Педагогика пәні бойынша тест сұрақтары жауабымен (5-бөлім)

8
81576

Martebe.kz республикалық білім порталы оқырмандарға «Педагогика» пәні бойынша тест сұрақтарын ұсынады. Дұрыс жауап қанық қара шрифтпен берілген. Педагогика пәні бойынша тест сұрақтары жауабымен (ІІІ бөлім).

Педагогика пәні бойынша тест сұрақтары жауабымен (І бөлім)

Педагогика пәні бойынша тест сұрақтары жауабымен (ІІ бөлім)

Педагогика пәні бойынша тест сұрақтары жауабымен (ІІІ бөлім)

Педагогика пәні бойынша тест сұрақтары жауабымен (4-бөлім)

№ 201

Психикалық дамуында ауытқушылық бар балаларды оқытумен және   тәрбиелеумен айналысатын педагогика саласы:

A) Валеология.

B) Салыстырмалы педагогика.

C) Олигофренопедагогика.

D) Әлеуметтік педагогика.

E) Этнопедагогика.

              

№ 202

Педагогика ғылымының зерттеу объектісі:

A) Қоршаған педагогикалық шындық.

B) Мемлекеттің білім беру жүйесі.

C) Оқушылар ұжымы.

D) Жеке тұлғаның даму процесі.

E) Арнайы ұйымдастырылған педагогикалық процесс.

 

№ 203

Педагогика ғылымының пайда болу себебі:

A) Ғылыми-техникалық прогресс.

B) Адамды өмірге дайындау қажеттілігі.

C) Тәрбие маңызының артуы.

D) Тәрбие мақсатының өзгеруі.

E) Мектептің қажеттілігі

 

№ 204

Педагогика ғылымында тәрбиенің әртүрлі анықтамаларының болуы:

A) Педагогика ғылымындағы тәрбие проблемасының шешілгендігінің айғағы.

B) Әртүрлі анықтамаларының болуы педагогиканың дамыған ғылым екенін көрсетеді.

C) Ғылыми түсінікті күнделікті өмірлік түсініктен айыру үшін.

D) Тәрбиенің көп аспектілігінен туындайды.

E) Тәрбиенің заңдылықтарынан туындайды.

 

№ 205

Адамгершілік тәрбиесі:

A) Адамгершілік санасын қаалыптастыру процесі.

B) Мораль туралы білімдерді беру процесі.

C) Моральдік принциптер жүйесімен таныстыру.

D) Моральдік қасиеттер, адамгершілік мінез сипаттары, жұріс-тұрыс дағдылары  мен әдеттерін қалыптастыру процесі.

E) Адамгершілік идеалын құру.

 

№ 206

Болмыстағы және өмірдегі сұлулық пен әдемілікті дұрыс қабылдау  қабілетін қалыптастыру:

A) Адамгершілік тәрбиесі.

B) Дене тәрбиесі.

C) Эстетикалық тәрбиесі.

D) Экологиялық тәрбиесі.

E) Еңбек тәрбиесі.

 

№ 207

Белгілі бір қасиеттерді қалыптастыру мақсатымен тәрбиеленушінің сезіміне, санасына, мінез-құлқына ықпал ету амалдары:

A) Тәрбие әдісі.

B) Тәрбие формасы.

C) Тәрбие құралы.

D) Тәрбие тәсілі.

E) Дамуға басшылық жасау.

 

№ 208

Іс-әрекетті ұйымдастыру және жүріс-тұрысты қалыптастыру әдісі:

A) Әңгіме.

B) Диспут.

C) Үлгі-өнеге.

D) Жаттығу.

E) Жарыс.

 

№ 209

Сананы қалыптастыру әдісі:

A) Жарыс.

B) Мадақтау.

C) Жаттығу.

D) Педагогикалық талап.

E) Үлгі-өнеге.

 

№ 210

Мінез-құлықты және іс-әрекетті ынталандыру әдісі:

A) Жазалау.

B) Түсіндіру.

C) Лекция.

D) Тапсырма.

E) Бақылау.

 

№ 211

 «Белгіліден белгісізге, жайдан күрделіге» ережелері қандай принципке жатады?

A) Ғылымилық.

B) Көрнекілік.

C) Шамаға лайықтық.

D) Теориямен практиканың байланысы.

E) Жүйелілік және бірізділік.

 

№ 212

Оқыту принципі:

A) Оқыту материалын таңдау негізінде жататын қағидилар.

B) Оқытудың ғылымилығын қамтамасыз етеін қағидалар.

