САБАҚ: 8.2С Химиялық реакциядағы энергиямен танысу CHAPTER : |
Мектеп: «№13 мектеп-гимназия» КММ School: |
||||||||||||||||||||||||||||
КҮНІ: 11.12.2018ж Date: |
Мұғалімнің аты-жөні: Тукенова Л.А Teacher’s Name: . |
||||||||||||||||||||||||||||
СЫНЫП: 8 Grade: |
Қатыспағандар: Absent: Қатысқандар: Attended: |
||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ тақырыбы: TOPIC: |
Термохимиялық реакциялар Thermochemical reactions |
||||||||||||||||||||||||||||
Оқыту мақсаты: OBJECTIVES: |
8.3.1.5 энергия өзгерісін бөлшектердің кинетикалық теориясы тұрғысынан түсіндіру | ||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары:Lesson objectives: |
Термихимиялық реакциялар бойынша энергияның өзгеруін ажырата алады.
Қарапайым бөлшектер теориясы бойынша энергия өзгерісін графиктік кескін арқылы түсіндіре алады. Графиктер бойынша есептеулер жүргізе алады. |
||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері: Еvaluation сriteria: |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар: Language objectives: |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарды дарыту |
Мәңгілік ел. Ғылымға деген қызығушылықты артыру. Сабақ барысындағы іс-әрекеттер өзара құрмет ұстанымы негізінде жүзеге асады, бір-бірінің пікірін құрметтеп, оларды соңына дейін тыңдайды, өз ойларын еркін айта алады. | ||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыстар: Interdisciplinary communication: |
Физика-термохимиялық процестерді түсіндіруде. Биология-тыныс алу процесі |
||||||||||||||||||||||||||||
АКТ қолдану дағдылары | Ғаламтор желісінен термиялық реакциялар туралы видеоматериал | ||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы білім: Previous education: |
7.2 В Ауа. Жану реакциясы | ||||||||||||||||||||||||||||
Жоспар | |||||||||||||||||||||||||||||
Жоспарланған мерзімдер |
Жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар | |||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басталуы BEGINNING 3 мин 5 мин |
Сәлемдесу. Good morning dear children! I’m very glad to see you! How are you today? What date is it today? Who is absent today?
Топқа бөлу Түрлі-түсті алған қималары арқылы 4 топқа бөлу Алдыңғы білімді тексеру:Activating previous knowledge: №1 тапсырма- «Сұрақ –жауап» әдісі
Бағалау дескрипторы. 1.Отын түрлерін атай алады. 2. Отынның агрегаттық күйін табады. 3. Эндотермиялық және экзотермиялық реакция екенін ажырата біледі. ҚБ- «Қол соғу» |
Түрлі-түсті қима қағаздар Слайд |
|||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы MIDDLE 10 мин 5 мин 10 мин 5 мин |
Видеоролик бойынша түсіндіру. Кез келген химиялық реакцияларда бір зат басқа затқа айналғанда жылу бөлінеді немесе сіңіріледі. Сондықтан барлық реакцияларды экзотермиялық және эндотермиялық деп бөледі. Яғни, экзотермиялық реакция дегеніміз — жылу бөле жүретін реакция, ал эндотермиялық реакция дегеніміз — жылу сіңіре жүретін реакциялар. Термохимиялық теңдеулердің басты ерекшелігі, оларда жылу эффектісінің шамасы көрсетіледі. Реакцияның жылу эффекті көрсетілген химиялық реакциялар термохимиялық теңдеулер деп аталады. Ең алдымен реакция кезінде жылудың бөлінуі немесе сіңірілуі реакцияға қатысушы реагенттердің табиғатына тәуелді болады. Мысалы, күкірт пен оттек әрекеттескенде жылу бөлінеді, ал азот оттекпен реакцияға түскенде жылу сіңіріледі. Жылу эффектісі температураға да тәуелді. Жылу эффекті әрекетесетін заттардың мөлшеріне не массаға тәуелді. Көмірді немесе ағашты неғұрлым көп салып жақса, жылу көп бөлінгендіктен бөлме іші қатты ысиды. Экзотерииялық реакция — жылуды бөле жүретін реакциялар (+Q). (видео көрсету) Слайдтан реагенттердің байланысы үзіліп, өнімнің түзілуі көрсетіледі. Сол бойынша энергия өзгеруін айту сұралады. Химиялық реакция дегеніміз не?Химиялық реакция – бір заттың екінші затқа айналу процессі.Реагенттердің энергиялары реакция өнімдеріне қарағанда көп болатындықтан артық энергия мөлшері жылу ретінде бөлінеді. Оқушыларға графикпен жұмыс істеп үйрету. Әр топ энергияның өзгерісін осы график бойынша түсіндіріп ойларын түйіндейді. Тапсырма №2 –«Түймедақ» Түймедақтың бөлшектерін жинайды. Бағалау дескрипторы. 1.Жауаптарын табады 2.Экзотермиялық/эндотермиялық реакция екенін біледі. ҚБ – Бірін-бірі бағалау Жаңа сабақты бекіту. №3 тапсырма «Графикпен жұмыс» 1. (а) Атмосфераны ластаушы газдардың бірі азот (II) оксиді болып табылады. Автокөліктерді жүргізу кезінде автокөлік қозғалғыштарында азот пен оттегі әрекеттесіп, азот (II) оксиді түзіледі. Реакция нәтижесінде 66 кДж энергия сіңірілді деп есептелсе, төмендегі графиктің қайсысы сәйкес келетінін анықтаңыздар. А В
(ә) автокөліктің қозғалғышындағы болатын термохимиялық реакция теңдеуін жазыңыздар: (б) 67,2 мл (қ.ж) азот оттегімен әрекеттескенде қанша жылу сіңірілетінін есептеңдер. Бағалау дескрипторы.1. энергияның өзгерісі арқылы графикті табады 2. Термохимиялық теңдеуін жазады 3.Әрекеттесетін заттың көлемі бойынша сінірілетін жылу шамасын табады ҚБ – Бірін-бірі бағалау №4 тапсырма «Тың ақпарат». Жұптық жұмыс Энергия өзгерісі бойынша термин мен анықтаманы сәйкестендіру
Бағалау дескрипторы.1.Энергия өзгерістері бойынша терминдерді сәйкестендіреді 2. Сұрақтардың жауабын таба алады. ҚБ-Өзара бағалау |
Слайд Видеоролик Теориялық материал Суреттер Графиктер Сәкестендіру кестесі |
|||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы2 мин |
Үй тапсырмасы: Реакция кезіндегі энергия өзгерісін оқу. Есептерді шығару.
Кері байланыс: «3 Қ» әдісі -Қызық — Қиналдым — Қиын
|
Химия оқулығы 8 сынып Кері баланыс парағы |