратұлы Күні: 26.04.2019ж |
||||||||||||||
СЫНЫП: 9 | Қатысқан оқушылар саны: | Қатыспаған оқушылар саны: | |||||||||||||
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Видеокөрсетілім көреді. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||||||||||||
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. | ||||||||||||||
Ресурстар | Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, видеокөрсетілім, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. | ||||||||||||||
Әдіс-тәсілдер | Сұрақ-жауап, жариялау, түсіндіру, ойын, кескін картамен жұмыс. | ||||||||||||||
Пәнаралық байланыс | Тарих, география | ||||||||||||||
Алдыңғы оқу | Оңтүстік Қазақстанның шаруашылық географиясы | ||||||||||||||
Сабақтың жоспары | |||||||||||||||
Жоспарланған уақыт | Сабақ барысы : | Бағалау түрлері | |||||||||||||
БасталуыҮй тапсырмасын сұрау |
Ұйымдастыру кезеңі Оқушылар шаттық шеңберіне шығып , «Мен саған ұқсаймын… Мен саған ұқсамаймын…» деген сөз тіркестерін жалғастырады Топтарға бөлу. 1 топ. Талдықорған 2 топ. Шымкент 3 топ. Қызылорда
«Сұрақ-жауап»
неше облыс кіреді?
Ойқозғау Оқушылар суреттегі шартты белгіге қарап жаңа сабақтың мағынасын таниды. |
Тренинг | |||||||||||||
Жаңа сабақ |
Білу және түсіну ЖИГСО әдісі Берілген мәтіндерді балалар оқып алады. «Жариялау» әдісі (Әрбір топ берілген сұрақ бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен спикер берілген уақыт ішінде басқа қатысушылар алдында сөйлеп, топ ұстанымын жеткізеді.) Видеокөрсетілім. «Аралдың экологиялық проблемалары» Оқушылар бейнежазбадан алған әсерлерімен бөлісіп, талқыға салады |
Оқулық, мәтіндер |
|||||||||||||
Ортасы |
Жұптық жұмыс «Жұмбақ зат» Ойынның мақсаты: Оқушылардың ойлау және сөйлеу қабілеттерін арттыру. |
Сыныптағы белсенді оқушы басқаларға бағыт беріп отырады. Топтық талқыға салады,ойланады.Өзгелерді тыңдай отырып , өз білімін толықтырады. Ізденеді. | |||||||||||||
Сабақты аяқталуы |
Жеке жұмыс «Кескін картамен жұмыс» |
||||||||||||||
Кері байланыс |
«Аяқталмаған сөйлем» тәсілі «Мұғалімге жеделхат» тақтасына оқушылар стикер жапсыру арқылы орындалады.Оқушылар өздеріне жақын сөйлемді таңдап, айтылған ойды жалғастырады:
|
«Аяқталмаған сөйлем» тәсілі |
|||||||||||||
Бағалау |
|
||||||||||||||
Үйге тапсырма |
$52. Оңтүстік Қазақстанның қалалары, селолық елді мекендері және экономикалық-экологиялық проблемалары |
||||||||||||||
Қосымша ақпарат | |||||||||||||||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау — Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
|||||||||||||
РефлексияСабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||||||||
Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |