Статистикалық мәліметтер

0
129
ЭКОНОМИКАЛЫҚ ДАМУДАҒЫ БАНКРОТТЫҢ РӨЛІ
Сабақтың тақырыбы
Theme of the lesson:
Статистикалық мәліметтер
Statistics data
Оқу мақсаты 8.2.2.1 электронды кестеде есептерді шешу үшін мәліметтердің әртүрлі форматтарын қолдану

Сабақ мақсаты

Lesson objectives:

Электрондық кестеде қолданылатын мәліметтер форматтарын білу

To knowledge of data formats used in the spreadsheet

Бағалау критерилері:

СРЗНАЧ функциясын қолданып орта бағаны есептеу

СЧЕТЕСЛИ функциясын қолданып күндерді санау

ЕСЛИ және ОКРУГЛ функцияларын қолданып, оқушының қай категорияға жататынын анықтау.

Тілдік мақсаттар

Оқушылар:

Мәлімет форматтарын түсіндіру,

Абсолютті және салыстырмалы сілтемелерді түсіндіру

Статистикалық функцияларды қолдануды түсіндіру

(сөйлеу және оқу дағдыларын дамыту)

Дағдылық құндылықтар

Жұптық тапсырмаларды орындау барысында жылы қарымқатынастарды дамытып, ынтымақтастық дағдылар орнатып, сындарлы көзқарас пен сыни ой дамытылуға бағытталған дағдылық құндылықтар қарым-қатынас арқылы дамытылады. .

Академиялық адалдық: басқа адамдардың идеялары мен ойларын құрметтеу академиялық адалдық принциптерін сақтаудан тұрады.

Interdisciplinary contacts:

Пәнаралық байланыс

Математика, Орыс тілі, English,
Terminology

Терминология

Statistics – статистика – статистика

Data – информация – мәлімет

Arithmetic – арифметика – арифметика

Obligatory statistics — обязательная статистика – міндетті статистика

Reference – ссылка – сілтеме

Absolute reference – абсолютный ссылка – абсолютті сілтеме

Relative reference – Сравнительный ссылка – салыстырмалы сілтеме

Cell – клетка – ұяшық

Formula – формула – формула

General – общий – жалпы

Numerical – числовой – сандық

Text – текстовые – мәтіндік

Monetary – денежный – ақша

Financial – финансовый – финанстық

date and time – дата и время – мерзім мен уақыт

fractional – дробный – бөлшек

percentage – процентный – пайыздық мөлшер

Бастапқы білімдері: Мәлімет форматтарын біледі, абсолюттік және салыстырмалы сілтемелерін қолдана біледі.
Сабақ барысы:
Сабақ кезеңдері: Сабақта орындалатын іс-әрекеттер Оқу ресурстары
Кіріспе бөлім

0-5 мин

  1. Good afternoon learners

Who is the on duty today?

Who is absent?

How did you relax?

Let’s get starting your lesson

  1. Миға шабуыл Brainstorm

Мұғалім келесі сұрақтарды қояды:

Қандай мәлімет форматтарын білесіздер?

What kind of data formats do you know?

Excel бағдарламасында есептерді шығара аламын ба?

Can I extract reports in the Excel program?

Дұрыс жауаптар:

Мәлімет форматтары: Общий, числовой, текстовой, денежный, финансовый, дата и время, дробный, процентный и т.д.

Экзел бағдарламасы есептерді шешуге арналған

Слайдтар
Негізгі бөлім

6-25 мин

  1. Жаңа тақырыптың мазмұнын беру

Мұғалім оқушыларды электрондық кестедегі статистикалық функциялармен таныстырады.

Статистика — қоғамдағы құбылыстарды, процестерді сандық және сапалық жағынан тығыз байланыстыра отырып қай жерде және қай уақытта болғанын зерттейтін қоғамдық ғылымның бір саласы. Статистикалық бақылау — қоғамдық құбылыстар, процестер туралы мәліметті жинау,тіркеу.

Статистикалық функциялар электронды кестелерде жиі қолданады.

  1. (ҚБ) Өзіндік жұмыс

Оқушылар таратпа материалдағы тапсырмаларды орындайды.

Оқушылар тапсырманы жеке түрде орындайды.

Таратпа материал №1

Таратпа материал

26-35 мин
  1. Бірін-бірі оқыту

Оқушылар жұмыстарымен ауысады. Тапсырманы орындау барысында кездескен қиындықтарды талдайды, пайдаланған формулалар жайында айтып береді.

ДЕСКРИПТОР: Оқушы пайдаланған формулалары жайында сыныптасына түсіндіреді.

Слайдтар

Сабақтың соңы

36-40 мин

  1. Рефлексия: Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өтілген тақырыпты пысықтайды.

Осы сабақта не үйрендіңіз ?

Сіз үшін не түсініксіз ? Келешекте нені білгіңіз келеді ?

Рефлексия слайды
Homework

Repeat terms and read the hometask

Page on 43

Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тескересіз? Пәнаралық байланыс. Қауіпсіздік ережелері. АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)

Оқудың әртүрлі түрлері іске асырылады: жұптық жұмыс, практикалық жұмыс.

Барлық оқушы ұсынылған статистикалық функциялардың қолданылу аймағын біледі

Кейбір оқушылар өз мысалдарын келтіру арқылы басқа да функциялардың қызметін сипаттай алады

Оқушылар бір-бірінің жұмыстарын дұрыс нұсқамен салыстыра отырып бағалайды

Дағдылар: Білу және түсіну, сыни ойлау

Компьютермен жұмыс жасау барысында, оқушылар компьютерді пайдаланудағы эргономика талаптары және компьютердің зиянды әсерінен қорғану тәсілдерімен танысады.
Рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді?

Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сл жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.

Жалпы баға

Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1:

2:

Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1:

2:

Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?

 

ПІКІР ҚАЛДЫРУ