C) Оқыту процесін ұйымдастыруға қойылатын талаптар.

D) Оқыту процесінің компоненттері арасындағы байланыстар.

E) Орындауды қажет ететін ережелер.

 

№ 213

 Оқыту процесінің құрылымдық компонентіне жатпайды:

A) Оқыту мақсаты.

B) Оқыту нәтижесі.

C) Оқыту әдістері.

D) Оқыту құралдары.

E) Оқыту заңдылықтары.

 

№ 214

Аралас сабақта:

A) Тек жаңа білімдер қалыптастырылады.

B) Тек жаңа іскерліктер қалыптастырылады.

C) Тек жаңа дағдылар қалыптастырылады.

D) Оқу материалдары бекітіледі.

E) Бірнеше дидактикалық міндеттер шешіледі.

 

№ 215

Түсіндірмелі-иллюстративтік, репродуктивтік, проблемалық мазмұндау, ізденіс түрлері, зерттеушілік әдістер деп жіктеудің негізгі белгісі:

A) Дидактикалық міндет.

B) Оқудағы ынтымақтастық.

C) Танымдық іс-әрекет түрі.

D) Білім түпнұсқасы.

E) Бинарлық жіктеу.

 

№ 216

Мұғалімнің проблеманы қоюы және өзінің оны шешудің жолдарын көрсетуі:

A) Проблемалық мазмұндау.

B) Репродуктивтік.

C) Зерттеушілік әдістері.

D) Түсіндірмелі-иллюстративтік.

E) Ізденіс түрлері.

 

№ 217

Игеру мақсатымен ақыл-ой немесе практикалық қимылдарды бірнеше рет қайталау:

A) Түсіндіру.

B) Кітаппен жұмыс.

C) Жаттығу.

D) Бақылау.

E) Лекция.

 

№ 218

Танымдық іс-әрекетті ұйымдастыру және іске асыру әдісіне жатпайды:

A) Әңгіме.

B) Түсіндіру.

C) Дискуссия.

D) Иллюстрация.

E) Демонстрация.

 

№ 219

Оқу-танымдық іс-әрекетті ынталандыру әдісі:

A) Демонстрация.

B) Зерттеу әдісі.

C) Танымдық ойындар.

D) Түсіндіру.

E) Иллюстрация.

№ 220

Бақылау әдісі:

A) Түсіндіру.

B) Жазбаша бақылау.

C) Жаттығу.

D) Дидактикалық ойын.

E) Анкета алу.

 

№ 221

Іс-әрекеттің бір түрін күшейтуге, ал енді бір түрін тежеуге арналған тәрбие әдісі

A) Талап қою.

B) Жазалау.

C) Мадақтау.

D) Үлгі-өнеге.

E) Бақылау.

 

№ 222

Мінез-құлық нормалары мен ережелеріне сәйкес тәрбиеленушінің әртүрлі  іс-әрекеттерін ұйымдастыру арқылы тәрбиелеу әдісі:

A) Тәрбиелік жағдайлар туғызу.

B) Жаттығу.

C) Талап қою.

D) Әңгіме.

E) Үлгі-өнеге.

 

№ 223

Жарыс әдісі:

A) Жеңімпаз анықталатын ойын.

B) Нәтижені бекіту әдісі.

C) Өз нәтижесін басқалардың нәтижелерімен салыстыра отырып тұлға қасиеттерін қалыптастыру және бекіту.

D) Тәрбиеленушінің басқа тәрбиеленушілерден артықшылығын анықтау.

E) Тиімді әдісті анықтау жолы.

 

№ 224

Баланың жағымсыз мінез-құлқы мен теріс қылықтарын тежеу әдісі:

A) Талап қою.

B) Мадақтау.

C) Жазалау.

D) Үлгі-өнеге.

E) Бақылау.

 

№ 225

Өзінде тұлғалық оң касиеттерді қалыптастыруға бағытталған адамның саналы іс- әрекеті

A) Тәрбие.

B) Қайта тәрбиелеу.

C) Өзін-өзі тежеу.

D) Өзін-өзі тәрбиелеу.

E) Өздігінен білім алу.

 

№ 226

Түсіндірмелі-иллюстративтік, репродуктивтік, проблемалық мазмұндау, ізденіс түрлері, зерттеушілік әдістер деп жіктеудің негізгі белгісі:

A) Дидактикалық міндет.

B) Оқудағы ынтымақтастық.

C) Танымдық іс-әрекет түрі.

D) Білім түпнұсқасы.

E) Бинарлық жіктеу.

