Қысқа мерзім жоспары №1
5.1А Ғылым әлемі | Мектеп: | ||||||||||||||||||||||||
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: | ||||||||||||||||||||||||
Сынып: 5 | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: | |||||||||||||||||||||||
Сабақ тақырыбы | Ғылымның рөлі | ||||||||||||||||||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты | 5.1.1.1 ғылымның қызметтерін адам іс-әрекетінің түрі ретінде анықтау | ||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары | Оқушыларға жаратылыстану пәнінің зерттейтін құбылыстары, жаратылыстану пәндері жөнінде түсіндіру | ||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаты | Барлық оқушылар:
Ғылым рөлінің не\гізі жүйесі туралы біледі.Өзойларын жетік пайдалануға дағдыландыру Оқушылардың басым бөлігі: Тақырыптың мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды. Ғылым туралы біледі, топтық жұмыс орындауда қатесіз тапсырмалар орындайды Кейбір оқушылар: Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру, өз бетінше еңбектену, белсенділіктерін арттыру, пәнге қызығушылығыг ояту, оқушылардың құзыреттілігін қалыптастыр |
||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері | Оқушылар:
Тапсырманы түсінеді оның негізгі қасйеттерін меңгереді Топтық жұмыстар арқылы материалды меңгереді; Қасиеттерін пайдалана отырып маңыздылығын түрлендіреді; |
||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар | Оқушылар тиісті терминологияларды берілген модульдер бойынша түсіндірдіру және сипаттауда қолданады.
Пәндік лексика және терминология: жылулық энергия, температура, температура шкалалары, абсолют температура. |
||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарды дарыту
Көпмәдениеттілік Интернационализм Әлем азаматы |
Коммуникативті дағдылар, ұқыптылық, бір-біріне деген құрмет, функционалдық сауаттылық.
Жолдастарын тыңдай білу, ой пікірлерімен санасу, өз ісіне жауапкершілікпен қарау дағдыларын дамыту. |
||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыстар | математика, ғылымға кіріспе | ||||||||||||||||||||||||
АКТ қолдану | Интерактив тақатамен жұмыс | ||||||||||||||||||||||||
Бастапқы білім | Жаратылыс тану білімін салыстырады | ||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы | |||||||||||||||||||||||||
Сабақтың кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар | |||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы
1 мин
5 мин
7 мин
2мин |
1. Мұғалімнің кіріспе сөзі. (Сабаққа психологиялық көңіл-күй)
2. Үй жұмысын тексеру (бақылау, өзін-өзі тексеру, өзара тексеру) Мақсаты: оқу материалының игерілу деңгейін тексеру, проблемалар проблемалады анықтау және оларды түзету. А)Тірек білімдер актуалдау Формасы: ұжымдық Әдісі: жеке Тәсілі: сұрақ-жауап Оқушылармен бірлесіп сабақтың/оқу мақсатын анықтайды. Өткенді қайталау Сұрақ жауап
|
Интерактивтік тақта
|
|||||||||||||||||||||||
30 мин
|
5. Практикалық бөлім
Формасы: жұптық Әдісі: проблемалық-ізденушілік- Жаратылыстану» сөзі екі ұғымнан тұрады: «Жаратылыс- табиғат және оны тану». Жаратылыстану ғылымының бірнеше саласы бар. Мәселен, астрономия ғылымы- аспан денелерін, физика-табиғат құбылыстарын зерттейді. Химия-бір заттың екінші затқа айналуы туралы ғылым. География – біздің ғаламшарымыз туралы, биология –тірі табиғатты , экология-тірі ағзалардың бір-бірімен және қоршаған ортамен , сондай-ақ адам мен табиғаттың қарым-қатынасы арқылы қоршаан ортаны сақтаудың ғылыми негізі. Біз өсімдіктерді , жануарларды, жәндіктерді, құстарды көре аламыз. Макро— грек тілінен аударғанда «ұзын, үлкен»деген ұғымды білдіреді. Бұл сөз күрделі ғылыми терминнің бір бөлігі ретінде жиі қолданылады.табиғаттағы үлкен құбылыс пен үдерістерді, сондай-ақ адамдарды да макродүниеге жатқызамыз. Микро- «өте ұсақ, майда» деген мағынаны білдіреді. Микродүние –макродүниенің негізі. Оны үйге немесе құрылыс ғимаратына ұқсатуға болады. Ғимарат тек бір заттан тұрмайды.оны қалау үшін цемент ерітіндісі мен кірпіш, т.б нәрселер қолданылады. Микродүниені микроскоп көмегімен көре аламыз. Қазіргі уақытта ғылымдар микродүниеден де ұсақ денелердің бар екеніне көз жеткізді. Мұндай «микромикродүниеге» жаңадан «нанодүние» деген атау берді. Мега— грек тілінен аударғанда «үлкен» деген ұғымды білдіреді. Оған Жер шары, Ғарыштық кеңістік жатады. «Макро», «мега» т.б. тәрізді ғылымда өзіндік атауы бар сөздер термин ретінде қабылданған. Термин— (лат. –шек, шеті, шекарасы ) деген мағынада айтылады. 2. Топтастыру. Топтастыру арқылы оқушыларға жаратылыстану ғылымдары түсіндіріледі. Кестемен жұмыс. Оқушыларға Жаратылыстану пәні зерттейтін табиғат құбылыстарын түсіндіру.
