Сыбайлас және вертикаль бұрыштар, олардың қасиеттері

0
623
ЭКОНОМИКАЛЫҚ ДАМУДАҒЫ БАНКРОТТЫҢ РӨЛІ

Қысқа мерзімді жоспар

Ұзақ мерзімді жоспар тарауы:7.1.B. Геометрияның алғашқы  мәліметтері

Күні:

Сынып: 7

Мектеп: Байғанин ауданы, С.Ешбаев атындағы орта мектебі

Мұғалімнің аты-жөні:Қыйлыбаева Ақгүл Орынбекқызы

Қатысқандар:      Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы Сыбайлас және вертикаль бұрыштар, олардың қасиеттері
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

7.3.1.9. Сыбайлас және вертикаль бұрыштардың анықтамаларын білу;

7.3.1.10 сыбайлас және вертикаль бұрыштардың қасиеттерін дәлелдеу және  қолдану;

Сабақтың мақсаты

—          сыбайлас және вертикаль бұрыштардың анықтамаларын біледі және қолданады;

—          дәлелді пайымдаулардың алғашқы дағдыларын қалыптастырады және дамытады;

—          сыбайлас және вертикаль бұрыштардың қасиеттерін қолдана алады.

Бағалау критерийі

—          сыбайлас және вертикаль бұрыштардың анықтамаларын біледі;

—          есептер шығару барысында сыбайлас және вертикаль бұрыштардың қасиеттерін қолдана алады.

Тілдік мақсаттар

—          фигуралардың өзара орналасуын суреттейді;

—          сызбаның салынуын түсіндіреді;

—          есептердің шешу жолын түсіндіреді.

Құндылықтарға баулу Еңбек  және шығармашылық,ынтымақтастық,өмір  бойы  білім  алу
Пәнаралық байланыс Сызу
Тақырып бойынша алдыңғы білім Кесінділер мен бұрыштарды салуда және өлшеуде сызғыш пен транспортирді қолдана алады.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері Ресурстар

Сабақтың басы

 

Ұйымдастыру. Психологиялық дайындық. «Тілек айту» әдісі. Оқушылар  өзінің аты қандай әріптен басталса, сондай әріптен басталатын сөздерден құралған сөйлеммен бір-біріне жақсы сөздер айтып амандасады.

Оқушыларды топқа бөлу:«Көршіңді тап».

Оқушылар шеңбер жасап тұрады. Оқушыларға бұрыштардың сан мәнімен берілген градустық өлшемі жазылған дөңгелек үлестірмелер таратылады. Әр екі дөңгелек үлестірмедегі бұрыштардың өлшемдерінің қосындысы жазыңқы бұрышқа, яғни 180º — қа тең. Оқушылар өздеріндегі дөңгелектегі көрсеткішке байланысты сыбайлас бұрыштың екінші бұрышының өлшемін тез табуы керек. Көршісін тапқан кезде қол шапалақтап білдіруі керек.

Өткен сабақты пысықтау.«Тірек сөздер арқылы әңгіме» әдісі.

Өткен тақырыпқа байланысты бірнеше тірек сөздер (бұрыш, бұрыштың шамасы, түзулердің параллелдік аксиомасы, фигуралар теңдігі, теореманы дәлелдеу) тақтаға жазылады, оқушылар осы терминдерге түсінік береді.

Дескриптор                Білім алушы

—          Өткенді еске түсіреді;

—          Бұрыштың анықтамасын, түрлерін, шамасын еске түсіреді;

—          Түзулердің параллелдік аксиомасын, фигуралар теңдігін, теореманы дәлелдеуді қорытады.

 

Жаңа сабақ түсіндіру. «Сократ шеңбері» әдісі.

Екі топқа сыбайлас және вертикаль бұрыштар туралы мәтін ұсынылады. Екі шеңбер құрады, ішкі шеңбердегі оқушы сыртқы шеңбердегі оқушыға сыбайлас бұрыштарды түсіндірсе, сыртқы шеңбердегі оқушы ішкі шеңбердегі оқушыға вертикаль бұрыштарды түсіндіреді. Жаңа сабақты мұғалім толықтырады, есептер шығару кезінде AсtivStudio программасының қолданылуын көрсетеді.

Шығармашылық жұмыс. Проблемалық жағдай туындату:

—          Сыбайлас және вертикаль бұрыштардың анықтамасын кері жорып дәлелдеу тәсілінің мағынасы қандай?

Дескриптор: Білім алушы

—          Өз бетінше оқып түсінеді;

—          Топта талқылайды, түсіндіреді;

—          Қасиеттерін тұжырымдайды.

 

 

 

 

 

 

Үлестірмелер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Презентация

 

 

 

 

 

 

«Мұғалімге арналған үлестірме материалдар» Астана – 2016

8-күн, 5-үлестірме материал

 

«AсtivStudio» бағдарламасы

Сабақтың ортасы

 

 

Тапсырма №1. Жеке жұмыс.

Сызбаны қолданып анықтаңыз:

a) ∠AOH бұрышына сыбайлас болатын бұрышты:  ___________________________________________

b) ∠BOG бұрышына сыбайлас болатын бұрышты: ____________________________________________

c) ∠AOE  бұрышына вертикаль болатын бұрышты: ____________________________________________

 

d)∠AOH бұрышына вертикаль болатын бұрышты: ____________________________________________

Жауаптары презентацияда көрсетіледі.

Дескриптор:Білім алушы

— сыбайлас бұрыштарды көрсетеді;

— вертикаль бұрыштарды көрсетеді.

