Сынып/мерзімі | 8 сынып. | ||
Пәні | Физика | ||
Мұғалімі | Исаев Нұрхат Жандоллаұлы | ||
Сабақтың тақырыбы: | Тұрақты электр тогы | ||
Сабақтын мақсаты: | Тұрақты ток тарауы бойынша алған білімдерін практикада қолдана білу, электр тізбегін құрып, ток күші тізбектің әртүрлі бөлігінде бірдей екенін көрсету | ||
Күтілетін нәтиже: |
|
||
Сабақтың әдісі: |
Жеке жұмыс,жұптық жұмыс,жаңа әдіс-тәсілдер, АКТ,лабораториялық жұмыс,кері байланыс жасау. |
||
Сабақтың түрі: | Лабораториялық жұмыс | ||
Құрал жабдықтар: | ток көзі , амперметр, қыздыру шамы, кілт, өткізгіш сымдар, оқулық,компьютер,электронды оқулық стикер,лабораториялық жұмыс дәптері |
||
Сабақтың барысы: І Кіріспе ІІ Негізгі бөлім ІІІ Қорытынды бөлім |
|||
Сабақтың кезеңдері | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | уақыт |
Кіріспе |
Ұйымдастыру кезеңі Техникалық қауіпсіздік ережелері №4.Лабораториялық жұмысқа нұсқаулар |
Ережемен танысады Оқулық бойынша жұмыспен танысады |
2 мин |
Негізгі бөлім «Білу» |
Сұрақтар қою | Сұрақтарға жауап беріп,өткенді пысықтайды | 3 мин |
«Түсіну» | Сөздікпен жұмыс: ток күші-сила тока-Current,амперметр-амперметр-ammeter,кілт-выклучатель- key (switch),қыздыру шамы-лампочка-incandescent lamp,ток көзі-current source | Оқушылар қайталай отырып шартты белгілерді еске түсіреді,тақтаға сызады | 5 мин |
«Қолдану» (Лабораториялық жұмыс) |
І.Жұмыстың барысы: Амперметр шкаласын қараңдар,бір бөліктін құнын анықтаңдар. Сұрақтарға жауап беріңдер
ІІ.Жұмысты орындау: 191,192, және 193-суреттердегі сұлбалар бойынша электр тізбегін жинаңдар. Әр жағдай үшін амперметрдің көрсетулерін кестеге жазыңдар. Қауіпсіздік ережесін мұқият сақтау талап етіледі. ІІІ. Қорытынды жасаңдар: |
Амперметр шкаласының бір бөлік құнын анықтайды Сұрақтарға жауап береді .Сұлба бойынша электр тізбегін құрады. Әр жағдай үшін амперметрдің көрсетулерін кестеге жазады. Қорытынды жасайды |
15 мин |
«Талдау» (Әр оқушы алынған нәтижелерін ортаға салады, салыстырады) |
Амперметр бір бөліктін құнын анықтаңдар, Салыстырыңдар
|
Өз нәтижелерін түсіндіреді | 5 мин |
«Жинақтау» (Әр оқушы өз жұмыстарын қорғайды,қорытынды жасайды) |
Ток күші тізбектің әр бөлігінде бірдей екенін көрсету | Өз ойларын ортаға салады | 3 мин |
«Бағалау» (Сен қалай ойлайсың? Не істер едің?Өз ойыңыз?) |
Өзін-өзі бағалау | 2 мин | |
Қорытынды | Мұғалім бағасы | Сабақты бағалау | 3 мин |
Рефлексия | Кері байланыс жасау | Бүгінгі сабақтың сәтті және сәтсіз тұстары | 2 мин |