Мәтінмен жұмыс 1. Сөздік жұмысы. Табиғат – природа өзгерістер – изменения демалу – отдыхать ерте – рано тау – гора тауға — шығу денсаулық – здоровье жинау — собирать Өзара бағалау ( дескриптор бойынша) Бағалау СГ 3. Тапсырманы орындау нәтижелерін көрсету Оқытудың мақсаты бойынша.
|
||||||||||||||||||||||||
Сабақ соңы
10 мин
|
Қайталау сұрақтары
Сұрақ – жауап арқылы сұрау.
1.Рефлексия Мақсаты: Оқушылардың өз тәртіптеріне рефлексия жасауды мобильдендіру (мотивация, әрекет тәсілдері, қарым-қатынас). Рефлексия. Оқушылар стикерге мына сұрақтарға жауап жазады: Учащиеся, предварительно подписав стикеры, записывают: 1. Маған сабақта не ұнады. 2. Маған немен жұмыс істеу керек? 3. Смайл арқылы өзінің көңіл-күйін бейнелейді және стикерді күн бейнесіндегі тақтаға жапсырады. 2. Үй тапсырмасы. Жаттығу
|
стикеры | |||||||||||||||||||||||
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?
Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы | |||||||||||||||||||||||
Барлық оқушылар:
Температура түсінігін білу, термометр көмегімен температураны өлшей білу, температураны 0С-ден К-ге аудару. Оқушылардың көбісі: Термометрлер түрлері мен температуралық шкалаларды білу, Температура және жылулық энергия арасындағы айырмашылықты сапалы түсіндіру
Кейбір оқушылар Қыздыру температурасының уақытқа тәуелділік графигіне талдау жасау |
өзара тексеру.
өзін-өзі тексеру. ауызша сұрақ |
Іс-әрекеттердің ауысуы, барысында шаршауды төмендету үшін мұғалімге қозғалыстар және көру бұрышын өзгерту
|
|||||||||||||||||||||||
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Төменде қалдырылған орынды жүргізілген сабақ бойынша түсіндірмелер үшін қолданыңыз. Сол жақтағы бағанда берілген сабақ бойынша неғұрлым маңызды сұрақтарға жауап беріңіз | ||||||||||||||||||||||||
Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
|
Дереккөз: plani.kz
Ұқсас материалдар:
- Материктер мен мұхиттар географиясы туралы тест жауабымен (І нұсқа)
- Материктер мен мұхиттар географиясы туралы тест жауабымен (ІІ нұсқа)
- Географиядан ҰБТ сұрақтары (І нұсқа)
- Географиядан ҰБТ сұрақтары (ІІ нұсқа)
- «Физика» декадасына арналған «ХХI-ші ғасыр көшбасшысы» атты интеллектуалдық сайысы
- Географиядан аттестация сұрақтары жауабымен
- Жер-күн жүйесінің ғаламшары
- Географиядан ҰБТ сұрақтары (І нұсқа)
- Жердің ең сыртқы қатты қабаты. Литосфера туралы түсінік
- Географиялық зерттеулерде матрицалық әдісті қолданудың әдістемелік ерекшеліктері
- Географиядан ҰБТ сұрақтары
- Материктер мен мұхиттар географиясы туралы тест жауабымен (ІІІ нұсқа)