y=ax2 түріндегі функция, оның қасиеттері жəне графигі

0
1992
Иллюстрация: Freepik.com
Пәні Алгебра Класс 7     Күні  
Тақырыбы y=ax2 түріндегі функция, оның қасиеттері жəне графигі
Мақсаты Функциясының графигін салу және оның қасиеттерін меңгеру
Оқыту нәтижесі А: функция графигін тұрғызады

В: график бойынша қасиеттерін сипаттай алады

С: функция графигін түрлендіре алады

Оқытуда қолданылатын

әдіс-тәсілдер

Ой қозғау, сұрақ-жауап, талдау, келісемін, келіспеймін
Ресурстар Кеңейтілген және дидактикалық тапсырмалар
Бағалау Бірін-бірі бағалау
Этаптары Мұғалім

іс-әрекеті

Оқушы

Іс-әрекеті

І.Кіріспе

Ұйымдастыру

/1 мин/

 

Ауызша тапсырмалар

/4 мин/

 

Бүгін біз сабақта көп нәрсені өзіміз үйренуімізге тура келеді немесе досымыздың  көмегімен үйренеміз.

Ал қазір өткен тақырыпты қайталайық.

1.Берілген (2;6); (-1;4);(0;0);(-3;-5) нүктелеріне y осіне қарағанда симметриялы нүктелерді атаңдар.

Жауабы: (-2;6);  (1;4);  (0;0);  (3;-5)

2. y = x2 функцияның  х = — 1;  — 2;  3;  5 нүктелеріндегі мәндерін табыңдар. Жауабы:

3.Анықталу облысын табыңдар:   y=16–5x; y= y= x2; y=  Жауабы:

 

 

 

 

Сұрақтарға жауап береді. Жаңа сабақты меңгеруге дайындықтарын сұрақтар арқылы бағалайды.

ІІ.Тұсаукесер

Ой қозғау. Сабақтың мақсатын анықтау

/2 мин/

 

 

Біз y=x2 функциясының графигін тұрғыза аламыз. График қалай аталады?

—          x2 бірмүшесінің коэффициенті қандай сан?

—          Коэффициент 1 емес, басқа сан болса ше, яғни а болса?

y=ax2 функциясының графигін салып көрейік.

Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады. Сабақтың мақсатын тұжырымдайды.

 

 

ІІІ.Мағынаны тану

Топтағы ұйымдастыру

/1 мин/

 

Математикалық зерттеу. Топтық жұмыс

/5 мин/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Топ жұмысын қорғау

/4*2 мин+ +3мин=11мин/

 

Ақпарат беру

/4 мин/

 

 

 

 

 

 

 

Оқулықпен жұмыс

/10 мин/

Топта жұмыстанамыз. Топ ішінде спикер, таймменеджер, координатор, кореспондентті таңдаңдар.

 

Оноре де Бальзак «Кез келген ғылымның кілті сұрақ белгісі болып табылады»

1-топ. а>1, а=2

2-топ. 0<а<1, а=

3-топ. а<0, а=-1

4-топ. а>1, а=3

1.Кестені толтырыңдар.

2. Кестедегі мәндер бойынша графикті тұрғызыңдар.

3. Кестедегі мәндер және функцияның графигі бойынша y=аx2 функциясының

қасиеттерін жазыңдар.

4. y=x2 функциясының графигімен салыстырыңдар.

 

 

Созу, сығу ұғымдарын енгізу

1. а>1, оу осі бойымен а есе созу

2. 0<а<1, оу осі бойымен а есе сығу

3. а<0, y=аx2 функциясының графигін ох осіне қарағанда симметриялы көшіру

 

№312, 316

320,321,322

Топта рөлдерді бөліп алады

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дәптерлеріне жазады.

 

 

 

 

 

 

 

 

Топта

Тақтада орындайды

ІҮ.Қорытынды

Өздік жұмыс

/5 мин/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Үйге тапсырма

/1мин/

Бағалау

/2 мин/

1. y = 2x2 функциясы берілген.

егер  x = 2,5,      онда  y =

егер  x = — 2,5,    онда  y =

егер  x = — 3,    онда  y =

2. Берілген нүктелер  y = 3x2 функциясының графигіне тиісті ме?

А(-3; -9)

В(- 13; 169)

С(-3; 27)

3.  y = — x2 функциясының графигі қай ширектерде жатыр?

№313

 

Жұпта тексеріледі, бір-бірін бағалайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кестені толтырады, екі-үш оқушы тыңдалады.

Рефлексия

 

Математикалық зерттеу

y = аx2 функциясы. а=2 /

1.Кестені толтырыңдар.

   x    -3  -2,5   -2 -1,5  -1 -0,5   0  0,5   1  1,5   2  2,5  3
  y                          
  1. Кестедегі мәндер бойынша графикті тұрғызыңдар.
  2. Кестедегі мәндер және функцияның графигі бойынша y = аx2 функциясының

қасиеттерін жазыңдар.

          y = аx2 функциясының қасиеттері  Графикке әсер етуі
1.Анықталу облысы:  
2. Егер  х = 0,  онда  y = График ………………………………

……………………………………………өтеді

3. Егер  х ≠ 0,  онда  y

 

Графиктің  (0; 0) нүктесінен басқа нүктелері …………………………………………………

……………………………………. орналасқан

4. х-тің қарама-қарсы мәндеріне y-тің …………………………………………

…………………. мәндері сәйкес келеді

Абсциссалары қарама-қарсы болатын нүктелер, ………………осіне

қарағанда …………………………………………..

 

 Өзіндік жұмыс

  1. y = 2x2 функциясы берілген.

егер  x = 2,5,      онда  y =

егер  x = — 2,5,    онда  y =

егер  x = — 3,    онда  y =

  1. 2. Берілген нүктелер y = 3x2 функциясының графигіне тиісті ме?

А(-3; -9)

В(- 13; 169)

С(-3; 27)

  1. 3. y = — x2 функциясының графигі қай ширектерде жатыр?

Дереккөз: «Ұстаз» ғылыми әдістемелік журналы

Басқа материалдар:

  1. «Жас математик» интеллектуалдық сайысы
  2. Математикадан «Ғажайыптар әлемі» сайысы
  3. «Физика» декадасына арналған «ХХI-ші ғасыр көшбасшысы» атты интеллектуалдық сайысы
  4. «Білімді информатик» сайысы
  5. Жасанды интеллект деген не?
  6. Информатика пәніне қатысты глоссарий
  7. Бұлттық технологиялар туралы толық мәлімет
  8. «Заман шындығы» бөлімі бойынша қазақ әдебиетінен тест тапсырмасы
  9. Қызықты сәт (математикалық сайыс)
  10. Математикадан мектепішілік олимпиада тапсырмалары (5-8 сынып)
  11. «Озық ойлы оқушы!». Математикадан сайыс сценарийі

ПІКІР ҚАЛДЫРУ