Сабақтың тақырыбы: |
Өсімдік бөліктері |
Осы сабақта қол жеткізген оқу мақсаттары(оқу бағдарламасына сілтеме) | 1.2.1.1 өсімдіктердің негізгі сипаттамаларын және олардың өмірлік формаларын анықтау; 1.2.1.2 өсімдіктердің негізгі бөліктерін ажырату; 1.2.1.4 өсімдіктердің тіршілігіне қажетті жағдайларды зерттеу; |
Сабақ мақсаттары: |
Барлық оқушылар: Өсімдіктің негізгі сипаттамаларын анықтайды. Өсімдіктердің негізгі бөліктерін ажыратады Көптеген оқушылар: жабайы өсімдіктер мен мәдени өсімдіктерді ажыратады. Өсімдіктердің негізгі бөліктері мен олардың қызметін біледі, Кейбір оқушылар: өсімдіктердің тіршілігіне қажетті жағдайларды зерттейді, тұжырым жасайды. |
Бағалау критерийлері: |
Өсімдік бөліктерін ажыратады. Өсімдіктерге бақылау жүргізе алады Өсімдіктердің негізгі бөліктерінің қызметін біледі, |
Ойлау дағдылары: | Білу, қолдану |
Тілдік мақсаттар: | Тамыр, гүл, сабақ, жапырақ, жеміс, тұқым |
Құндылықтарды дарыту: | Табиғатқа қамқор болуға тәрбиелеу |
Пәнаралық байланыс: | Бейнелеу өнері |
АКТ қолдану дағдылары: | |
Бастапқы білім: | Өсімдіктің түрлері |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақта жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басы 3 мин Қ/б: «Өзіңді өзің бағала» әдісі Тақтадан дұрыс жауапты көрсетеді. Дескриптор — өсімдіктер мүшелерін атайды — өсімдік мүшелерінің суретін ретімен орналастырады. |
Психологиялық тренинг: Тербеледі ағаштар, Алдымнан жел еседі, Кіп-кішкентай ағаштар, Су құйғанда өседі. Топқа бөлу: Балаларға алма ағашының діңі, жапырағы, жемісінің суретін үлестіремін. Оқушылар қолдарындағы суреттер бойынша топқа бөлінеді. 1 топ. дің 2 топ. жапырақ 3 топ. жеміс
Тұжырым: тамыр, сабақ, жапырақ, гүл, жеміс, тұқым-өсімдіктің бөліктері. Т/ж. «Құрастыр және жауап бер» 1 тапсырма. Әр топқа өсімдіктердің мүшелері салынған суреттер беріледі. Нұсқау: Өсімдік мүшелерін ретімен орналастыр І топ: Емен ағашының мүшелері ІІ топ: Қызанақтың мүшелері ІІІ топ: Итмұрын өсімдігінің мүшелері |
Алма ағашының діңі, жапырағы, жемісі суреттері Емен, қызанақ, итмұрын суреттері
|
Сабақтың ортасы
Қ/б. «Маршрут» әдісі (Топтағы постерлер алмастырылады, бірін бірі тексереді) Дескриптор 1.Өсімдіктердің тіршілігіне қажетті жағдайларды анықтайды. 2.Тиісті сөздерді тауып, суретпен байланыстырып сызады. Қ/Б. «Жұбыңды бағала» әдісі Дескриптор. — өсімдіктердің ұқсас мүшелерін атайды — өсімдіктің негізгі бөліктерін көрсетіп, сурет салады. |
2 тапсырма. Т/Ж. «Зерттейік» Суретке мұқият қара, қай өсімдіктің қандай жағдайда өскенін анықтап, сәйкес шартты белгілермен байланыстыр және түсіндір. Жарық жер – Қараңғы жер – Сусыз жер – 3-тапсырма. Ж/Ж. «Алған мәліметті қорытындыла» әдісі Әр топқа екі-екіден бөлме өсімдіктері беріледі.
|
Бөлме өсімдіктері |
Сабақтың соңы |
Кері байланыс: « + , — , қызықты» әдісі
|
|
САРАЛАУ | Бағалау | |
1-тапсырма. «Құрастыр және жауап бер» Барлық оқушылар: өсімдіктер мүшелерін атайды Көптеген оқушылар: өсімдік мүшелерінің суретін ретімен орналастырады. Кейбір оқушылар: тұжырым жасайды. 2-тапсырма. «Зерттейік» Барлық оқушылар: Тиісті сөздерді суретпен байланыстырып сызады. Көптеген оқушылар: Тиісті сөздерді тауып, суретпен байланыстырады Кейбір оқушылар: Өсімдіктердің тіршілігіне қажетті жағдайларды анықтайды. 3-тапсырма. «Алған мәліметті қорытындыла» Барлық оқушылар: өсімдіктердің ұқсас мүшелерін атайды Көптеген оқушылар: — өсімдіктің негізгі бөліктерін көрсетеді Кейбір оқушылар: Өсімдік мүшелерінің суретін салады |
1-тапсырма: «Өзіңді өзің бағала» әдісі Дескриптор: — өсімдіктер мүшелерін атайды — өсімдік мүшелерінің суретін ретімен орналастырады. 2-тапсырма: «Маршрут» әдісі Дескриптор: — Өсімдіктердің тіршілігіне қажетті жағдайларды анықтайды. — Тиісті сөздерді тауып, суретпен байланыстырып сызады. 3-тапсырма: «Жұбыңды бағала» әдісі Дескриптор: — өсімдіктердің ұқсас мүшелерін атайды — өсімдіктің негізгі бөліктерін көрсетіп, сурет салады. |