Оқу қызметін ұйымдастырудың технологиялық картасы
№8 «Қонжық» ортаңғы тобына арналған
Күні, айы, жылы: 03.05.17ж.
Білім беру саласы: Таным
Бөлімі: Қарапайым математикалық ұғымдарын қалыптастыру
Тақырыбы: 5 саны және цифры. Заттың пішінін геометриялық фигуралармен сәйкестендіру.
Мақсаты:
Білімділік: Балаларды 5 санымен және цифрымен таныстыру, 5 санының пайда болуы, оның құрамымен таныстыру.
Дамытушылық: Балалардың ой-өрісін ойлау қабілеттерін математикалық тілін дамыту, пәнге қызығушылығын арттыру. Балалардың ой-өрісін ойлау қабілеттерін математикалық тілін дамыту, пәнге қызығушылығын арттыру.
Тәрбиелік: геометриялық пішіндер туралы білімдерін толықтыру, бір-біріне қамқорлық жасай білуге тәрбиелеу.
Сөздік жұмыс: 5 саны, цифры.
Көрнекілік: суреттер, сандар.
Әдіс-тәсілдер: Сұрақ-жауап, түсіндіру.
Қостілділік компонент: бес — пять
Қызмет кезеңдері
|
Тәрбиешінің қызметі | Балалардың қызметі |
Ұйымдастырушы-оятушылық кезеңі
|
Психологиялық дайындық.
Шаттық шеңбер:
|
Балалармен бірге шеңберге тұрып, өлең шумақтарына сәйкес қимыл-қозғалыстарды орындау. |
Ұйымдастырушы ізденушілік кезеңі
|
— Балалар қазір математика сабағы, 5 саны мен цифрымен танысамыз.
— Балалар біз математика сабақтарында не үйрендік?
— Біз қалай санаймыз сандарды?
— Қандай геометриялық пішіндерді білесіңдер? — Балалар қане маған 5-ке дейін санап беріңдерші.
— Ал енді кері санаймыз 5,4,3,2,1.
— Енді біз 1,2,3,4 сандарымен толық танысқанбыз. Ал , қазір 5-санының құрамымен танысамыз.
— Балалар біз санды естиміз , айтамыз, ал сол санды цифрмен белгілейміз. Тақтаға 5 санын жазып көрсету.
— Ал енді 5 цифрын ауада жазайықшы.
— 5-ке дейінгі санамақты айту 1 дегенім – бірлік,
2 дегенім – еңбек,
3 дегенім – үміт,
4 дегенім – талап,
5 дегенім – білім
Білім жарық күнің. |
— Балалар мұқият тындайды.
— Санауды, геометриялық пішіндерді, уақытты бағдарлауды үйрендік.
— Сандарда тура және кері санаймыз.
— Төртбұрыш, үшбұрыш, дөңгелек, шаршы, сопақша.
-1,2,3,4,5.
— 1-ді 1-ге қосу керек.
— 1-ді 1-ге қосқанда 2 болады.
— 5 саны бірліктерден тұрады.
— 5 саны 5 бірліктен тұрады.
— Балалар бәрі бірге санайды.
— Ауада жазады.
— Балалар тәрбиешімен қайталап, жаттайды. |
Рефлекстік түзету кезеңі
Қорытындылау
Өзін-өзі бағалау
|
Сергіту сәті:
Сұрақтар қою арқылы сабақты қорытындылау.
Сендер жақсы жауап бердіңдер, шапалақтау. |
Балалармен бірге қимыл-
қозғалыстарды орындау.
|
Күтілетін нәтиже: Зейіндерін қойып тындау.
Білу керек: Сандарды, сандар бірліктен тұратынын білулері керек.
Түсінігі: 5 санын, цифрын түсінді.
Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: 5 санын, цифрын және 5 саны бірліктерден тұратынын меңгерді.
Тәрбиешінің аты, тегі Гүлайым Аубакирқызы.