 

№ 227

Мұғалімнің проблеманы қоюы және өзінің оны шешудің жолдарын көрсетуі:

A) Проблемалық мазмұндау.

B) Репродуктивтік.

C) Зерттеушілік әдістері.

D) Түсіндірмелі-иллюстративтік.

E) Ізденіс түрлері.

 

№ 228

Игеру мақсатымен ақыл-ой немесе практикалық қимылдарды бірнеше рет қайталау:

A) Түсіндіру.

B) Кітаппен жұмыс.

C) Жаттығу.

D) Бақылау.

E) Лекция.

 

№ 229

Танымдық іс-әрекетті ұйымдастыру және іске асыру әдісіне жатпайды:

A) Әңгіме.

B) Түсіндіру.

C) Дискуссия.

D) Иллюстрация.

E) Демонстрация.

 

№ 230

Оқу-танымдық іс-әрекетті ынталандыру әдісі:

A) Демонстрация.

B) Зерттеу әдісі.

C) Танымдық ойындар.

D) Түсіндіру.

E) Иллюстрация.

 

№ 231

Ұйымдастыру кезеңі, өткен бөлімдер бойынша тапсырмалар жүйесін орындау, қортынды жасау:

A) Аралас сабақ.

B) Білімді және іскерлікті бекіту сабағы.

C) Жаңа білім қалыптастыру сабағы.

D) Жүйелеу және қорыту.

E) Жаңа іскерлікті қалыптастыру сабағы.

 

№ 232

Оқыту әдісі:

A) Оқушылардың танымдық іс-әрекетіне басшылық жасау амалдары.

B) Оқушыларда іскерлік және дағды қалыптастыру үшін мұғалім қолданатын тәсілдер жиынтығы.

C) Білім және дағды қалыптастыру мақсатымен нақты қимылдарды көп рет қайталау.

D) Оқушылардың білім, іскерлік, дағдыны игеру, олардың дүниетанымын  қалыптастыру және қабылеттерін дамыту жолдары.

E) Оқушыларға білім, іскерлік, дағдыны игерту, олардың танымдық   қабілеттерін және тұлғалық қасиеттерін дамытуға бағытталған педагог және  оқушылардың өзара байланысқан іс-әрекеттері.

 

№ 233

Түсіндіру:

A) Оқыту материалын мұғалімнің мәнерлі, әсерлі баяндауы.

B) Оқушыларды жаңа білімді игеруге ынталандыру.

C) Теориялық мәнін ашу, фактілерді, құбылыстарды бірізді, дәлелді баяндау.

D) Ғылыми фактілерді баяндау.

E) Оқу материалын индуктивті баяндау әдісі.

 

№ 234

Мұғалімнің іс-әрекеті — сабақ беру басымды роль атқаратын дидактикалық  жүйе:

A) Дәстүрлі.

B) Педоцентрлік.

C) Қазіргі заманғы.

D) Авторитарлық.

E) Демократиялық.

 

№ 235

Нәтижесінде білім, іскерлік, дағды, іс-әрекет және жүріс-тұрыс (мінез-құлық) тәжірибесі, тұлға қасиеттері қалыптасатын педагог пен оқушылар-дың белсенді, мақсатты бағытталған өзара қимылдау процесі:

A) Оқыту.

B) Тәрбие.

C) Білім беру.

D) Тану.

E) Сабақ беру.

 

№ 236

Бағдарламалап оқыту мақсаты:

A) Тәрбие мақсаттарын шешу.

B) Оқушылардың оқу жетістіктерін анықтау.

C) Оқыту процесін басқаруды жетілдіру.

D) Автоматтандырылған қарама-қарсы байланыстарды қамтамасыз ету.

E) Оқушылардың оқу мүмкіндіктері туралы ақпарат алу.

 

№ 237

Оқушылардың өзіндік оқу жұмыстары:

A) Педагогтің көмегінсіз орындалатын оқушы іс-әрекеті.

B) Оқыту процесіндегі педагогтің тапсырмасымен және оның басшылығы-мен орындалатын оқушы іс-әрекеті.

C) Педагог басшылығымен, бірақ тікелей қатысуынсыз орындалатын оқушы іс-әрекеті.

D) Бақылау жұмысымен сәйкес.

E) Сабақтан тыс танымдық іс-әрекет.      

 

№ 238

Oқытудың екі жақтылық сипаты:

A) Отбасы мен мектептің ынтымақтастығы.

B) Оқушы мен сыныптың біріге қимылдауы.