Тапсырма №2. Жұптық жұмыс. Оқушылар көршілерімен жұптасады.«Жалған, ақиқат» әдісі. Мына тұжырымдамалардың қайсысы ақиқат, қайсысы жалған екенін анықтау тапсырылады.  Кестеде  «+» таңбасымен белгіленеді. Оқушылар жауаптарын негіздейді.

 

Тұжырымдамалар Ақиқат Жалған
Егер екі бұрыш вертикаль болса, онда олар өзара тең болады    
Егер екі бұрыш тең болса, онда оларға вертикаль бұрыштар да тең болады    
Егер екі бұрыш тең болса, онда олар вертикаль бұрыштар    
Егер ортақ төбесі бар екі бұрыш тең болса, онда олар вертикаль бұрыштар    
Егер бұрыштардың қосындысы 180 – қа тең болса, онда олар сыбайлас бұрыштар    
Егер екі бұрыш сыбайлас болса, онда олардың қосындысы жазыңқы бұрыш болады    

 

Дескриптор:Білім алушы

—          дұрыс тұжырымды анықтайды;

—          жауабын негіздейді.

 

Тапсырма №3. Оқулықпен жұмыс. Топтық жұмыс.

2.76. 30°, 45°, 60°, 90°-қа бұрыштармен сыбайлас бұрыштардың шамасын табыңдар.

2.77. Сыбайлас бұрыштардың екеуі де: 1) сүйір; 2) доғал; 3) тік болуы мүмкін бе?

2.79. 1) Біреуі екіншісінен 30° үлкен; 2) айырмасы 40°-қа тең; 3) біреуі екіншісінен үш есе кіші; 4) өзара тең болатын сыбайлас бұрыштарды табыңдар.

2.91. Екі түзу қиылысқанда пайда болатын бұрыштардың бірі екіншісінен 4 есе үлкен. Осы бұрыштарды табыңдар.

2.94. Вертикаль бұрыштардың биссектрисаларыбір түзудің бойында жататынын дәлелдеңдер.

 

Сергіту сәті.«Бұрышты бейнеле». Оқушылар топ болып бұрыштарды бейнелейді.

Үй тапсырмасы: №2.95. Бұрыш биссектрисасы мен оның бір қабырғасының созындысы арасындағы бұрышты табыңдар. Берілген бұрыш шамасы: 1) 50°; 2) 90°; 3)150°.

 

 

Презентация

Кеспе қағаз

 

«Мұғалімге арналған үлестірме материалдар» Астана – 2016

2-күн, 2-үлестірме материал

19 – бет

 

 

«Мұғалімге арналған үлестірме материалдар» Астана – 2016

8-күн, 5-үлестірме материал

 

 

 

 

 

Перфокарта

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Мұғалімге арналған үлестірме материалдар» Астана – 2016

2-күн, 2-үлестірме материал

20 — бет

 

Оқулық Геометрия

7 класс

AсtivStudio

 

Оқулық

Геометрия

7 класс

Сабақтың соңы Кері байланыс. Кесте стратегиясы«Маған үш сөз айт» әдісі. Үш сөзден тұратын пікірін айту.

Сабақ Мен сабақтамын Қорытынды
Қызық Жұмыс жасадым Көбірек білу

 

Бағалау парағы.Оқушылар сабақ бөлімдеріне смайликтер қою арқылы бағалайды.

               «5»                       «4»                         «3»

Оқушының аты – жөні: __________________________

Сабақ кезеңдері
«Тірек сөздер арқылы әңгіме» «Сократ шеңбері» Тапсырма №1.  Жеке жұмыс. Тапсырма №2. Жұптық жұмыс.«Жалған, ақиқат» әдісі.

Оқулықпен жұмыс. Топтық жұмыс.

 

         

 

Кесте

 

 

 

Бағалау парағы

 

 

Смайликтер

 

 

 

 

 

Саралау

Бағалау

 

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
«Тірек сөздер арқылы әңгіме», «Сократ шеңбері», жеке, жұптық, топтық жұмыс және кері байланыс кезінде оқушылардың білімдері сараланады. Дескрипторлар мен критерийлер бойынша оқушы мен мұғалім бағаларының қорытынды бағасы қойылады. Сергіту сәті
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары қол жетімді болды. Оқушылар сабақта сыбайлас және вертикаль бұрыштардың шамасын есептеуді, қасиеттерін тиімді пайдалануды үйренді. Жеке, жұптық, топтық жұмыстар кезінде оқушылар ынтымақтастықпен, бір – біріне көмек беру арқылы сабақта жақсы қарым – қатынас ахуалы орнады. Сабақ бөлімдері сайын оқушылар тапсырмаларды орындап, жоспарланған саралау іске асырылды. Уақыт тиімді пайдаланылды.

Жалпы бағалау

Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты):

1: Сабақтың мақсаты оқушыларда проблема туындату арқылы нақты айқындалды.

2: «Сократ шеңбері» әдісі кезінде оқушылар материалды терең меңгерді, топ ішінде талқылады, рефлексия кезінде ойларын еркін жеткізе білді.

 

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді(оқыту мен оқуға қатысты)?

1:Оқушыларға деңгейлік тапсырмалар беру.

2: Үй жұмысына шығармашылық тапсырма беру.

 

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері, қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?

Осы сабақтың барысында оқушыларға деңгейлік тапсырмалар беріліп, үй жұмысына шығармашылық тапсырма берілгенде сабақ бұдан да жақсы өтер еді.

 

 

 

ПІКІР ҚАЛДЫРУ