Білім беру саласы: «Шығармашылық»
Ұйымдастырылған оқу іс-әркеті: «Сурет салу»
Ашық оқу іс-әрекетінің тақырыбы: «Түзу сызық негізіндегі қазақ өрнегі. «Бойтұмар», «Айқастырма», «Балта»
Орындаған тәрбиеші: Атамкулова Д.С.
Жұмыс орыны: «ИНСАР КОМПАНИЯСЫ — «АР-ДАНА» БАЛАЛАР БАҚШАСЫ» ЖАУАПКЕРШІЛІГІ ШЕКТЕУЛІ СЕРІКТЕСТІГІ
Білім беру саласы: «Шығармашылық»
Бөлімі: Сурет салу
Тақырыбы: түзу сызық негізіндегі қазақ өрнегі. «Бойтұмар», «Айқастырма», «Балта».
Мақсаты: Қазақ ою-өрнектерінің көптүрлілігі туралы түсініктерін кеңейту.
Білімдік міндеттері: сурет салу техникасын үйрету.
Дамытушылық міндеттері: түзу сызықтар жүргізу, үйлестірулерде өрнектерді салу іскерліктерін дамыту.
Тәрбиелеушілік міндеттері: эстетикалық талғамды тәрбиелеу.
Сөздік жұмыс: ою-өрнек, ырғақ, жиек.
Іс-әрекет кезеңдері | Тәрбиешінің іс-әрекеті | Балалардың іс-әрекеті |
Мотивациялық-қозғаушылық | Түрлі-түсті қағаздан қиылған ою-өрнек элементтерін әкеледі. Кілемді элементтермен безендіруді ұйымдастырады. | Балалар қызығушылықпен қарайды, жай судың көмегімен ою-өрнек кілемді өрнектейтінін қарайды. |
Ұйымдастыру-іздестіру |
Ою-өрнектермен безендірілген тұрмыстық заттар туралы әңгімелеседі. Сөздік жұмысын жүргізеді. «Кілемді безендіреміз» ойынын ұйымдастырады.
|
Ою-өрнектермен безендірілген заттар мен киімдерді қайдан көргенін естеріне түсіреді.Жаңа сөздердің мағыналарын түсініп, есте сақтайды.Ою-өрнек элементтерін орналастыруға көмектеседі. |
Рефлексивті – түзетушілік | Балаларға ою-өрнектерді салып, жолақшаны безендіруді ұсынады.Балаларды мадақтайды, қызықты ойлары үшін алғысын білдіреді. | Өздерінің жұмыстарын көрсетеді, олардан жиек құрастырады. |
Күтілетін нәтиже:
Нені білу керек: — түзу және сынық сызықтардан құралған ою-өрнектердің тобын; — сызықтардың көмегімен заттарды бейнелеу мен стильдеуді;
Нені игереді: — ою-өрнектермен безендірілген заттар (кілемдер, ыдыс-аяқтар және т.б.) туралы түсініктерді;
Нені біледі: — түзу сызықтар жүргізуді және олардың үйлестірулерінде элементтерді салуды; — кілемнің жиегін безендіруді.