C) Сабақ беру мен оқытудың бірлігі.

D) Өзіндік білім алу мен оқытудың бірлігі.

E) Білім беру мен тәрбиенің бірлігі.

 

№ 239

 «Ұлы дидактика» еңбегінің авторы:

A) Л.Н.Толстой.

B) К.Д.Ушинский.

C) А.С.Макаренко.

D) Я.А.Коменский.

E) К.Гельвеции.

 

№ 240

 Дидактикалық принципке жатпайды:

A) Ғылымилық.

B) Теорияның өмірмен, практикамен байланысы.

C) Жүйелілік және бірізділік.

D) Үздіксіздік.

E) Белсенділік және сапалылық.

 

№ 241

Бақылау формалары:

A) Ауызша бақылау, жазбаша бақылау.

B) Практикалық жұмыстар, машиналы бақылау.

C) Жеке, топтап және фронтальды.

D) Ағымдық, аралық және қорытынды.

E) Тест.

 

№ 242

Оқыту процесінің нәтижелілігін дидактикалық процесті оқыту жағдайымен бірлікте анықтау:

A) Бақылау.

B) Жүйелеу.

C) Оқыту.

D) Диагностика.

E) Тәрбиелеу.

 

№ 243

Бағалау – :         

A) Тексеру процесі.

B) Тексеру нәтижесі.

C) Бақылау әдісі.

D) Бақылау құрылымы.

E)  Қарама-қарсы байланыс.

 

№ 244

 Бақылаудың дидактикалық процестің барлық кезеңінде жүруін талап ететін  принцип:

A) Объективтілік.

B) Жүйелілік.

C) Көрнекілік.

D) Ғылымилық.

E)  Саналылық.

 

№ 245

Ауызша тексеру, жазбаша тексеру, практикалық жұмыстар:

A) Бақылау  түрлері.

B) Бақылау әдістері.

C) Тексеру құралдары.

D) Диагностика.

E) Оқыту кезеңдері.

 

№ 246

Әр сабақта оқушылардың оқу материалдарын игеруін жүйелі түрде бақылау:

A) Ағымдық бақылау.

B) Тақырыптық бақылау.

C) Аралық бақылау.

D) Қорытынды бақылау.

E) Оқыту әдісі.

 

№ 247

Әр түрлі деңгейдегі басқару субъектілерінің оның барлық звен-оларымен (министрліктен оқыту-тәрбие мекемелеріне дейін) жүйелі, жоспарлы және мақсатты бағытталған өз-ара іс-әрекеттері:

A) Білім беруді жобалау.

B) Білім беруді дианостикалау.

C) Білім беруді басқару.

D) Білім беруді жоспарлау.

E) Басқару деғгейлері.

 

№ 248

Анықталған мақсатқа жетуді қамтамасыз ететін, басқарғанда сақталатын  негізгі ережелер, оған қойылатын талаптар:

A) Басқару заңдылықтары.

B) Басқару принциптері.

C) Басқару жағдайы.

D) Басқару кезеңдері.

E) Басқару әдістері.

 

№ 249

Білім беру мекемесінің іс-әрекетін, құрылымын анықтайтын ережелер    жиынтығы:

A) Устав.            

B) Білім беру туралы заң.

C) Конституция.

D) Білім беру туралы концепциялар.

E) Оқыту жоспары.

 

№ 250

Демократияландыру және гуманизацияландыру, жүйелілігіr және тұтастық, коллегиялық басқарудағы жекелік:

A) Басқару заңдылықтары.

B) Басқару әдістері.

C) Басқару құралдары.

D) Басқару принциптері.

E) Басқару тәсілдері.

 

Педагогика пәні бойынша тест сұрақтары жауабымен (І бөлім)

Педагогика пәні бойынша тест сұрақтары жауабымен (ІІ бөлім)

Педагогика пәні бойынша тест сұрақтары жауабымен (ІІІ бөлім)

Педагогика пәні бойынша тест сұрақтары жауабымен (4-бөлім)


8 ПІКІРЛЕР

  1. Педагогика ғылымының негізгі ұстанымдары мен жалпы мән-мағынасы жақсы қамтылған. Тілі жатық, түсінікті. Тестілер авторларына көп-көп рақмет.

  2. 1 сұрақтың жауабын дұрыс емес деп ойлаймын психикасының дамуында ауытқушылық бар балаларды оқыту мен тәрбиелеумен айналысатын сала валеология деп тұр олигрофен педагог па деп ойлаймын

ПІКІР ҚАЛДЫРУ